Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytän hanskoja. Ennen kun en käyttänyt, niin koko ajan sai olla repimässä tai leikkaamassa känsiä käsistä, kun niistä tuli sellaiset piikkimäiset. Paljaalla ei pysty painamaan täydellä rähinällä. Maastavetoon sitten hanskat hemmettiin ja magnesiumia. Liikaa jos käytän magnesiumia, niin kädet kuivaa. Kestäähän ne hanskat, mutta kun alkavat liikaa haiskahtaa, niin pitää ostaa uudet.

En käytä olen muutaman kerran kokeillut mutta ei ne vaan tule mukaan kun lähtee salille ja ilmankin pärjää (mankua käsiin) :whip:

En ole ikinä käyttänyt...

Olen siis täydellinen puppe, homppis, neiti, akka ja mitälie vielä. Oon käyttänyt prismasta ostettuja, 10 € maksaneita, ohuita hanskoja. On tehty suomessa ja kestänytkin hintaansa nähden. Kädet hikoilee N-I-I-N paljon, että ei kyllä ilman pysyis tämmöisen "poikasormen" ote. Tiedetään, magnesiumia, muttei oo viittnyt alkaa sotkeen. Huonoa näissä on tietenkin se, että kun tottuu, vaikee tehdä ilman. Täällä siis yksi puppe :david: :down:

En käytä. Jääkööt salihanskat neideille bodypump-tunneille. Se on mukava reenin jälkeen kiskoa nahkasuikaleita käsistä. On muuten ihan pirun ärsyttävää tuo magnesium kielto joillakin saleilla! Mitä ne oikein kuvittelee et salille tullaan tekemään. Jumalauta se ei oo mikään taidenäyttely,jossa hiiviskellään hissukseen ja varotaan koskemasta mihinkään. Jos pöllyää niin pöllyää ja mielummin karjasun kanssa! :rock:

Joskus käytin. Mutta ne oli yhtenään rikki. Kokeilin aika monia hanskoja ja mitkään eivät kestäneet kunnolla niin se loppui siihen. Nykyään ei enää ole edes tullut mieleen käyttää kun näkyy pärjäävän ilmankin.

On ne tuola repussa melkein vuoden kulkenu mukana (joku ihme päähänpisto yleensäkkään ostaa ne). Vissiin 2 kertaa oon käyttäny.

Käytän, koska käteni hikoilevat paljon eikä kiinnosta sotkea niita magnesiumiin.

En käytä.

En pidä siitä tunteesta, kun tangon ja käden välissä on jotain pehmusteita, jotka vievät täysin tuntuman tankoon ja huonontavat ainakin itselläni otetta. Mitä siitä, jos kämmenet näyttävätkin siltä, että niillä on vähän nosteltu rautaa.

Harvemmin tulee hanskoja käytettyä, syystä josta en jaksa laittaa niitä jotain liikettä varten, jossa niistä vois olla jotain iloa ja olla sit heti jälkeen ottamassa pois. Muutenkin tuntuu, että ote heikkenee hanskoilla - tosin jossain smithillä tehtävissä liikkeissä kuten vinopenkissä tulee joskus käytettyä hanskoja pehmusteena, siinä kun ei pidolla ole niin väliä.

Juu, kyllähän sitä sitten kädet tahtoo mennäkin "epänaisellisille" känsille... :rolleyes: ja ainakin sukkahousujen kanssa saa olla aika varovainen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom