Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä koitan välttää noita pulla-ruokaloita, mutta silti pidän heseä mäkkiä parempana. Kumpikaan ei ole mikään häävi vaihtoehto, mutta joskus nälissään on pakko turvautua kyseisiin safkoihin.jarze sanoi:Hesburger tääläkin. Petyin niin pahasti ekalla kerralla, että päätin ettei enää koskaan. Vitutti aivan sairaasti ku nälissäni ja kiireessä sinne eksyin. Törkeen pieni kylmä hampurilainen, kylmät mauttomat ja raa`at ranskalaiset ja vitun iso limu, olihan se joku perkeleen jätti-mega-ateria olevinaan.
Proteos sanoi:Mä koitan välttää noita pulla-ruokaloita, mutta silti pidän heseä mäkkiä parempana. Kumpikaan ei ole mikään häävi vaihtoehto, mutta joskus nälissään on pakko turvautua kyseisiin safkoihin.
Tässä hyvä kuva Tukholman mäkin tavallisesta hampurilaisesta. Meinasi kaverille itku tulla kun sai lätyn käteensä... (kyseinen hampurilainen tuli siis lisänä kun tilaus viipyi, joten siinä voi olla osasyy kokoon)
:lol2:
Penneck sanoi:Itse boikotoin seuraavia...
- vaatteita, joiden muoti tai tyyli liittyy musiikkiin
Mäntti sanoi:Ehkäpä verkkarit/tuulipuku vois olla musiikkityylitön
Ron Moss sanoi:= Matti Nykänen