Gaba

5g annoksesta tulee lähinnä tokkurainen olo, mutta 5.5-6g annos tuntuu olevan se "vaikuttava" raja, siinä kohdassa tulee ihan selvää hengenahdistusta ja toisaalta vaikutus uneen on myös paljon vahvempi.

Tuli muuten tuossa vastaan sellainenkin väite, että kasvuhormoni altistaa merkittävälle syöpäriskille, koska se lisää solunjakautumista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millä nimellä tuota 100% gabaa saa Suomen apteeksita reseptillä?
Kävin eilen lekurilla ja pyysin reseptin gabaan kun sairastan fibromyalgiaa.
Doctori ei tiennyt koko puhtaasta gabasta shittiäkään, jotain epilepsia lääkkeitä kyllä tiesi missä on tota Bentsodiatsepiiniä, mut en mä niitä halua.
Joten jos joku on saanut kotimaassa reseptin gabaan, niin millä nimellä olette sitä saaneet?

Millä nimellä tuota 100% gabaa saa Suomen apteeksita reseptillä?
Kävin eilen lekurilla ja pyysin reseptin gabaan kun sairastan fibromyalgiaa.
Doctori ei tiennyt koko puhtaasta gabasta shittiäkään, jotain epilepsia lääkkeitä kyllä tiesi missä on tota Bentsodiatsepiiniä, mut en mä niitä halua.
Joten jos joku on saanut kotimaassa reseptin gabaan, niin millä nimellä olette sitä saaneet?

iHerbistä saa gabaa

Tänään tuli saksasta 250gr gabaa, puhasta jauhetta.
Pussissa lukoo notta one scoop on annos, mut ku ei ole sitä scooppia mukana:dance:
Annoskooksi merkitty 1g, eli minkä verran toi ois t-lusikalla annostettuna?
Toi on ihan hienoa jauhoa, mikronisoitua vai mitä se onkaan kun se menee tollaane tuhannen p..n päreiksi se rae..

Se on chino grande aika lailla tasainen teelusikallinen. Ite olen semmoisen ottanut tai enintään hieman kukkuraisen. Tällä kertaa jostain syystä mun iHerbin tilaus viipyy oudon kauan, minne lie juminut.

Joo, otin testin vuoksi puolikkaan kun en kerenny sun viestii lukee, kiitti vinkistiä ;).
En tiedä miten tuo nyt vaikutti, mut emäntä herätti keskellä yötä kun kuorsasin kuin sika:D
Viimeksi kuorsannu juhannuksena kun soppaa otin.
Unet oli kanssa aika outoja, katotaan mitä tänään tapahtuu kun t-lusikallisen ottaa.
Olo on olllu tänään kyllä parempi kuin pariin viikkoon.
200mg q-10:äkin tuli tänään:)

Mites muute alkoholi, voiko gaba:aa ottaa jos nauttinu pari lasia viiniä?

Tottakai sitäkin VOI vetää vaikka viinapullon jälkeen, mutta yleisesti ei pidetä kovin turvallisena vetää minkään keskushermoston toimintaa hidastavan kanssa potentiaalisen hengityslaman vaaran takia. Kaikkeehan tietty VOI kokeilla, mutta ei sitä vaan tiedä sattuuko se hengityslama just omalle kohdalle. Eli lyhyemmin: älä ota. Alkoholi muutenkin blokkaa kasvuhormonin eritystä tietääkseni sen verran tehokkaasti ettei varmaan tuo GABA positiivisesti auta mihinkään enää kun on selkeesti viinaa veressä.

Se on chino grande aika lailla tasainen teelusikallinen. Ite olen semmoisen ottanut tai enintään hieman kukkuraisen. Tällä kertaa jostain syystä mun iHerbin tilaus viipyy oudon kauan, minne lie juminut.

Samaa vikaa, varmaan tullissa :D

Onko kenelläkään tullut mitään sanomista tullilta GABA:n tilaamisesta? Kyseinen ainehan on lääkeainelistalla, mutta mikäli ymmärsin oikein noista tullin ohjeista, niin lääkeaineita EI saa tilata ETA-alueen ulkopuolelta. Eli ETA-alueelta saisi tilata.

"Lääkevalmisteiden hankkiminen ja vastaanottaminen postitse Euroopan talousalueen (Eta = EU + Norja, Islanti,
Liechtenstein) ulkopuolisesta valtiosta on kiellettyä." Näin tullin sivuilla, mutta tarkoitetaanko lääkevalmisteilla näitä listattuja lääkeaineita.

Morjes! Ei vastaa kyllä threadin kysymykseen, mutta haluan kertoa omista kokemuksista gabaa koskien.

Kaveri tilas jenkki-ebaysta noin 1,5 vuotta takaperin, otin itsekkin kolme purkkia kyseistä ainetta. Ekat pari yötä kun ainetta otin, en huomannut minkäänlaista vaikutusta. Yönä 3-4, näin niin sairaita/todentuntuisia unia että en enää sen jälkeen uskaltanut kyseistä ainetta ottaa. Silloinen tyttöystäväni kertoi aamulla minulle, että olin unissani ITKENYT ja kuristanut häntä :D Jäi mulla sen aineen käyttö siihen.. Pitänee joskus testata uudestaan kun pääsee nukkumaan yksin useamman yön putkeen :)

Minulla ainut vaikutus aineen käytöstä oli oikean kämmenen palovammat, johtuen raivoisasta itse-rakastelusta joka taasen johtui tyttöystävän kimpaantumisesta öisen kuristus-episodin jälkeen.

Onko kenelläkään tullut mitään sanomista tullilta GABA:n tilaamisesta?

Kerran jäi tilaus tulliin ja mukana oli gabaa. Sekään ei jäänyt gaban takia, vaan liian suuren arvon takia. En tehnyt mitään ja tilaus lähti takaisin ja sain rahat myös takaisin. Kannattaa kokeilla gaban sijaan phenibuttia, jos gaba ei tunnu toimivan. Phenibut menee veriaivoesteen yli ja gaba ilmeisesti vähän heikommin. Phenubuttia saa jenkkilän yrttikaupasta, mutta on varmaan yhtä laitonta tilata, kuin gabaa.

Morjes! Ei vastaa kyllä threadin kysymykseen, mutta haluan kertoa omista kokemuksista gabaa koskien.

Kaveri tilas jenkki-ebaysta noin 1,5 vuotta takaperin, otin itsekkin kolme purkkia kyseistä ainetta. Ekat pari yötä kun ainetta otin, en huomannut minkäänlaista vaikutusta. Yönä 3-4, näin niin sairaita/todentuntuisia unia että en enää sen jälkeen uskaltanut kyseistä ainetta ottaa. Silloinen tyttöystäväni kertoi aamulla minulle, että olin unissani ITKENYT ja kuristanut häntä :D Jäi mulla sen aineen käyttö siihen.. Pitänee joskus testata uudestaan kun pääsee nukkumaan yksin useamman yön putkeen :)

Minulla ainut vaikutus aineen käytöstä oli oikean kämmenen palovammat, johtuen raivoisasta itse-rakastelusta joka taasen johtui tyttöystävän kimpaantumisesta öisen kuristus-episodin jälkeen.

Ai jumalauta et repesin :D Hahahahahaha

Tulipa eilen illalla kokeiltua parin multivitamiinin kanssa (joissa B3-vitamiinia) 900mg GABA tabletti, yö oli valvenukkumista täynnä. Heräilin 4-5 kertaa yön aikana, ja unet oli aika villejä. Ei auta mulla nukahtamiseen ollenkaan, ehkä päinvastoin. En hyötynyt tavarasta.

Kuin monella hessulla on noi gaba:t tulliin jääny?
Toihan on lääkeainelistalla, joten rapsut voi olla kovat jos tulli ton paketin pysäyttää ja labrassa se gaba:ksi todetaan..
Ei selviä 25-päiväsakolle, koska on jo lääkeainerikos..
En ainakaan ite enää tilaa ilman reseptiä, kuhan saisi sen lääkärin nyt sen reseptin kirjottamaan.
Mulla ainakin tota syvää unta parantaa ihan simona, ei ole enää sellaista katkonaista unta ja aamulla on vireempi olo.
5-grammaa toimii mulla hyvin..

Onko kukaan käyttänyt Gabaa jauheena, onko minkä makuista?
Joskus jauheet voi maistua ihan järkyttävän
pahalle niin mielummin ostaa kapseleina.

Onko kukaan käyttänyt Gabaa jauheena, onko minkä makuista?
Joskus jauheet voi maistua ihan järkyttävän
pahalle niin mielummin ostaa kapseleina.
Tämä kiinnostaa myös, samoin kuin tuo laillisuuskysymys. Näyttää ainakin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop myyvän jauheena ja kapseleina fitnesstukku.

Lääkeainelistalla oli kumminkin yhä.

Itellä dope aikoina ,gaba,neorotiini yli 600mg toi vireyttä/notkeutta/salilla kuli ilman minkäänlaista kipua,siis puhutaan reenikivuista...ei taida, olla tuo synteettinen gaba samaa kun toi puhdas gaba??ja mitä taas lyricassa on niin prebagaliinia...kertokaa ihmeessä jos on tuonut selvää positiivistä vaikutusta tuolla puhtaalla gaballa ja millä mg määrällä??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom