Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä saksan toppareilla tulee olemaan ongelmia, kun Espanja kuitenkin maan kautta taitaa pelata enimmäkseen tai ainakin kannattais, Metzelder ja Mertesackeri kun eivät ole sieltä nopeimmasta päästä. Eli Espanjalle peli 3-0;)

Kyllä saksan toppareilla tulee olemaan ongelmia, kun Espanja kuitenkin maan kautta taitaa pelata enimmäkseen tai ainakin kannattais, Metzelder ja Mertesackeri kun eivät ole sieltä nopeimmasta päästä. Eli Espanjalle peli 3-0;)

Samaa vois sanoa Espanjan pakkien pituudesta. Liekö pystyy pitämään Saksalaisia hujoppeja erikoistilanteissa. Toivotaan Espanjan voittoa kuitenkin.

Alec, Saksalla helpoin alkulohko? Eiköhän Espanjalla ollut helpoin alkulohko. Venäjä, Ruotsi Kreikka vastassa. Venäjä oli ihan paska molemmissa peleissään Espanjaa vastaan, Kreikka oli susipaska ja ainut joka pisti Espanjan koville, itseasiassa koko turnauksessa, on ollut Ruotsi. Espanjalla ei ole siis ollut puolustus vielä kertaakaan kovalla koetuksella, tänään se nähdään kun Saksa hakkaa Espanjan ja aletaankin hehkuttaan, että on se Saksa kone! :dance:

jep saksalla helpoin alkulohko.itävalta ja puola,turnauksen paskimmat joukkueet

Alkulohkoista viis, nyt pelataan finaalia. Aivan eri peli kyseessä. Itelläni on pikkasen ristiriitaset tunteet peliin mentäessä, aina olen kannattanut saksaa ja Ballack ollu suosikkipelaaja Münchenin ajoista saakka mut espanja on pelannu pirun kivan näköstä jalkapalloa. Hävettää myöntää mut ei mua hirveästi haittaa jos espanja vie. Mikä on todennäköistä jos Ballack ei tänään pysty pelaamaan. :(

Alec, turnauksen paskimmat joukkueet? kappas vaan, paskimmat joukkueet ovat alkulohkojen perusteella Ranska ja Kreikka, ja Kreikkahan löytyy Espanjan lohkosta. Espanjalla ei ole vielä yhtään kunnon päänahkaa, Saksalla on Portugali. Vaikka kertoimet on Saksaa vastaan, niin pistetäämpäs tänne tulosveikkaus, Saksa vie komeasti 3-1.

Espanja päästää tänään korkeintaan yhden maalin. Sanokaa minun sanoneen. Espanjan maali luku sitten on täysi arvoitus. Vai miten se oli.

Alec, turnauksen paskimmat joukkueet? kappas vaan, paskimmat joukkueet ovat alkulohkojen perusteella Ranska ja Kreikka, ja Kreikkahan löytyy Espanjan lohkosta. Espanjalla ei ole vielä yhtään kunnon päänahkaa, Saksalla on Portugali. Vaikka kertoimet on Saksaa vastaan, niin pistetäämpäs tänne tulosveikkaus, Saksa vie komeasti 3-1.

Ööö eikös hallitseva maailmanmestari nyt kuitenkin ole aikamoinen päänahka? Ja milläs perusteella tuo Portugali sitten luokitellaan kunnon päänahaksi, jossei Italiaa voida siihen samaan kategoriaan laskea?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ööö eikös hallitseva maailmanmestari nyt kuitenkin ole aikamoinen päänahka? Ja milläs perusteella tuo Portugali sitten luokitellaan kunnon päänahaksi, jossei Italiaa voida siihen samaan kategoriaan laskea?

Jos olisit seurannut Italian ja Kreikan peliesityksiä, sinun ei tarvitsisi kysyä tätä kysymystä. Portugali oli ihan eri tasolla kuin Italia tai Kreikka. Lisäksi kertoo paljon tietämyksestäsi se, että kuvittelet Kreikan olevan hallitseva maailmanmestari.

Jos olisit seurannut Italian ja Kreikan peliesityksiä, sinun ei tarvitsisi kysyä tätä kysymystä. Portugali oli ihan eri tasolla kuin Italia tai Kreikka. Lisäksi kertoo paljon tietämyksestäsi se, että kuvittelet Kreikan olevan hallitseva maailmanmestari.

Kyl tuli seurattua, ihan huolella, koska Italia fani kuitenkin olen. Kreikasta nyt en edes puhunut mitään, mut Italia pääsi ihan yhtä pitkälle, kun Portugalikin. Italia pelas sitä ihan normaalia peliään, ekaa ottelua lukuunottamatta. Helvetin varmaa puolustusta, mut hyökkäys ei toiminu tällä kertaa. Italia on aina kova päänahka pelas ihan miten tahansa.

Ja missä vitussa muka olen väittäny että Kreikka on hallitseva maailmanmestari? Kerro mulle se

Mä en oo vielä nähnyt kenenkään antavan kehuja Ranskalle näissä kisoissa, joten ei kai sitä oo niin kauheasti kehuttu??

Veikalla on imo pari hyvää vetoa tänään peliin. Alle 2,5maalia matsissa ja puoliaikatulos X.

Parit oluet vatsassa ja muutama odottaa vielä jääkaapissa.
Illaksi Treelle Keskustorin telttaan kattoo peliä screeniltä.
Mitä muuta voi terve mies toivoa. ;) :kippis1:

DFB.jpg

Voi kun jännittää illan matsi :D :dance: :dance2: Onko tääl muita jotka saa paljon kiksejä näistä maaotteluista? Pitää varmaan kannattaa jotain joukkuetta tiiviisti? Välillä tuntuu, että kun oma suosikki voittaa tiukasti tärkeän pelin niin tulee aivan loistava fiilis. Voittaa seksinkin :D

Luin väärin, mutta Italia oli surkea näissä kisoissa. Yksi kisojen yliarvostetuimmista joukkueista, heti Ranskan ja Hollannin ohella.
Kerro toki miksi hollanti on yliarvostettu joukkue? melkein joka kisoissa puolivälierissä viimeisen 20vuoden sisään(jos en ihan väärin muista)? lisäksi kyseinen joukkue hoiti ehdottomasti pahimman lohkon tyylikkäästi puhtaalla pelillä. Mitä tulee ranskaan ja italiaan ne ovat kyllä ehkä hivenen yliarvostettuja joukkueita.

No toivon kuitenkin että espanja vie tänään koska pelityylisesti parempaa peliä pelaavat mielestäni.

MM-kisoissa Hollanti ei ole ollut kolmen parhaan joukossa kolmeenkymmeneen vuoteen. EM-kisoissa maa on pärjännyt ihan hyvin, mutta kyse ei ollut Hollannin aikaisemmista kisoista vaan näistä kisoista. Puhuttiin hollantilaisten lentävän EM-kisojen voittoon, itse en kyllä missään vaiheessa uskonut tätä. Hollannin hyökkäävä pelityyli on näyttävää, itsekkin tykkään katsella, mutta Hollannin puolustus on vähän niin ja näin ja heillä ei ole oikein sellaista keskikenttäpelaajaa, joka osaisi puolustaa ja jakaa palloa ylemmille pelaajille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom