Futon?

Ikä
45
Olen harkinnut hankkivani futon patjan 9 krs ja rungon siihen.Kysyisin onko kellään kokemuksia näistä futoneista. hyviä tai huonoja.Ja perusteluja kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nukkuminen ja torkunta ****
Hässiminen ja penetraatiovariaatiot ****½
Onanointi ja masturbointi ****½
Pakkikseen läppärillä loggautuminen ja bannin ohitus **½
Hormonaalinen vaste ****
Yleisarvosana ****
Nuo futonit on muuten halvimmillaan jotkut aika ohkasia joten osta paksu jos meinaat nukkua muutenkin kuin selällään.

Taitaa mennä hankintaan jo 2 ja 3 kohdan puolesta=) Ja tosiaan patja olisi se ns paras ja paksuin 9krs patja mitä futon bed shop myy.

Niko 79 sanoi:
Taitaa mennä hankintaan jo 2 ja 3 kohdan puolesta=) Ja tosiaan patja olisi se ns paras ja paksuin 9krs patja mitä futon bed shop myy.

On nuo futonit ihan hyviä vaikkakin aika kalliita. Tosin jotkut tykkää ja jotkut ei, paha puoli on ettei voi koekuormittaa yön yli . Futonkihan on tavallaan niinkuin vesisänky käänteisesti (jossa tosin hässiminen ainoastaan *½). Vinkki: tinkaa demomalli puoleen hintaan, noissa on kovat katteet joten voi onnistua.

Mulla on ollut nyt n. viikon käytössä
tämmöinen sillä 9-kerrospatjalla ja kyllä se musta hyvä on, tukevampi kuin joku semmoinen tavallinen "kumipatja" jossa menee selkä notkolle ja on muutenkin vähän semmoinen löllö. Ota huomioon että tuollainen 9-kerrospatja esim 120x200 cm kokoisena painaa aika paljon, että jos on tarpeen käyttää sitä vuodesohvana ja joka aamu ja ilta vaihtaa asennosta toiseen niin on vähän raskasta, vaikka kyllä siitä nyt tosiboudari selviää :D

Runko mitä harkitsin olisi woodstock,eli sillä patjan painolla ei merkitystä.positiiviselta toi vaikuttaa, joten taidan mennä tekemään kaupat. kiitoksia, kaikille vastanneille.

Nippon nokido ja tokyo on mun mielestä molemmat tosi tyylikkään näköisiä. Nokido hiukan pelkistetympi, mutta makuasia kumman ottaisi. En ole vielä raaskinut ostaa opiskelijana... :(

Mua kiinnostaisi tietää tiedän käyttäjien kokemukset siitä, mitä eroja futon patjalla on tavalliseen patjaan?

Hippa sanoi:
Mua kiinnostaisi tietää tiedän käyttäjien kokemukset siitä, mitä eroja futon patjalla on tavalliseen patjaan?

Japanin ulkopuolella myytäviä futoneja lienee satoja erilaisia kuten muitakin patjoja - eli mahdotonta sanoa eroa.

Perinteinen futon on patja jota pidetään vain yöllä lattialla - ja päivät parvekkeella tuulettumassa ja kaapissa. Niitä on kesä ja talvikäyttöön erilaisia.

Nämä "futon-kehykset" taitavat olla jotain muuta kuin japanilaistyylistä sisustamista. Asuin muutaman vuoden Japanissa ja en silloin tiennyt miten hienoa oli nukkua patjalla lattialla - Japanissa se ahtaasta asumisesta johtuen usein pakolllista - eli ei erillisiä makuu ja olohuoneita, vaan patjat rullataan illalla olohuoneen lattialle ja päivällä kaappiin.

Tuollainen futon kehikko olisi järkyttävän helppo tehdä itse. Todnäk saisi tehtyä alle 80ekellä lakkoineen ja laatu olisi täysin vastaava :jahas:

keijo s sanoi:
Tuollainen futon kehikko olisi järkyttävän helppo tehdä itse. Todnäk saisi tehtyä alle 80ekellä lakkoineen ja laatu olisi täysin vastaava :jahas:
Joo, mutta kun se aitous on se pointsi. Replikaatit sukkaa. Futon on Futon.

Mike sanoi:
Joo, mutta kun se aitous on se pointsi. Replikaatit sukkaa. Futon on Futon.

Tuota noin, oletko hommannut omasi Japanista asti? Ainakin useimmat kotimaiset liikkeet roudaavat tuotteensa tanskasta tai teettävät ne suomessa. Futon Ateljé patjatkin tehdään suomessa :D tässä tapauksessa "made in japan" olisi kuitenki kova sana? :D

muzzi sanoi:
Aidossa futonissa ei ole kehyksiä
Meneekö nyt vähän näsäviisasteluksi? Nyt puhuttiin kehyksestä ja onhan se nyt ihan erijuttu ostaa oikea kaupasta kuin väsätä ite. Futon tarkoittaa patjaa ja tähän Futon käsitteeseen liittyy oleellisesti Futoniin tehdyt kehykset.

Mike sanoi:
Meneekö nyt vähän näsäviisasteluksi? Nyt puhuttiin kehyksestä ja onhan se nyt ihan erijuttu ostaa oikea kaupasta kuin väsätä ite. Futon tarkoittaa patjaa ja tähän Futon käsitteeseen liittyy oleellisesti Futoniin tehdyt kehykset.

Kyllä menee...mutta tavallaan koko futonin alkuperäinen idea on tuo rullattavuus ja siirrettävyys ilman kehikkoa. Suomessa jotain vastaavaa on "vieraspatjan" käyttö.

Mutta jos kehikon futoniin haluaa - lastulevystä itse tehty laatikko jotenkin tuntuu huonosti sopivalta...

Tossa olisi kuva kyseisestä paketista, jonka sitten tilasin. toimitus 1viikko.joten vielä joutuu viikon kiduttaa runkopatjalla(paskalla.)nukkuessa.

Liitteet

• Woodstock.jpg
    Woodstock.jpg
    6,9 KB · Katsottu: 7 456

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom