Futon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jopas on toimitusajat. Meitsillä on muutto 1.6. ja patja pitää olla kämpässä maanantaina 2.6. viimeistään. Saa nähdä mimmoisen saa hommattua vai nukutaanko tatamilla ;)

Ei todellakaan mitään latekseja futoniin. Eivät hengitä ja tuo jämäkkyyskin on vähän niin ja näin. Ainakin mun mielestä nuo kookosviritelmät oli kokeillessa vain pehmeämpiä kuin perusfuton ilman petaria. Jos ei jaksa kääriä yhtä patjaa silloin tällöin, niin johan on vaikeaa.

Joo, itseasiassa tarkoitin pelkkää kookoskuitua, erehdyksessä lisäsin tuon lateksin kun muistelin että se olisi jotenkin stabiloitua kuitua. No, joka tapauksessa, kookoskuitu ilman lateksia jämäköittää mukavasti patjaa, ovat vielä jämympää tavaraa kuin normaalit. Lateksi sen sijaan pehmentää, se on totta.

Eilen illalla se uusi sänky sit vihdoin ja viimein saapui. Tuli vielä kaksi viikkoa etuajassa. :D

Ainakin yhden yön perusteella nukuin kun tukki siinä, ei en herännyt kertaakaan yön aikana.

Patja on 100 % puuvillaa, ja petari on joku villasekoitus petari. Aika jees. Siis ainakin nukkumiseen.. ;)

Muutama kuukausi nyt nukuttu Futonilla, pari ekaa yötä meni ihmetellessä patjan kovuutta, mutta siihen kun tottui niin ei taida olla paluuta joustinsänkyyn. Suosittelen... :thumbs:

Nukkuminen ja torkunta ****
Hässiminen ja penetraatiovariaatiot ****½
Onanointi ja masturbointi ****½
Pakkikseen läppärillä loggautuminen ja bannin ohitus **½
Hormonaalinen vaste ****
Yleisarvosana ****
Nuo futonit on muuten halvimmillaan jotkut aika ohkasia joten osta paksu jos meinaat nukkua muutenkin kuin selällään.

Toi MHK:n "testiraportti" kertoo kaiken oleellisen. Futon on vaan perkeleen hyvä kaikkeen touhuamiseen sängyssä. Näillä kokemuksilla mitä tänä aikana on kertynyt, en usko että palaan enää "normipatjaan". Suosittelen, edelleen.

Tosta Turun shopista, että oma sänky+patja+petari on tilattu juurikin tuolta. Vanha mies pitää liikettä, ja ainakaan itsellä ei ollut mitään ongelmia. Päin vastoin, paketti tulikin muistaakseni viikon etuajassa.

Täälläkin yksi futonista haaveileva. :) Suomen oloissa tosiaan patjan lattialle sijoittaminen taitaa olla mahdotonta, ainakin kun asuu tällaisessa elementtiparatiisissa, ja lattian rajassa vetää niin että tuskin siinä patjalla edes pysyisi...
Rullaatteko patjan aina lakanan vaihdon yhteydessä? Itseni tuntien uskon, että se rullailu jäisi vähemmälle, jos vaatii liikaa vaivannäköä..

Kellään kokemusta Ikean vuodesohva futoneista?

Esim tämä.

Kova.Menettää muotonsa.Siinä mun kokemukset.
Eli ei noita voi futoneiksi kutsua.

Rullaatteko patjan aina lakanan vaihdon yhteydessä? Itseni tuntien uskon, että se rullailu jäisi vähemmälle, jos vaatii liikaa vaivannäköä..

Joo, siinähän se samalla menee. Mulla on tapana aina maanantaisin laittaa patja rullalle työpäivän ajaksi. Muakin aluksi vähän epäilytti toi rullailu, mutta toi rutiini toimii ainakin mun kohdalla.

Kellään kokemusta Ikean vuodesohva futoneista?

Esim tämä.
Mulla on tuommonen ja siihen laitettu vaahtomuovipatja vielä päälle (joku niistä Sultaneista...), ja kyllä tykkään. Opiskelijalle sopivan hintainen ratkaisu ja tykkään kyllä tosi paljon nukkua, esim vanhempien luona käydessä perus joustinsängyt tuntuvat paljon huonommilta...

Mulla on tuommonen ja siihen laitettu vaahtomuovipatja vielä päälle (joku niistä Sultaneista...), ja kyllä tykkään. Opiskelijalle sopivan hintainen ratkaisu ja tykkään kyllä tosi paljon nukkua, esim vanhempien luona käydessä perus joustinsängyt tuntuvat paljon huonommilta...

Okei.. eli toi vois menetellä lisäpatjan kanssa :rolleyes: Onko toi helppo heittää kasaan jos asuu vaikka yksiössä ja haluaa saada sen sohvaksi päivisin? Ettei mee ihan säädöksi joka aamu :D

Mites futon eroaa käytännössä vaahtomuovipatjasta..?

Ootteko millasia petareita nuissa käyttänyt...

Moni valitteli pitkästä toimitusajasta tuossa aikasemmin. Mistäs ootte ostanut tuollaisissa tapauksissa?

Saako joistain mestoista vielä ennen vuodenvaihdetta?

Moni valitteli pitkästä toimitusajasta tuossa aikasemmin. Mistäs ootte ostanut tuollaisissa tapauksissa?

Saako joistain mestoista vielä ennen vuodenvaihdetta?

Ostin kesällä Tampereen futon-kaupasta Innovationin patjan ja sillä oli kolmen viikon toimitusaika silloin. Uskoisin, että muissa liikkeissä on Innovationin patjoille kutakuinkin samat toimitusajat. Mikäli joulun aikana kaikki toimii normaalisti, niin _teoreettiset_ saumat on vielä. Muiden patjavalmistajien toimitusajoista en osaa sanoa mitään.

Monissa liikkeissä on varmaan myynnissä mallistoista poistuvia näytekappaleita, jolloin toimitusaika tietenkin lyhenee huomattavasti. Valikoima on sitten tietenkin mitä on...

Futonilla nukkuminen siirtää selkäongelmia. Vaimon selkä on paljon parempi futoniin vaihdon jälkeen - nyt minulla on taas selkä niin pirun kipeä aamuisin, ja kylkiluut! Luulin että muutaman viikon jälkeen tottuisin mokomaan mutta unta vain taidan nähdä!
Pienille aasialaisille tehty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom