Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytän (kylläkin ainoastaan ylätäljassa).

tikkuniska sanoi:
hehe mullaki oli tuommoset ja hajos toka kerralla :rock:
Jumalauta kaveri mitä sä oot niillä tehny, et kai vaan käyny salin vessas niitten kans ;) , ajattelin vaan ku hyvin on mulla kestäny jo puolivuotta.

Käytän

En käytä minäkään. Oon aatellu vähän siihen tyyliin, että paljain käsin huonompi pito
--> joutuu puristamaan enemmän --> puritusvoima kehittyy tai jotain. Olipa tollasta hyötyä tahi ei, tässä vaiheessa en tunne tarviivani hanskoja koska liikkuvat raudat on niin naurettavan pienet ettei sen pidonkaan tarvii olla ihan viimisen päälle.

En käytä.

DoDo sanoi:
Magnesium on keksitty. :piis:

Arvasin että joku heittää tuon kommentin. :D Normaalisti olis magnesium ollut käytössä mutta tuolla salilla ei moista saanut käyttää, sotkis kuulemma liikaa paikkoja..

dink sanoi:
Arvasin että joku heittää tuon kommentin. :D Normaalisti olis magnesium ollut käytössä mutta tuolla salilla ei moista saanut käyttää, sotkis kuulemma liikaa paikkoja..

Mä maksan tällä hetkellä salilla käynnistäni 54e/kk joten oletan niiden myös siihen hintaan siivoavan salin vaikka kuinka mankkua käyttäisin.

Ja hanskoja en ole kokeillut...

En käytä.

Dracone sanoi:
Mä maksan tällä hetkellä salilla käynnistäni 54e/kk joten oletan niiden myös siihen hintaan siivoavan salin vaikka kuinka mankkua käyttäisin.

Sanoppa muuta. Onneksi nykyisellä salilla saa magnesiumin kanssa pelata niin paljon kuin sielu sietää.

Aluksi käytin, mutta totesin että miehekkäät kovettumat käsissä on söpöjä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom