Gaba

gabasta..

Oma kokemus:
Hyvin toimii. Illalla otan ja uni tulee paremmin silmään, uni on laadukkaampaa (en nukahda kertaakaan yön aikana), ja aamulla olen pirteä vaikka normaalisti olen todella aamu-uninen. Ainakin huonosti nukkuville suosittelen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma kokemus:
Hyvin toimii. Illalla otan ja uni tulee paremmin silmään, uni on laadukkaampaa (en nukahda kertaakaan yön aikana), ja aamulla olen pirteä vaikka normaalisti olen todella aamu-uninen. Ainakin huonosti nukkuville suosittelen.
Mitä gabaa ja millä annostuksella otit?

se on jauhemuodossa olevaa gabaa otin sitäohjeen mukaan mitallisen (reilun) eli 2000mg. Purkki lupaa sen olevan 100% gabaa. Eräästä haminalaisesta firmasta hankittu..

Tänää ostin 50x500mg luontaistuotekaupasta. 1 oli enää hyllyssä, kuulemma myynti siirtynyt apteekkiin.

se on jauhemuodossa olevaa gabaa otin sitäohjeen mukaan mitallisen (reilun) eli 2000mg. Purkki lupaa sen olevan 100% gabaa. Eräästä haminalaisesta firmasta hankittu..
voitko sanoa mikä firma haminasta on kyseessä?ku itekkin oon haminasta päin nii alko vähän kiinnostaa:)

ite tilasin fitnesstukusta jotain "gh stak" tai jotain sinnepäin ja se sisälsi jonkinverran gabaa. muistaakseni purkissa ei vain lukenut niitä määriä, siinä oli vain luettelo aineista. Ens vuoden alkupuolella ois tarkotus toi kuuri vetästä.

GABA ei taida kovin hyvin veriaivoesteen (Blood-Brain barrier) ohi päästä, mutta - ainakin joidenkin lähteiden mukaan - aina vähän pääsee, ja siksi tätä kannattaa syödä suuria määriä.

Niasiinin eli B3 -vitamiinin kanssa reagoidessa GABA ilmeisesti pääsee paremminkin aivoihin, josta voi lukea vaikka täältä: Picamilon (also known as nicotinoyl-GABAm Pycamilon, Pikamilon, etc) tai Picamilon 50 mg

Tuota ei varmaan kannata aamuisin ottaa tyhjään mahaan? Jos alkaa väsyttämään tms. . Vaikuttaako se illalla otettu seuraavana päivänä mitenkään?

Mistähän GABAA tai Picamilonia saisi EU aluelta? Suomesta ei taida enään saada, kiitos lääkelaitoksen..

Fitnesstukun GH Stak:ssa sitä ainakin on, hetken oon testannu ja ainakin jotain gaban vaikutuksia siinä on ollu, eli uni on selvästi parempaa kuin ennen gh stak:ia.

Tuota ei varmaan kannata aamuisin ottaa tyhjään mahaan? Jos alkaa väsyttämään tms. . Vaikuttaako se illalla otettu seuraavana päivänä mitenkään?
Ei se silleen vaikuta. Se rauhottaa sua ja parantaa unen laatua. Ei periaatteessa nukuta sua. Eli voi ottaa vaikka aamulla. :hyvä:

Huom. kannattaa välttää parin viikon käyttöä päivittäin. Aiheuttaa serotoonin, dopamiinin, noadrenaliinin ja muiden välittäjäaineiden pitoisuuksien laskua, joka ilmenee helposti alakulona, masennuksena, voimattomuutena.

Joten kannattaa ottaa mieluummin aina välillä vain. Itellä tommonen 1500mg annos aiheuttaa ns. tukehtumiskuoleman oireita 5 minuutiksi :D Testattu on, ei ole plaseboa.

Itellä tommonen 1500mg annos aiheuttaa ns. tukehtumiskuoleman oireita 5 minuutiksi :D Testattu on, ei ole plaseboa.

Sain jokunen aika sitten käsiini pari purkkia 100% gabapulveria, ja voin myös sanoa että alkuun kun lorautti lasiin sellasen kunnon lusikallisen niin samanlaisia oireita oli. Ei todellakaan mitään plaseboa, vaikka moni niin tuntuukin väittävän.
Tiedä sitten onko ikinä ko. väittäjät kokeillut, vai eikö vaan toimi kaikilla.
Aineenhan ei kuulemma lääketieteellisesti pitäisi pystyä imeytymään veriaivoesteen (blood brain barrier) läpi..

Tollasta pitäs itekkin kokeilla kun on niin rauhatonta tuo yöuni välillä. Onko aamulla tokkurainen olo tai mitään muutakaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom