Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sulla ei siis näy tämä ?

life.jpg

Tietääkö kaikki muuten, että tuon avatarijutun saa myös vaakatasoon laitettua. Tosin vain kaikille kerralla. Eli avatarboxi olisikin vaakatasossa viestin yläosassa. Haluaako joku nähdä miltä se näyttää? Se vie snadisti vähemmän sitten tilaa pystysuunnassa.

E: Ymmärrän ongelman kyllä. Ehkäpä jostakusta on mukavaa kun yhdelle riville mahtuu kolme lausetta 24-tuumaisella monitorilla. Ei se ole millään tavalla ergonomista.

:offtopic: Ööm, sitä en nyt ymmärrä, miksi tässäkin threadissa puhutaan koko ajan monitorin tuumista, vaikka tuohon rivien määrään vaikuttaa näytön resoluutio, ei tuumat. Foorumi kun ottaa tietyn prosenttimäärän selaimen käytössä olevista pikseleistä (siis siitä, joka jää kun työkalupalkit sun muut vähennetään ikkunasta. Esim nyt näyttäisi leveys olevan ~97%). Jos sitten taas yritetään selittää sillä, että isommassa näytössä iso reso saa tekstit näyttämään pieneltä, niin sehän on sitten jokaisen oma päätös, eikä sivukohtainen ratkaisu.

Noihin liian pieniin teksteihin kun voi vaikuttaa vaihtamalla resoluutiota tai CTRL+hiiren rullalla zoomaamalla. Tulee selvästi halvemmaksi kuin monitorin päivittäminen, joka ei edes vaikuta asiaa.

Tämä nyt ei ole mikään pakollinen, mutta ois siisti kuitenkin. Eli kun klikkaa tota neliöö threadin otsikkoa ennen (mikä merkkaa siis että olet kirjoittanut siihen threadiin joskus), niin tulisi esiin ne postit jotka olet kyseiseen threadiin kirjoittanut. Samaan tyyliin kun painettaessa tuolta profiilista "Find all posts by ....." vaikkapa.

Ööö, saakos tämän times new roman luukin säädettyä jostain erilaiseksi ja paremmaksi? Entä saako värejä säädettyä mitenkään? On mun silmään liian vaalea nyt.

Aluksi ihmettelin kielteisessä mielessä uuden luukin turhankin nättiä ulkonäköä, mutta kyl tää menee, ei jaksa nirsoilla. Kunhan vaan fontin saisi vähän sutjakamman näköiseksi.

No nyt on hyvät fontit. :thumbs: Eihän tää oikeestaan eroa enää entisestä juuri yhtään, ehkä hieman vaaleempi, mutta aivan sama.

Minkäs takia foorumi on edelleen ihan eri näköinen explorerissa ja firefoxissa?

Tuliketun versiossa ei ole kovin hyvin identifioitu ne ketjut, joihin olen itse vastannut.

Minkäs takia foorumi on edelleen ihan eri näköinen explorerissa ja firefoxissa?

Tuliketun versiossa ei ole kovin hyvin identifioitu ne ketjut, joihin olen itse vastannut.

Kannattaa kokeilla tyhjätä välimuisti, koska kyllä ff ja ie:llä pitäisi näkyä aikalailla saman näkösenä.

Back
Ylös Bottom