Gallup:boikotoitko jotakin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jarek
  • Aloitettu Aloitettu
Kiss Fm ja NRJ, ääääääh...näin se menee:

a)mainoksia
b)jotain uskomattoman huonoa pakolla väännettyä läppää tai kälätystä ja naurua sitten omalle jutulle
c)luvataan että kohta soitetaan Hanna Pakarista :wall:
d)tähän väliin pari mainosta
e)Hehkutetaan ja jauhetaan 17 kertaa peräkkäin mitä kanavaa kuunneellaan
f)sitten soitetaan kymmenestä biisistä ekat 5 sekuntia, ja perään HIT MYYYSIK ÖYNLI
g)lopulta muutaman mainoksen jälkeen alkaa soimaan IndX
a).....

emex sanoi:
NRJ: juontajat paskoja. Niillä on ikään kuin koko ajan semmoinen pakkohymy päällä ja hysteerinen tarve naurahdella "luontevasti" joka toisen sanan väliin. Niillä on varmaan koko ajan vihainen tuottaja kyyläämässä, että nyt varmasti tehdään sopivan hajutonta/mautonta/kaikille sopivaa mössöä. Ja anti olla jos sinne joku tavallinen kansalainen soittaa: noniin, ois torstai-iltapäivä nyt varmaan on jo kauheet menohalut päällä ja tanssijalkaa vipattaa ja, hehhehee, ois niinku ihan pakko päästä radalle, mitäs on suunnitelmissa? -No aattelin tossa viedä muksun futistreeneihin... -Jees, hehhehhee, just kova juttu, hei me laitetaan sulle tuleen tää uusin Avril Lavignen albumi!!!

Täysin samat ajatukset mulla tuon kanavan juontajien kohdalla. Siinä on todella juontajia, joilla ei ole mitään asiaa kuulijoille. Ainoot läpät on tyyliin "mikäs meininki tänään?" tai "onks teillä bileet tiedossa tänään?" :david: Naisjuontajatkin kuulostaa niin helvetin bimboilta joidenkin kommenttiensa kanssa, että ei paremmasta väliä...En mä kyllä varsinaisesti tätä siltikään boikotoi, joskin vältän kuuntelua aina kun se on mahdollista.

Monia juttuja olen kyllä boikotoinut, mutta enpäs nyt muista enää, että mitä sitä on tullut boikotoitua :)

Btw. Pari vuotta sitten kuuntelin autossa NRJ:tä ja tuli ilmoitus jostakin biisistä SEURAAVAKSI, niin kerkesin ajaa varttitunnin matkan ja tätä biisiä ei sinä aikana vielä ollut tullut. Tuona aikana tosin taisi tulla melkein sen 10 kertaa se NRJ - Hit music only!!

Minä boikotoin kaikkea ruokaa johon ei ole tapettu jotakin.
Teiniangsteja (mm. kettutytöt), jotka eivät voi syödä vaikka kananmunia, koska kana on kärsinyt ihmisen jalostuksen myötä niin että tällä on levähtäny persreikä.
Kusipäitä joilla on "rahaa ja valtaa" eikä heidän tarvitse enää kohdella kanssaihmisiä edes selkärankaisina.
Montaa muuta asiaa.

Boikotoin aina juutalais-kristillistä hapatusta :curs:

sekä tämän alakategorisena ilmentymänä "ihmisiä", jotka haluavat kuunnella salilla radiota tai muuten vaan huonoa musiikkia; ja niitä jotka eivät tule salille yksinomaan treenaamaan vaan sosialisoitumaan ja esiintymään.

:curs:

Curse them all!

-paskantärkeitä "menestyjiä" joiden sanoista puolet on englantia.Tämän tietäen yksi kaveri kielsi minua katsomasta Diili-ohjelmaa,siellä on kuulemma joku myyntikouluttaja joka todennäköisesti joutuisi minun epätoivoisen murhayrityksen kohteeksi.

-seitsemän päivää-lehteä ja kaikkia muitakin paskajulkaisuja jotka on lähtenyt samoille linjoille.Iltapäivälehtienkin pitäisi olla jonkinlaisia uutislehtiä mutta paskat.Nykäsen kuulumiset on lööpissä aina.

-nyt vituttaa jo melkein kaikki radiokanavatkin.Melkein kaikki on "uusimmat hitit"-linjalla,ei sitä jaksa sa***na.Sitten myydään vielä jotain Nrj hits-kokoelmia,kukakohan hullu niitäkin ostelee?

