gallup: ikävimmät ja parhaat liikkeet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mukavimmat: Leuanveto, kyykky, rinnalleveto, hyvää huomenta.

Epämukavimmat: Hauiskääntö, alatalja, joskus pystypunnerrus kun pimenee.

a) prässi, hauiskääntö (kp), pohkeet seisten, pystysoutu, ojentajapunnerrus niskan takaa (1kp)

b) kapee penkki, tanko heiluu niin helvatasti sivulta toiselle, ku oon niin heikko :itku:

Re: gallup: ikنvimmنt ja parhaat liikkeet

a) Maastaveto, silloin kun moinen kulkee.
b) Maastaveto, silloin kun tanko on kuin liimattu lattiaan.

- Ne juoksee, jotka pelkää-

Re: Re: gallup: ikنvimmنt ja parhaat liikkeet

Originally posted by PriJonEXP
a) Maastaveto, silloin kun moinen kulkee.
b) Maastaveto, silloin kun tanko on kuin liimattu lattiaan.

Puolestani maastavetotangon voisi liimatakin siihen lattiaan.Riittäisi hubaisaa katseltavaa.Noo,jokainen valitsee omat liikkeensä mihin sitten tähtääkin.Joku jossain vaiheessa moitti dipin rasittavan liiaksi olkapäitä.Itselläni dippi kulkee sijoitettuani sen viimeiseksi liikkeeksi ns. työntävien lihaksien päivänä.Rinnan,olkapäiden ja ojentajien jälkeen.Kroppa on sen verran lämmin ettei ylimääräisiä pistoksia tunnu.Lisäkiveksiä en käytä ja sarjat ovat pysyneet ~15.Kiva liike lopettaa treeni.
Hii-op !

Originally posted by Tuissi
a) Hack-kyykky tangolla
Tuota harvoin tehdään, mutta minä oon ainakin samoilla linjoilla sun kanssa - hyvä liike. Vetää hyvin jalat ja yläselän jumiin.
Minkäslaiset painot sulla on tossa maastavetoon nähden? :)

En oo montaa kertaa tuota vielä tehnyt, mutta tarkoitus olisi ottaa pysyvästi ohjelmaan.

Originally posted by Away
Tuota harvoin tehdään, mutta minä oon ainakin samoilla linjoilla sun kanssa - hyvä liike. Vetää hyvin jalat ja yläselän jumiin.
Minkäslaiset painot sulla on tossa maastavetoon nähden? :)

En oo montaa kertaa tuota vielä tehnyt, mutta tarkoitus olisi ottaa pysyvästi ohjelmaan.

Mulla on selkä suhteessa paljon kovemmassa kunnosaa kuin jalat
Teen tota miltein puolta pienemmillä painoilla kuin millä teen maastavetoa. Käytän kantapäiden alla korotuspalaa. Otin itsekkin liikkeen vasta mukaan. Tolla liikkeellä saan kunnon poltteen etureisiin !

Re: Re: Re: gallup: ikنvimmنt ja parhaat liikkeet

Puolestani maastavetotangon voisi liimatakin siihen lattiaan.Riittäisi hubaisaa katseltavaa...

Mikäs maastavedon katselussa niin hubaisaa pitäis olla ?

- Ne juoksee, jotja pelkää-

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
a) jalkaprässi, koska mä oon siinä mun isää parempi joka kerta
b) alaselät, koska ne on niin tappotylsä tehdä

Mukavimmat: Maastaveto, penkki käsipainoilla, ylätalja kapealla,
reidenojennukset, ranskalainen yhdellä käsipainolla ja kahdella kädellä.

Ikävimmät: Kyykky ja pystypunnerrukset:itku:

Kyllä ne suosikit ovat penkki ja maastoveto. Penkki on niin mukavaa, koska se on liikkeenä niin kevyt kun taas maastoveto on ihan päinvastoin.

Ei ole oikeastaan liikettä mitä inhoan, mutta kyykkyä olen alkanut vieroksumaan. Syynnä siihen on, että reväytin ristiselkäni viime keväänä vetäessäni maksimia

Paras/mieluisin: leuanveto, kun se on alkanut kulkea viime aikoina

Inhokki: Hack-kyykky, kerran tein vuosia sitten, sen jälkeen en ole kaivannut

YÄK: ylätalja (ei mitään edistystä ja aina samanlaista junnamista...), hauikset tangolla (se tanko ei liiku mihinkään vaikka painoakaan ei ole paljon paskaakaan mutta silti ei tunnu yhtään missään eikä mitään kehitystä. Rääk), jalkalaitteet paitsi prässi (ojentajalaite kutittaa nilkkoja, mahallaanmöllötettääv koukistaja on ihan kamala) ja viparit (ei hajuakaan tekniikasta vaikka PT:ni on kuinka näyttänyt...)

JEES: Lähes kaikki muut. Erityisesti vatsat, kulmasoutu, pystysoutu, pystypunnerrus kp:lla, kyykky.... jne...

Yleisesti ottaen kaikki laitteilla tehtävät vähän nyppii...

+pystypunnerrus käsipainoilla
+pohkeet prässissä

-kyykky .....ei tekniikkaa ja jalat ei taivu tarpeeksi alas
-maastaveto....ei tekniikkaa ja pelko hajottaa selkä.
-vatsat, ei niitä vaan jaksa salilla tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom