Fysioterapiaa opiskelemaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun amk haku on alkanut, nostaisin asian jälleen pinnalle jos joku sattuis tietämään. Eli, onko kellään kokemusta karelia amk:n fyssari koulutuksesta?

Mä oon Kareliast valmistumas ehkä ens vuoden puolel. Toivottavast. Koulutus on vaihtelevan laatust opettajist riippuen. Oma innostus ja motivaatio plus meiä parhaat opet ni kyl meilt iha fytejä valmistuu. Jotku opettajat on tosi päteviä, jotkut vähä opettajaopintojensa alkuvaihees.

Mä oon Kareliast valmistumas ehkä ens vuoden puolel. Toivottavast. Koulutus on vaihtelevan laatust opettajist riippuen. Oma innostus ja motivaatio plus meiä parhaat opet ni kyl meilt iha fytejä valmistuu. Jotku opettajat on tosi päteviä, jotkut vähä opettajaopintojensa alkuvaihees.

Oorrait. Sinne myös ilmeisesti pääsee suht hyvin keskiverto tokarillakin?

tän hetkinen fitnessbuumi varmaan johtaa siihen että fysioterapeutteja sun muita on joka kadunkulmassa kuten parturikampaamoita, ja kenelläkään ei ole asiakkaita

Vaikea noist keskivertotokareista sanoa, muutaman kerran on ihmiset valittanu et niide eksän kummin kaiman koirat ei o päässy sisää tai edes pääsykokeesee asti miljoonasta yrityksestä huolimatta. Lähinnä ku hakijoita on tuhansittain. Ja tuo fitnessbuumi kyl näkyy jollai tasol opiskelijois, mutta eipä se alotuspaikkoja lisää. Lisäks tällä hetkellä ihmisten elintavat ja väestön ikähaarukan kehittyminen on sellasta, että jos ei julkista pelkää ni töitä löytynee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom