Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Galluppi on äärimmäisen vaikea toteuttaa kun pitäisi olla käytössä monta eri versiota joita sitten testailla.

Ei kai se vaadi muuta kuin kopioida jonkun ketjun viestit staattiseksi html-sivuksi? Jos haluaa demonstroida eri leveyksiä.

900px fixed
70%
90%

Esim iltasanomat ja iltalehti ovat staattisen levysiä. Kuka kehtaa niitä haukkua epäergonimisiksi?

Nyt tää näyttää jo paremmalta!

Oisko muuten mitenkään mahollista joskus saada semmoista pda-optimoitua versiota leiskasta kun ne bannerit latautuu esim 3g:n yli niin pirhanan kauan eikä ne oikein nätisti näytölle istu...

Melkein silloin pitäis lukea tuota arkistoa.

hitto miks en oo tuota arkistoa huomannu aikasemmin? ei tuon kummempaa tartte mun mielestä kännyköille

turha kännyköille on tehdä mitään erillistä kun johan niissä rupeaa olemaan itessään hyvät selaimet (s60 v3 mokialaiset, v2 ym saa sen kunnon operan)

asetuksista vaan kuvien lataaminen pois jos tuntuu hitaalta....

Mulla se on vielä sellanen pelkät framet ja valkoista. Mitä helvettiä?

Edit: Nyt pelaa, refreshasin, olin vain pomppinut välimuistin avulla. Silmään pistää noi kategorioitten ei tasaisuus.

En tiedä onko vika uudessa softassa mutta tuntuis tökkivän tällä hetkellä melkoisesti.

No nyt ne on linjassa, tässä softassa vissiin noi kategoriat ei tee automaattista rivinvaihtoa tekstille sisällä niinkuin esim. IPBssä. Tällä estettäisiin tuo ei linjaisuus. Sinällään se ei mitään haittaa, mutta itse tulee aina huomattua tälläset parin pikselin heitot jne.:D

Pikkujuttu:

Miks tossa Forum Jump-pudotusvalikossa ei voi hakea enää "kirjaimella" kuin kunkin foorumin pääosastoa? Esim. ennen pystyi hakemaan drop down valittuna painamalla Y:tä Yleisen osaston, nyt lähimmäksi pääsee hakemalla Offtopic.

Tuota vaan on tottunu käyttämään.

Mike sanoi:
Juu, tolle ei taida voida enää mitään. Johtuu siitä, että laitoin tuon tuommoiseen hierarkiajärjestykseen. Forumin pääsivun saaminen tuommoiseksi modulipohjaiseksi vaati sen.
Roger, jotain vastaavaa arvelinki.

moeyrioe sanoi:
Näkyypä?

Suositut

Back
Ylös Bottom