Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä tiedä missä päin Vampiretea asustelee mutta itellä ainakin kunnan sali maksaa ~20e kuukaudessa... Ei sitä todellakaan tarvitse käydä missään hienolla fitness-salilla että sitä lihasta tulee. Jos jätät suosiolla pois tommoset penkkiviritykset ja jätät ensperjantain viinat ostamatta niin saat sen kuukauden salikortin ostettua...
Tolla menolla sua alkaa vaan vituttaan koko homma ja siihen se innostut sitten loppuukin
No kaipa tollasella kapistuksella nyt jotain edes aikaan saa? Voittaa varmaan ihan perus lihaskuntoa kasvattavat vatsalihakset, punnerrukset ym. Tarkoitus olisi päästä alkuun. Ja kyllähän ton tangon saa hyvin selän taakse kaksin käsin kyykkyä tehdessä. 20kg tankoa on vaikea pitää himassa, kun ei tilaakaan juuri ole.
Suosittelen kahvakuulien hankkimista, kalliita ovat mutta huomattavasti halvempi kuin kunnon levytanko ja siihen painot.
12 ja 20kg kuulat voisivat olla ihan hyvät, ne maksavat yhteensä hieman yli 100e riippuen kuulasta.
Itsellä on taas huonot kokemukset noista halppis tangoista, laakerit ei meinaa kestää. Se on hyvä jos joukossa on toimiviakinKun pistää toisen satasen lisää niin saa Kärkkäiseltä tangon ja 140kg painoja. Ainakin joskus sai kun itse ostin, 199e maksoi, eikä valittamista ole ollut.
Ja ravintopuolta olen alkanut kehittämään. Syötyä tulee 4-5 kertaa päivässä sopivan kokoisia annoksia. Lisäksi nyt tuli protskujauhot hankittua, jotka lyödään sheikkeriin kerran päivässä treenin jälkeen, silloin tällöin jopa kaksi kertaa. Mitä nyt tossa viikonloppuna tuli kokeiltua tuon tangon kanssa, ennen kuin flunssa pääsi yllättämään, niin oli kyllä seuraavana päivänä paikat aivan lukossa reisiä, pohkeita, selkää, olkapäitä ja hauiksia myöden. Tämähän on siis hyvä merkki?
Haluan nyt kuitenkin ensin nähdä, mihin sijoitun ja missä kunnossa todella olen, ennen kuin lähden itseäni tekemään naurunalaiseksi salille.