Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä gabaa ja millä annostuksella otit?Oma kokemus:
Hyvin toimii. Illalla otan ja uni tulee paremmin silmään, uni on laadukkaampaa (en nukahda kertaakaan yön aikana), ja aamulla olen pirteä vaikka normaalisti olen todella aamu-uninen. Ainakin huonosti nukkuville suosittelen.
Itse kun käytin kyseistä ainetta otin yli 10 g kerrallaan .2 grammaa on aikas vähän, ite oon ottanu 5--->
voitko sanoa mikä firma haminasta on kyseessä?ku itekkin oon haminasta päin nii alko vähän kiinnostaase on jauhemuodossa olevaa gabaa otin sitäohjeen mukaan mitallisen (reilun) eli 2000mg. Purkki lupaa sen olevan 100% gabaa. Eräästä haminalaisesta firmasta hankittu..
Ei se silleen vaikuta. Se rauhottaa sua ja parantaa unen laatua. Ei periaatteessa nukuta sua. Eli voi ottaa vaikka aamulla. :hyvä:Tuota ei varmaan kannata aamuisin ottaa tyhjään mahaan? Jos alkaa väsyttämään tms. . Vaikuttaako se illalla otettu seuraavana päivänä mitenkään?
Ok...pitää vissiin ostaa kokeiluun.Ei se silleen vaikuta. Se rauhottaa sua ja parantaa unen laatua. Ei periaatteessa nukuta sua. Eli voi ottaa vaikka aamulla. :hyvä:
Itellä tommonen 1500mg annos aiheuttaa ns. tukehtumiskuoleman oireita 5 minuutiksi :D Testattu on, ei ole plaseboa.