Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
DoDo sanoi:
Magnesium on keksitty. :piis:

En käytä hanskoja.

Samoin.
Olen kyllä käynyt sellaisillakin saleilla, joissa on ollut -magnesiumin käyttö kielletty- kyltti seinällä, mutta ainakin maastavedossa on mankat hierottu kämmeniin normaaliin tapaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytän hanskoja koska meidän naisten "liljanvalkoiset kätöset" menee muuten epänaisellisille känsille :eek: :rolleyes:

Käytän.
Neljännet hanskat menossa kahden vuoden sisään.
Nikeltä löytyi Dry-Fit -hanskat, jotka on tarpeeksi pienet meikäläisen pieneen siroon kätöseen :rolleyes: Toiset samaa sarjaa menossa...

En käytä, magnesiumia käsiin tarvittaessa.

Äärimmäisen harvoin käytän hanskoja, mutta on niitä joskus tullut testattua. Vastaisin kuitenkin että en käytä.

-- Wikke

PMLats sanoi:
En käytä. Mankku rules ja kovettumat r0x0r ;)
Näin, paitsi että dipissä käytän hanskoja niiden pehmusteen vuoksi. Muuten sattuu niin pirusti, koska tanko painaa jotain hermoa kämmenessä (sama homma pystypunnerruksessa ja vinopenassa käsipainoilla joskus). Hanskojen pehmusteiden asiaa ovat joskus ajaneet polvilämmittimet, joskus salilla dippitelineeseen laitettu erkkari tms. hieman pehmustava materiaali.

Olen käyttäjä (hanskojen), Mukavempi tehdä esim. ylätaljaa, kun jotkut tangot on karheita ja repii nahkaa ikävästi.

En käytä hanskoja. Oon joskus kyllä kokeillut mutta ne hukku johonkin ja uusia ei ole tullut hommattua. Selkäpäivänä olis kyllä hyvät tai vetositeet vai mitkä ne oli vois hommata.

Kride sanoi:
Käytän. Hanskat on vain paljon paremmat, kun ei magnesiumilla jaksa alkaa töppäämään.

No on sullakin ura edessä. Itse en kyllä osaa edes kuvitella, että hanskat on paremmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom