Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei todellakaan mitään latekseja futoniin. Eivät hengitä ja tuo jämäkkyyskin on vähän niin ja näin. Ainakin mun mielestä nuo kookosviritelmät oli kokeillessa vain pehmeämpiä kuin perusfuton ilman petaria. Jos ei jaksa kääriä yhtä patjaa silloin tällöin, niin johan on vaikeaa.
Nukkuminen ja torkunta ****
Hässiminen ja penetraatiovariaatiot ****½
Onanointi ja masturbointi ****½
Pakkikseen läppärillä loggautuminen ja bannin ohitus **½
Hormonaalinen vaste ****
Yleisarvosana ****
Nuo futonit on muuten halvimmillaan jotkut aika ohkasia joten osta paksu jos meinaat nukkua muutenkin kuin selällään.
Rullaatteko patjan aina lakanan vaihdon yhteydessä? Itseni tuntien uskon, että se rullailu jäisi vähemmälle, jos vaatii liikaa vaivannäköä..
Mulla on tuommonen ja siihen laitettu vaahtomuovipatja vielä päälle (joku niistä Sultaneista...), ja kyllä tykkään. Opiskelijalle sopivan hintainen ratkaisu ja tykkään kyllä tosi paljon nukkua, esim vanhempien luona käydessä perus joustinsängyt tuntuvat paljon huonommilta...
Mulla on tuommonen ja siihen laitettu vaahtomuovipatja vielä päälle (joku niistä Sultaneista...), ja kyllä tykkään. Opiskelijalle sopivan hintainen ratkaisu ja tykkään kyllä tosi paljon nukkua, esim vanhempien luona käydessä perus joustinsängyt tuntuvat paljon huonommilta...
Meinasin hommata sohvaks, näytti lehdessä hyvälle. Kävin likkeessä niin sinne jäi, kova ja halvan näköinen.
Moni valitteli pitkästä toimitusajasta tuossa aikasemmin. Mistäs ootte ostanut tuollaisissa tapauksissa?
Saako joistain mestoista vielä ennen vuodenvaihdetta?