Gallup:boikotoitko jotakin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jarek
  • Aloitettu Aloitettu
Lisätäänpäs omaan boikotointilistaani

Makuuni ja FilmTown, palkkauksensa takia. Ei ole mielestäni hyväksyttävää kiskoa leffojen halvat vuokraushinnat työläisten selkänahasta.

02100 numeropalvelu, soittelevat firmoihin, kyselevät yhteystietoja ja sitten lähettävät ison laskun ja väittävät tehneensä sopimuksen. Useat jotka ns. sopimuksen ovat tehneet, eivät mielestään ole mihinkään sopimuksen tekoon suostuneet, luulleet vaan kertoilevansa yhteystietoja.

Kohta en käy enää missään tai tee mitään kun boikotoin kaikkea.

Boikotoin erästä kotikaupunkini "Turkkilaisravintolaa".
Henkilökunnalla on syytteitä niin pahoinpitelyistä, naisten- ja lastenahdisteluista kuin raiskauksistakin ja siellä vaan silti iloisesti hymyilllen ravintolaa pitävät.
Itse en ko. paikkaan mene missään tapauksessa ja samaa olen suositellut kaikille tutuillekin.

Yhtä ruokavarastoa jossa on meikkaava hintti myymässä. En vain pysty menemään kassalle kun se hymyilee ja sillä on semmonen ilme että olis just nappaamassa mua kasseista kiinni.

Boikotoin tosi montaa asiaa...hmm...

hip-hoppia, räppiä ja niihin liittyvää vaatetusta ym.
jenkkipoppia
ylex ja oikeestaan kaikki em. musiikkia soittavia kanavia
ultra-bra ja Anni Sinnemäki
Antti Tuisku ja muut teini-idolit
eläinaktivismia ja veganismia
sokerin lisäämistä
saippuasarjoja
tosi-tv sarjoja
ulkomaisia tuotteita jos suomalaisia laadukkaita on saatavilla
isoja marketteja
Internet exploder ja Outlook expersees
Tupakoivia ihmisiä (silloin kun ne tupakoi) ja tupakan savua

Tässä vain osa...

Kaverini boikótoi auton aurinkosuojaa,lippaa.ja lisäksi aurinkolaseja.oli aika tuskasen nköistä ajaminen välillä,mutta boikotti pysyi.
Itse boikotoin valintaloa,sieltä jos tuoreen vihanneksen löytää niin on ilmainen :)

Missukka sanoi:
Makuuni ja FilmTown, palkkauksensa takia. Ei ole mielestäni hyväksyttävää kiskoa leffojen halvat vuokraushinnat työläisten selkänahasta.

Noita boikotoin minäkin. Kohtalaisen törkeää työtekijöiden kohtelua, mitä ei voi hyväksyä. Sääli vain, että oikein muita liikkeitä ei ole, josta voisi vuokrata leffoja. Jotkut R-kioskit taitaa olla ainoita. Nekin on harvassa. joissa vuokraus on mahdollista.

boikotoin:

- Philipsin tuotteita,

ikinä en tätä merkkiä enää osta, yhtään sellaista Philipsin tuotetta en omista joka ei olisi jo rikki tai jota ei olisi käytetty vähintään kerran korjauksessa. Parit Philipsin videot, pölynimuri, äänikortti, ja kaiken maailman Philipsin sälää mitä on vuosien varrella tullut ostettua, mikään ei oo toiminu vuotta kahta kauempaa täydellisesti.

Tänään tuli yksi elämäni suurimmista järkytyksistä, olen aina pitänyt Nokian monitoreja laatumonitoreina, varsinkin kun olen (olin) yhden sellaisen ylpeä omistaja. Tähän pari vuotta vanhaan nokialaiseeni on kuitenkin tullut joku vika, se saa aina ihmeellisiä kohtauksia, kuva sekoaa ja se pitää ihmeellistä sirinää. Päätin sitten avata sen ja vähän putsailla sitä, jos siellä vaikka sattuisi olemaan pölyä tai jotain, ja mitä näinkään, _vittu_ Philipsin tarran kuvaputken kyljessä! Toki monitori voi hajota ilman Philipsin tarraakin, mutta jotenkin tämä tuotemerkki vaan vainoaa minua jatkuvasti. :itku:

- Boosman

Lakkauttivat vanhan kanta-asiakas systeemin, ja olisi pitänyt liittyä osakkaaksi, joopa joo, oikein kunnon rahastusta, pitäkää tunkkinne. :curs:

Lidliä, ostan sieltä vasta äärimmäisessä hädässä
Ralli- ym. moottori"urheilu"kisoja (älkää ottako hernettä nenuihinne moottoreiden ystävät)

Fastia :D

-sitä kun joku yleistää jotakin asiaa huonoksi pelkästään parin omalle kohdalle sattuneen huonon esimerkin perusteella
-Radio Novaa

-antti "kei" tuiskua
-Täkäläistä halpa-myymälää joka muu paskoja tuotteita
-homoja

Kimson sanoi:
Boikotoin Hesburgeria. Burgerit ei ole hyviä ,paskat mainokset ja pahin kaikista otti ja osti Carrolsin. Sinne meni klubit!
Kyllähän niitä klubeja ja ainakin osaa muistakin Carrolsin vanhoista tuotteista saa edelleen osasta Hesburgereita. Hesen sivuilta muistaakseni selviääkin, että missä näitä Carrols tuotteita myyviä Hesejä on. Itse just vetäsin pari klubia naamariin eilen Hesessä.

Hölösuita, liian paljon puhuvat ärsyttää aivan älyttömästi, pahimmat eivät tahdo antaa muille puheenvuoroja ja rupeevat puhumaan aina toisten päälle. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom