Fuck the skinniness, feel the fitness

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tän postin aihe pitäis kyl olla; Fuck the skinniness - feel the fatness. Tästä rojektista kun on toi fitness kaukana

Sun mielestä siis ei ole tarvetta kasvattaa minkäänlaista massaa, vaan olisin jatkanut kuten ennen, syömällä 2-3 kertaa päivässä pieniä annoksia ja mennyt salille? Ennen tämän kuurin aloittamista söin n. 1400 kcal päivästä riippuen, joten tuskinpa niitä tuloksia olisi tuollaisella ruokavaliolla tullut. Sori, että tää aihe häiritsee sua, voit toki jättää vastaamattakin.

Tänään tuli testattua muutamaa perusliikettä koulussa. Ensimmäistä kertaa tuli myös nostettua penkiltä virallisesti, aluksi pelkkä tanko tietenkin. Tekniikka on hakusessa mutta ei kamalan raskaalta tuntunut. Kaverin kanssa sitten siinä vielä testailtiin maastavetoa ja muuta perusliikettä. Surkea sali tuo koulun sali kyllä on. Vain yksi isompi tanko ja sekin varattu penkkiin. Kaikenmaailman turhia laitteita ja vempeleitä kyllä on (soutulaite), mutta isoja tankoja ainoastaan tuo yksi.

Sinuna alkaisin bulkkaamaan vasta sitten kun salitreenit alkaa. Saat vaan läskiä tuolla menolla. Toki rauta nousee kevyemmin sitten treenien alussa jos kehonpainoa on enemmän, mutta epäilen suuresti että lihasta olisi enempää.
Ei tästä hommasta oikein fitness tule ekana mieleen. Mitä oon ymmärtäny niin tavoitteena olisi se Hunks-rantalook, joten läskiä ei kannata turhaan hankkia. Jos tammikuussa alkaa salihommat etkä pääse ennen sitä, niin tee vaan kotijumppaa siihen asti, toimii ikään kuin lihasten totuttelutreeneinä. Opettele nyt syömään terveellisesti eli ei mitään 4000 kcal lihapiirakan avulla. +500 kaloreille sitten kun oikeat treenit alkavat!

Sinuna alkaisin bulkkaamaan vasta sitten kun salitreenit alkaa. Saat vaan läskiä tuolla menolla. Toki rauta nousee kevyemmin sitten treenien alussa jos kehonpainoa on enemmän, mutta epäilen suuresti että lihasta olisi enempää.
Ei tästä hommasta oikein fitness tule ekana mieleen. Mitä oon ymmärtäny niin tavoitteena olisi se Hunks-rantalook, joten läskiä ei kannata turhaan hankkia. Jos tammikuussa alkaa salihommat etkä pääse ennen sitä, niin tee vaan kotijumppaa siihen asti, toimii ikään kuin lihasten totuttelutreeneinä. Opettele nyt syömään terveellisesti eli ei mitään 4000 kcal lihapiirakan avulla. +500 kaloreille sitten kun oikeat treenit alkavat!

Täällä ilmeisesti hieman mielipiteet eriää. Toisten mielestä kannattaisi kasvattaa painoa vasta sitten, kun on aloittanut salitreenit, toisten mielestä pitäisi kehoon saada massaa se muutama kilo läskiäkin. Itse olen hiukan tämän jälkimmäisen kannalla.

Kuten Talakanpinskeli kirjoitti edellisellä sivulla: "Ei sitä läskiä tuossa tosiaan kannata pelätä, paljon terveemmältä se näyttää kun ei kylkiluut törrötä ja verisuonet pullota. Omasta laihemmasta vartalostani siis puhun, en tiedä miten sulla. Minä nostin painon 60kg -> 70kg ja aika paljon tuli läskiä mutta paljon terveemmältä ja paremmalta näyttää nyt. Nyt 70kg -> 80kg tosin koitan jo vähän välttää sitä rasvan kertymistä, tosin tuon 3500-4000 kalorin syöminen 30% rasvoilla (siis rasvan osuus koko energiasta) on aika paljon vaikeampaa kuin 40-50% rasvoilla aiemmin."

Olen siis samaa mieltä, että on terveellisemmän näköistä jos on sanalla painottaen hieman rasvaa, kuin että kylkiluut törröttää vartalosta, kuten nyt tässä tilanteessa. No, kertokaa te.

Sanoisin, että et sä sitä läskiä tarvitse yhtään enempää kuin mitä bulkilla tulee. Turha ottaa mitään rasvakerrosta vain siks, että saa rasvakerrosta.
Usko pois, kyllä sä saat rasvakerrosta ihan tarpeeksi ja enemmänkin kun alotat bulkin vasta kun alat treenaamaan kunnolla. Kenelläkään ei pitäis olla kiire kerätä pelkkää rasvaa.

Terveisiä henkilöltä, joka on kokenut 60kg luuviulu-kaikkiluuttörröttää-vaiheen sekä tämänhetkisen 90kg terveenmiehenrasvakerros-vaiheen.

Rasvan kertymistä ei kuulukkaan pelätä. Rasvaa kuuluu tulla bulkilla, mutta mitä hyötyä sitä on kerryttää jos ei lihakset samalla oo kasvutilassa? Vaikeuttaa vaan sun tavoitekuntoon pääsemistä jos keräät läskiä ilman kunnon treeniä... No mut onneks alat käydä salilla jo 2 viikon päästä, joten pitkällä tähtäimellä aika sama mitä teet sitä ennen :D

Olisko antaa jotain hyvää korviketta noille lihiksille, joita voisi välipalaksi vetästä ja josta saisi sen 600kcal? Kuitenkin niin, ettei tarttis vetästä mitään 1,5kg:n välipalaa. Enempää en viitsisi pähkinöitä alkaa lisäilemään tuohon ruokavalioon, kun niitä tulee päivittäin syötyä jo 200-400g.

Tuo ruokavalio mitä postasit vähän mietityttää. Syötkö ollenkaan aamupalaa? Puuro/mysli + 4-5 kananmunaa on ok yhdistelmä. Tai ota edes heraa aamulla jos ei kiinteetä ruokaa saa alas. Rahkan syömiseen tottuu kans helposti vaikka et tällä hetkellä tykkää sen mausta. Tästä on ketjuja mut kokeile vaikka kaakaojauhoa tai hilloa sen kanssa. Rasvaton maitorahka (Ehrmann) on yks parhaimpia aamu/väli/iltapaloja varsinkin sitten myöhemmin kun dietataan päkki esiin.
Entä mikä toi 122 kcal keitto on? Ei tota ainakaan yheks ateriaks voi laskea.
Kanapaketti kannattaa ostaa naturellina jolloin saat sitä lihaa enemmän. Ton kokoisesta kanapaketista saat käytännössä yhden reilun aterian lihat, joten tarttet vielä pari muuta lämmintä ateriaa. Jaa vaikka 400g jauheliha kahteen annokseen makaronin kanssa.
Hyvä että syöt pähkinöitä, mutta mielestäni jossakin mennään metsään jos joudut melkein puolet päivän energiasaannista ottamaan pähkinöistä. Varmasti tulet kyllästymään niihin tolla menolla. Pähkinät on sitäpaitsi kalliita. Eli aamupala mukaan ja enemmän kunnon aterioita. Pähkinät välipalana vaikka koulussa.

Sun mielestä siis ei ole tarvetta kasvattaa minkäänlaista massaa, vaan olisin jatkanut kuten ennen, syömällä 2-3 kertaa päivässä pieniä annoksia ja mennyt salille? Ennen tämän kuurin aloittamista söin n. 1400 kcal päivästä riippuen, joten tuskinpa niitä tuloksia olisi tuollaisella ruokavaliolla tullut. Sori, että tää aihe häiritsee sua, voit toki jättää vastaamattakin.

Kyllä. Minun mielestä kaikkien pitäis olla kauniita luisevia anorektikkoja. Se vasta hivelee silmää kun ihmiset näyttää kuolevilta ruumiilta <3

Dille.

Mutta et voi väittää että tässä sun postissa olis jotain Fitnessiä. Kaikki keskittyy siihen miten saat aikaiseksi massaa. Kotona sitten saatat pelleillä jotain jonkun hiekkasäkin kanssa. Ensinnäkin toi ruokavalio mitä syöt on ihan naurettava. Lihapiirakoita ja pähkinöitä "jee". Siinä vasta FITNESS ruokavalio. En sano että sun pitäis syödä 1400kcal päivässä, mutta en kyllä kutsuis nykyistä ruokavaliotasi miksikää Fitnessiksi. Enkä myöskään treeniäsi.

Ja vaikka tarkoituksesi onkin päästä laihasta normaalipainoon, ei sillä ole vielä mitään tekemistä fitnessin kanssa. Sori vaan. Peace n love n popcorn.

tästä vähän vinkkiä kotisaliin :joulu8:
[video]http://www.facebook.com/photo.php?v=10150446659302347&set=vb.351504459854&type=2&theater[/video]

Ööh, miksi porukka täällä kiroaa kotona treenaamisen alimpaan helvettiin? Itse olen nyt treenannut 1,5v kotona. Minulla on räkki, säädettävä penkki, leuanvetotanko, Irtotanko, kässärit, painot 150kg asti.

Räkki on itsetehty karvalakki malli maksoi jotain 100e about?, mutta ajaa asiansa yhtä hyvin kuin salin räkki, penkki on erittäin hyvä ja maksoin siitä 50e, leuanveto tanko millä voi tehdä leveällä otteella tms maksoin jotain 20e, painot on maksanu jotain 100e suurinpiirtein. eli yhteensä 270e olen kaikkeen tähän työntänyt rahaa.

Salilla kävisin varmaankin muuten, mutta lähimpään saliin on matkaa ~15km. Linja-autot ei kulje. Omaa autoa en omista, joten salille pääsy ja käynti olisi niin kaikesta vanhempien töistä sun muista muuttujista kiinni, että monesti jäisivät treenit väliin jos kävisin salilla.

Aloitin tosiaan treenaamisen 1,5v sitten 168cm/58kg TÄYSIN nollakuntopohjalla, jolloin ostin kaikki edeltämät härpäkkeet. Vuosi meni opetellessa ja artikkeleita lukiessa ja keräsin massaa aina 85kg asti, jolloin aloitin elämäni ensimmäisen dieetin. Nykyään puolivuotta myöhemmin näyttää tältä 168cm/70kg.

Voin sanoa, että olen todella tyytyväinen kaikenkaikkiaan tuloksiini kotona. Ensimmäistä kertaa kun penkkiä tein meni 30kg juuri ja juuri. Nykyään menee 110kg ykösellä. Ihan hyvin näin pieneltä kaverilta=)

En siis ymmärrä miksi porukka julistaa niin kuntosalin nimeen. Minusta kotona voi treenata täysin yhtä hyvin kuin salilla kunhan on tarpeeksi irtopainoja,penkki,räkki,tanko. Ehkä kaikkia hienouksia ei voi tehdä, mutta eipä se minua haittaa. Tulosta tulee joka päivä vain lisää..

Ööh, miksi porukka täällä kiroaa kotona treenaamisen alimpaan helvettiin? Itse olen nyt treenannut 1,5v kotona. Minulla on räkki, säädettävä penkki, leuanvetotanko, Irtotanko, kässärit, painot 150kg asti.

Räkki on itsetehty karvalakki malli maksoi jotain 100e about?, mutta ajaa asiansa yhtä hyvin kuin salin räkki, penkki on erittäin hyvä ja maksoin siitä 50e, leuanveto tanko millä voi tehdä leveällä otteella tms maksoin jotain 20e, painot on maksanu jotain 100e suurinpiirtein. eli yhteensä 270e olen kaikkeen tähän työntänyt rahaa.

Salilla kävisin varmaankin muuten, mutta lähimpään saliin on matkaa ~15km. Linja-autot ei kulje. Omaa autoa en omista, joten salille pääsy ja käynti olisi niin kaikesta vanhempien töistä sun muista muuttujista kiinni, että monesti jäisivät treenit väliin jos kävisin salilla.

Aloitin tosiaan treenaamisen 1,5v sitten 168cm/58kg TÄYSIN nollakuntopohjalla, jolloin ostin kaikki edeltämät härpäkkeet. Vuosi meni opetellessa ja artikkeleita lukiessa ja keräsin massaa aina 85kg asti, jolloin aloitin elämäni ensimmäisen dieetin. Nykyään puolivuotta myöhemmin näyttää tältä 168cm/70kg.

Voin sanoa, että olen todella tyytyväinen kaikenkaikkiaan tuloksiini kotona. Ensimmäistä kertaa kun penkkiä tein meni 30kg juuri ja juuri. Nykyään menee 110kg ykösellä. Ihan hyvin näin pieneltä kaverilta=)

En siis ymmärrä miksi porukka julistaa niin kuntosalin nimeen. Minusta kotona voi treenata täysin yhtä hyvin kuin salilla kunhan on tarpeeksi irtopainoja,penkki,räkki,tanko. Ehkä kaikkia hienouksia ei voi tehdä, mutta eipä se minua haittaa. Tulosta tulee joka päivä vain lisää..

Tuskin he koko kotitreeniä lyttäävät, minun treenini kylläkin. Vaikka olenkin menossa salille Tammikuun alusta asti, jatkan kotona treenamista pelkästään siksi, että se on hauskaa ajanvietettä, josta nautin. Mitä sitten jos on vain metrin mittainen tanko ja kiekkoja 30kg:een asti? Toistaiseksi painot riittää, jos nyt ei jotain maastavetoa lasketa. Mielikuvitusta pyrin käyttämään kuitenkin.

Kiitos muuten yllä olevan videon postaajalle. Tuosta tulikin taas muutama hyvä lisäliike, jota kotona voi harjoittaa. Reppuun noita kiekkoja ja punnerruksia tekemään ym.

Ravintopuolta en nyt kommentoi enää. Sen sanon, että ennemmin painan kymmenen kiloa enemmän ja otan vaikka kaiken pelkkänä läskinä kuin palaisin siihen kuntoon, jossa olin viime kesänä. Lisäksi kehokin voi paljon paremmin, enkä ole kärsinyt esim. huonosta olosta pitkiin aikoihin. Kiitos niille, jotka ovat jaksaneet kannustaa eteenpäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuskin he koko kotitreeniä lyttäävät, minun treenini kylläkin. Vaikka olenkin menossa salille Tammikuun alusta asti, jatkan kotona treenamista pelkästään siksi, että se on hauskaa ajanvietettä, josta nautin. Mitä sitten jos on vain metrin mittainen tanko ja kiekkoja 30kg:een asti? Toistaiseksi painot riittää, jos nyt ei jotain maastavetoa lasketa. Mielikuvitusta pyrin käyttämään kuitenkin.

Kiitos muuten yllä olevan videon postaajalle. Tuosta tulikin taas muutama hyvä lisäliike, jota kotona voi harjoittaa. Reppuun noita kiekkoja ja punnerruksia tekemään ym.

Ravintopuolta en nyt kommentoi enää. Sen sanon, että ennemmin painan kymmenen kiloa enemmän ja otan vaikka kaiken pelkkänä läskinä kuin palaisin siihen kuntoon, jossa olin viime kesänä. Lisäksi kehokin voi paljon paremmin, enkä ole kärsinyt esim. huonosta olosta pitkiin aikoihin. Kiitos niille, jotka ovat jaksaneet kannustaa eteenpäin.

Kyllä kannatan kuitenkin juuri sitä salille menoa, jos se on mahdollista aina silloin kuin itselle sopii, eikä esim. minun tilanteessa missä salille meno riippuu vanhempien työmenoista ja muista. Netistä löytyy pienellä haulla tuhansia sivuja missä on erinomaiset ohjelmat juuri kotona treenaamiseen ja muutenkin monia liikkeitä missä käytetään vain tankoa ja kässäreitä. Ja oikeastaan melkein jokaiseen liikkeeseen löytyy myös alternative vaihtoehto, jonka voi sitten kotona tehdä.

Jos massaa nyt haluat ensin kunnolla niin olin itse ihan alussa samassa tilanteessa. Tottunut syömään erittäin vähän ja monta kertaa päivässä syönti tuntui erittäin haastavalta. Niin vedä vaikka GOMAD eli 4 litraa maitoa päivässä systeemillä jos ei läskin kertyminen haittaa. Itselläni tuli about 10kg massaa parissa muutamassa kuukaudessa kun vedin maitoa joka pv jotain 2-3litraa. Läskiä suurinosa kyllä, mutta tilanteessa jossa luut törröttää niin se ei mielestäni ollut kuin hyvä asia:D

http://www.youtube.com/watch?v=BgRphH_Yuzc

Tässä on esimerkki siitä että kyllä sitä kotonakin kehittyy kun on vaan motivaatiota ja tarpeellinen kalusto.

Filmin kaveri on kyllä ilmeisesti jonkunlainen superlahjakkuus. Täytti tänään 17 vuotta ja peittoaa tällä hetkellä kuulantyönnössä vissiinki kaikki tämän hetkiset suomalaiset kuulantyöntäjät.

Muistaakseni tässä ketjussa oli tavoitteena terveellisen näköinen vartalo, ei Hunks-vartalo. Enkä tarkoita etteikö Hunks-vartalo näyttäisi terveeltä, vaan sitä, ettei tässä tähdätty ainakaan alussa mihinkään superkondikseen vaan perusterveelliseen kuntoon. Samasta tilanteesta lähteneenä, 10 kiloa 4000 kalorin ruokavaliolla (josta puolet koostui täysmaidon ja maapähkinän rasvoista) saavuttaneena voin omalla kohdalla sanoa, ettei yhtään kaduta se 6-9 (karkea arvio) kiloa rasvaa mitä tällä kertyi. Vaikka edelleen olen hoikka, näytän nyt isommalta, paremmalta ja lihaksikkaammalta, vaikka lihaserottuvuus sinällään heikkenikin. Minusta, jos 60 kilosta (mikäli nyt muistan ketjun aloittajan lähtöpainon oikein) haluaa esim. nyt lähteä kasvattamaan itseään siihen kuntoon, että kehtaa ottaa paidan pois rannalla, sen saavuttaa varmiten kun unohtaa "syö terveellisesti 500 kaloria yli kulutuksesi" -neuvot ja antaa vaan mennä maidolla, pähkinöillä ja rypsärillä niin paljon kuin maha vetää, reippaasti yli kulutuksen. Lihapiirakka tottakai olisi hyvä korvata kaloripitoisella kotiruualla.

Mutta pitää muistaa, ettei nämä neuvot tule miltään asiantuntijalta vaan anorektisen laihasta lähtökohdasta lähteneeltä tyypiltä, jonka tavoite ei ikinä ole ollut eikä tule olemaankaan olla Schwarzenegger. Tavoittelen tavallisen urheilullista, miehekästä vartaloa (http://www.howcelebsgetfit.com/wp-content/uploads/2009/09/jake-gyllenhaal-prince-of-02-918x1024.jpg), 80-90 kilon painoa (pituus 181) 15-20% rasvaprosentilla. Tällä hetkellä tilanne on suunnilleen http://images4.fanpop.com/image/photos/16900000/Jake-Gyllenhaal-jake-gyllenhaal-16901299-462-774.jpg. Ja ymmärsin, että ketjun aloittajalla oli vähän sama tavoite. Jos ymmärsin tai muistin väärin niin sitten on eri asia, ja jos tavoitteet ovat erilaiset, niin ehdottomasti kannattaa kuunnella muita. Ja nämä neuvot pohjautuvat vain omiin kokemuksiin, eivät mihinkään kovin hyvään tietämykseen sinällään.

EDIT: Niin ja minun mielestäni tässä ei olla syrjitty kotitreeniä yleisesti, vaan nimenomaan aloituspostaajan kotitreeniä. Oliko se metrinen tanko ja 35 kiloa painoja? Se on vähän eri juttu kuin nuo räkit sun muut mistä oli puhe. Treenaan itsekin kotona, mutta minulla on sentään G6:een vaadittavat välineet ja 140kg painoja.

Nyt on vuosi vaihtunut. Jokos olet siirtynyt sinne salille?

Tupakka pois...Ite lopetin 9kk sitten. Ruokahalu kasvoi helkkaristi ja muutenkin maistui reeni paremmin. Paino ei tosin merkittävästi muuttunut, ennenkuin n.6kk myöhemmin pajahti "hetkessä" 15kg lisää painoa. Tupakkaa röyhytellessä tuntu olevan ihan se ja sama mitä söi niin paino ei noussut.

Päivitellään nyt sitten tännekin pitkästä aikaa..

Kyllähän sitä tuli koulussa melko ahkerasti salilla käytyä, vaikka melkoisen surkeilla aloituspainoilla. Nyt kun koulutkin taas kesän osalta ohi, pitääpi siirtyä käyttämään tuota jäähallin punttisalia muutaman kaverin kanssa. Edelleen tulee himassa reenattua mm. hauiskääntöä, johon tuo metrin mittainen tanko on varsin sopiva. Tekniikka tuntuu vaan olevan siinäkin pahasti hakusessa, välillä tuntuu että teen todella epäpuhtaasti liikkeen, jolloin tuntuu nousevan reilusti enemmän rautaa, välillä taas tuntuu että teen täysin puhtaasti, muttei tahdo nousta täysiä 3x10 sarjoja samoilla painoilla.

Ruokavalioakin olen yrittänyt tässä parantaa. Huhtikuussa kävin lääkärintarkistuksessa armeijaa varten ja siellä painoksi mitattiin jälleen surkea 63kg:n tulos. No tämä sai taas omat hälytyskellot päälle ja rupesin taas tarkkailemaan enemmän omaa syömistä ja lisäsin ruokavalioon mm. jo kerran jätetyt pähkinät. Edellispäivänä tuli sitten käytyä kahden kuukauden jälkeen vaa'alla ja 67kg:ta näytti, heitellen hieman alle ja ylle (digitaalinen, tuppaa grammat helposti liikkumaan). Veden olen jättänyt kokonaan ruoan yhteydestä pois ja siirtynyt kevyt maitoon. Jokaisella aterialla tulee juotua puoli litraa maitoa. Yhteensä päivän aikana tulee siis juotua n. 1,5l. Makeiset ja valmisruoatkaan eivät juuri tunnu maistuvan, mitä nyt tietenkin välillä tulee joku lätty ostettua kaupasta. Nykyään tulee syötyä lähes pari-kolme kertaa viikossa sika-nauta jauhelihaa, helppoa valmistaa mm. jauhelihakastiketta, lihapullia/mureketta tai vaikkapa italianpataa.

Mitään suurempaa kehitystä en ole kropassa nähnyt paljain silmin, tosin voisihan noi mitat uudelleen ottaa ja verrata sitten tuohon aloitusviestin tuloksiin. Jonkinlainen penkkikammo on tainnut jäädä yläkoulun ajoilta, sillä edelleenkin hieman arkailen tuota penkkiä, johtuen varmastikin asennosta. Ensimmäisen kerran tuli nostettua pelkkä tanko (ei tietenkään mitään ongelmaa), tämän jälkeen tuli lisättyä päihin 5kg:n kiekot (nousihan tämäkin helposti), mutta huomasin että tasapainon kanssa on hieman ongelmia. Tiedän, että saisin varmasti reilusti enemmänkin laitettua rautaa tankoon, mutta jokin korvienvälissä estää. Jonkinlainen pelkotila. Saman olen huomannut jalkakyykyssä. Tuli laitettua siihen n. 40kg:n edestä painoa, 3x10 toistoa meni mukavasti, pientä ottoa reisissä, mutta sitäkin tuntuu hieman aristavan. Kai se on kun ei ole tottunut 2m pitkään tankoon, niin tasapainon kanssa on aluksi hieman ongelmia.

Nyt olisi kesällä tarkoitus alkaa vetämään 1-jakoista, joko SS:ää tai G6:ta. Kumpaa ohjelmaa pakkislaiset suosittelesivat?

Kuten tossa jo aiemmin tuli sanottua, hirveästi ei siis ole muutosta tapahtunut, hauislihaksen kohdalla tosin jotakin. Senttimetrit eivät puhu puolestaan, mutta jännitettäessä hauislihas tulee reippaasti enemmän esiin kuin aiemmin. Vaikeaa selittää, mutta siis paistavat normaalisti aikaisempaa enemmän.

E: Massanlisääjäksi olen ajatellut ottaa tuon 6,8kg:n säkin Mutant Massia, kun kerran suht halvalla fitnesstukusta saa? Jollain kokemusta tästä? Kovat ovat ainakin lupaukaset tuotetiedoissa.

Tuli nyt nuo mittaukset vielä suoritettua. En kyllä tiedä miten olen viimeksi mittauttanut tuon rinnanympäryksen, mutta nyt tuli mitattua lapojen alta, ehkä sentin verran kainaloiden alapuolelta, ja joo on kyllä aivan eri tulos kuin viimeksi mitattuna. Ylipäätänsä on tainnut jokaiseen osa-alueeseen tulla jokunen sentti lisää. Mukava nähdä, että sentään jotain on tapahtunut kropassa, vaikka ei välttämättä pelkkää lihasta olekaan tullut.

Rinnanympäryys: 94-96cm (riippuu, jännitetäänkö vaiko ei)
Vyötärönympäryys: 83-84cm
Lantionympäryys: 85-86cm
Reiden ympäryys: 52-53 cm

E: Massanlisääjäksi olen ajatellut ottaa tuon 6,8kg:n säkin Mutant Massia, kun kerran suht halvalla fitnesstukusta saa? Jollain kokemusta tästä? Kovat ovat ainakin lupaukaset tuotetiedoissa.
Katso tuoteselostetta. Tuotteessa on 100grammaa kohti n. 80gr hiilaria, 20gr proteiinia ja 6gr rasvaa. Käytännössä ei siis ole juurikaan merkitystä, vedätkö 100gr setin mutant massia vaiko paahtoleivän leikkeleellä ja juustolla.

Ihan käypä välipalahan tuo on toki, kun hintaan peilaa. Mutta se on kuitenkin vain ruokaa, joten tuotetietojen lupaukset kannattaa jättää arvoonsa. Itse lisäisin tuohon 6,8kg säkkiin vielä sen 1-2kg heraa sekaan, saisi prot/hiilari -suhteen vähän fiksummaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom