Fysioterapiaa Oulussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
45
Sain lähetteen fysioterapiaan, kun kainalossa on jotain paskana ollut jo pitkään ja asia jäänyt hoitamatta.

Lähetelapulla pitäisi KELANkin osallistua kustannuksiin, ettei tarvitse itse koko lystiä maksaa. Mitään paikkoja ei kuitenkaan ole tiedossa, joten ajattelin täältä kysäistä, jos jollakin on hyviä kokemuksia jostakin paikasta...

Söörtsillä löytyi jotain, mutta linkit enää eivät toimineet.

peteke10 sanoi:
Kaijonharjun Fysioterapia oli hyvä myös. Sijainti on teknologiakylässä (vanhalla puolella).

Yhteistiedot:
Teknologiantie 14 D, 90570 Oulu
Puhelin (08) 5561811

Tämän lisäksi muita ehdotuksia asiantuntevista paikoista?

Oulun Diakonissalaitoksella oon ainaki ite käyny, ko työnantaja on toiminu maksumiehenä. Hoito oli kyllä hyvä ja siellä on pikku saliki missä on hyvä ottaa lämpöä vähän ennen hierontaa.

Tonza sanoi:
Sain lähetteen fysioterapiaan, kun kainalossa on jotain paskana ollut jo pitkään ja asia jäänyt hoitamatta.

Lähetelapulla pitäisi KELANkin osallistua kustannuksiin, ettei tarvitse itse koko lystiä maksaa. Mitään paikkoja ei kuitenkaan ole tiedossa, joten ajattelin täältä kysäistä, jos jollakin on hyviä kokemuksia jostakin paikasta...

Söörtsillä löytyi jotain, mutta linkit enää eivät toimineet.

Tämän lisäksi muita ehdotuksia asiantuntevista paikoista?

Itse olen Fysiofiiliksellä käynyt säännöllisesti ja olen tykännyt paikasta. Nettisivut ei näytä nyt toimivan, mutta numero on sama 0400-890500 ja paikka on siinä keskustassa kirkon vieressä Isokatu 4:ssä samassa rakennuksessa missä Kunto2000/Ramada.

Fysio Botnia. Oulun Lääkäritalossa, Kauppurienkatu 27-29. Alakerrassa, apteekin vieressä.

Botnian etusivu

Ite kävin tuolla olkapääleikkauksen jälkeen 20 kertaa fysioterapiassa. Pitäs löytyä ammattinsa osaava fysioterapeutti. Ite olin ainaki hoitoon tyytyväinen. Fysioterapeuttina oli Ari Korkala, hoitaa pelkästään olkapäitä. Suosittelen, jos joku tarvii fysioterapeuttia olkapäävaivoihin.

Kiitoksia vastanneille! :)

Nyt pitää pähkäillä, että minkähän valitsisi... Kuinkahan nopsaan mistäkin löytyy vapaita aikoja? No, varmaankin torstaina ehdin kyselemään jo ihan suoraan noista paikoistakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom