- Ikä
- 52
jambo: -Saapikos udella jotta mikä on saanut mielesi kääntymään noin tätä alaa vastaan? Etkös itsekkin tee fysioterapeutin hommia?
Ainakin yrittäjänä toimiessa tää on mun makuun varsin mukavaa hommaa. Positiivisista puolista näin alkuun vaikkapa seuraavat: Saa olla tekemisissä monenlaisten ihmisten kanssa, päättää itse työ aikansa ja tapansa, palkka voisi olla huonompikin ja työhön ei varmasti hetkessä kyllästy kun aina on lisää opittavaa. Ja negatiivisia... No onhan niitäkin tieten, mutta missäpä työssä ei olisi?
Tieten työllistyminen voi olla joissain tapauksissa ja paikkakunnilla ongelma, mutta uskoisin kysynnän olevan jatkuvasti kasvussa, joten eiköhän jokaiselle pätevälle toimijalle työtä löydy. Varsinkin kun tuo koulutus mahdollistaa työskentelyn melkoisen monenlaisissa toimissa.
Mayflower: -Vaikea uskoa että "liian hyvien" papereiden vuoksi olisivat opiskelemaan pääsysi estäneet Ainahan sitä voi hakiessa motivaationsa todistaa, ei ne hyvät paperit silloin haitaksi koskaan ole, päinvastoin mitä todennäköisimmin.
"jätin sitten hakematta, yksinkertaisesti ja nopeasti selitettynä syynä se, että ällän papereilla ja myöskin kauppakorkeaan hakevana miut olis lynkattu testeissä selityksenä, etten kuitenkaan haluaisi sinne opiskelemaan"
Ei, en tee fyssarin duunia. Koulusta valmistumisen ja jatko-opintojen jälkeen olen tehnyt noin 6 kk alan duunia. Oma "kyrvähtäminen" alaan johtuu julkisen aivan paskoista palkoista ja sellaisesta yleisestä vittumaisesta fyssari jäpityksestä. Kaikki on niin fysioterapiaa niin fysioterapiaa..kele. No joo, myönnän että yksityisenä voi olla ihan eri fiilis. Jatko-opintojen kautta myös tieto lisäsi tuskaa eli kun monista tosina esitetyistä menetelmistä ei sitten löytynytkään vaikuttavuuden osalta faktaa niin usko on mennyt koko paskaan. Puolet asiakkaista varmaan parantuis vaikka niille ei tekis mitään. Hymiö tähän ei tää nyt niin vakavaa kuitenkaan ole .
Toisaalta olen ihan tyytyväinen että tuli koulut käytyä. Se on kuitenkin antanut hyvän pohjan nykyiseen duuniin jossa viihdyn. Ja kuten sanottu niin sporttiset gimmat opiskeluaikoina oli . Terveisiä Kyllönmäelle Jyväskylään.