Boikotoin periaatteessa suurien jenkkiyhtiöiden tuotteita. Siispä McDonaldsin, Coca Cola Companyn ja muiden vastaavien lafkojen tuotteet eivät tartu mukaan - kovinkaan usein. En ole niinkään niitä eettisiä kuluttajia, koska huoli kehitysmaiden riistetyistä ei aiheuttanut boikottia vaan viha USA:n ulkopolitiikkaa ja sen päätaktikkoa - nuorempaa Bushia kohtaan. :curs:
Olen myös jo vuosia boikotoinut Nestlén tuotteita niiden äidinmaidonvastikkeiden takia, joita ne myi hyvällä tuotolla ja hiukkasen huonommalla vastineella. Boikotoisin Shelliäkin, mutta ei ole tarvetta, koska minulla ei ole autoa, enkä siis asioi Shellillä.
Boikotoin järjestöjä ja yhteisöjä, joihin pitää liittyä ja joihin liittyminen/jäsenenä oleminen maksaa tai teettää työtä. (Esim. pakkis-vip... ;) ) En kulje minkään tai kenenkään lipun alla. (oohh... lapsellista idealismia... tai laiskuutta ja köyhyyttä.
)
Boikotoin myös paikkoja, joista saa vain sen paljon puhutun ja röyhkeästi isoksi hinnoitellun 0,4 dl tuopin. Boikotoin baareja, joissa näytetään urheilua täydellä volyymilla.
Boikotoinkohan vielä jotain muutakin? On niin vaikea muistaa... (Tätä samaa mietin aina kaupassakin!)
En ole mitenkään ehdoton boikoteissani, (paitsi tuossa baariosastossa) joten mulla on Niken punttishanskat ja ostan välillä cokistakin... Paha minä!