- puuhelmiä
- sählyä
- suomenruotsalaisia
- ruotsin kieltä
- coca colaa
- nestleä
- heseä
- julkiisiin liikennevälineisiin juoksemista
- turhaa stressaamista
- ryyppäämistä
- soittolistaradioita
- ilmaston lämpenemistä
- eteläsuomen talvea
- amiksia
- pissiksiä
- lökäpöksyjä
- cityhuoria
- toyota dx:ää
- bilteman subbareita
- lidlin kaljoja
- maitoa
- hiilihydraatteja

Varmaan jotain muutakin, aina tarvittaessa.

-tosikkoja
-tyhmiä
-eläkeläisiä
-Soneraa
-pinaattikeittoa
-haisevia eläimiä(koiria)
-Byrokraatteja
-sosiaalitanttoja
-pyrkyreitä
-pieniä alushousuja

Tosi tv:tä. Olen eläissäni katsonut puoli jaksoa suurta seikkailua, ja meinasin oksentaa myötähäpeän tunteesta. Kerran joku vaimon kaveri oli meillä käymässä, se alkoi selittää jotain snickerspatukasta, jonka joku survivaliäijä oli vienyt jonnekin saarelle, ja sen joukkue oli saanut rangaistuksen. Meillä alkoi tän akan kans sellainen väittely, että vieläkään ei olla puheväleissä.

Kaupallisia radioita.

Hollywood komedioita. Vaikka leffafriikki olenkin, niin näissä menee mun limiitti. Joku aika sitten katoin sen, missä Hanks esittää sitä jotain vitun snobirosvoa. Se oli siis niin täyttä paskaa, että meinasin onnitella itseäni leffavalinnasta polttoitsemurhalla.

Monta muutakin juttua on, osa jo jonkun muun mainitsemia, en nyt jaksa kaikkia tähän tilittää. Anyway, mä olen tosi itsekäs kuluttaja. Jos joku on mielestäni hyvä tuote, ostan sen alkuperästä välittämättä.

Boikotoin radioita, ei niiltä tule mitään kuunneltavaa musiikkia.

BOIKOTOIN:
- isoja kuntosaliketjuja ja niiden pakkojäsenyys ja kiskurimaksuja. Vituttaa maksaa palveluista, joita ei ikinä käytä (aerobic, jooga yms.)

- antidopingsopimuksen tehneitä kuntosaleja, jotka ovat sitoutuneet erottamaan salin jäsenen tai muutoin estämään hänen harjoittelunsa, jos jäsen syyllistyy dopingaineiden käyttöön tai käytön edistämiseen.

Mitenköhän tätäkin käytännössä pystytään valvomaan? Aineiden käyttöä siis.
Erotetaanko asiakas, jos hänellä on huomattavan paha akne, treenaa kovaäänisesti naama punaisena ja hikoilee rajusti, käyttäytyy epäsosiaalisesti ja kulkee rähjäisissä Platinumin salihousuissa.

Minusta hormonien käyttö on jokaisen henkilökohtainen asia/valinta. Seuraavaksi ruvetaankin sitten valvomaan jäsenten alkoholinkäyttöä tai seksuaalista suuntautumista. :david:

-pepsiä(fuckin kokis kopioi)
-Sillä silmällä ohjelmaa (ne on niiiiiin.....gay)
-tyhmiä muijia
-huumeita
-narkkareita
-yli teinejä
-kissfm:än musiikkia
-amis tuningia
-hurreja ja niiden möngerrystä

...näitä riittää

PMLats sanoi:
Pakko ihmetellä, mitä boikotoimista on Lidlissä tai kauppojen omissa merkeissä? Saisiko jotain perusteluja?? Kovasti vaan valitetaan, kuinka ruoka on niin kallista, mutta sitten kun tulee vaihtoehtoja, niin aletaan boikotoida...

Lidl toi ihan hyvän pienen sysäyksen kotimaamme muuten niin keskittyneelle vähittäiskaupparakenteelle. Saa nähdä miten jatkossa käy, kun Lidl vielä laajentaa toimintaansa Suomessa. Mutta mun mielestä ihan ok lisä ja erilainen vaihtoehto kaikille näille bonuskorttiketjuryhmittymille (huom en kuitenkaan boikotoi bonuskorttiketjuryhmittymiä).

Jos näit tämän päiväisen ohjelman Lidlistä niin luulenpa että et enää ihmettele miksi jotkut boikotoivat Lidliä. Natsimarkethan se on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom