Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä nyt ei ole mikään pakollinen, mutta ois siisti kuitenkin. Eli kun klikkaa tota neliöö threadin otsikkoa ennen (mikä merkkaa siis että olet kirjoittanut siihen threadiin joskus), niin tulisi esiin ne postit jotka olet kyseiseen threadiin kirjoittanut. Samaan tyyliin kun painettaessa tuolta profiilista "Find all posts by ....." vaikkapa.

Tää ois ihan mahtava! Kun on vuonna reikä ja tikku kirjoittanut johonkin thrediin, joka on sittemmin venähtänyt parikymmentä sivuiseksi, olisi hienoa löytää helposti se oma posti.
Vai onnistuuko tällähetkellä myös jotenkin? En ole kekannut..

Oonko mä ainoo jolla toi mainostajien kenttä on liian leveenä? Kaikki mainostajt ei näy ruudussa vaan joutuu scrollailemaan sivulle..

Cipe

1024x768.

Edit1: Kaikki muu istuu hyvin mutta toi mainostajien kenttä tulee ulos "raameista". Näyttää pahalta.
Edit2: Ja lisäksi aiheuttaa ongelmia toi scrollaaminen sivuttais suunnassa..

1024x768.

Edit1: Kaikki muu istuu hyvin mutta toi mainostajien kenttä tulee ulos "raameista". Näyttää pahalta.

Mulla on sama resoluutio ja hyvin ne näyttää tuolla olevan.

1024x768.

Mulla ainakin näkyy kaikki mainokset hyvin ja jää vielä reunoille tilaakin reilusti. Eihän resolla pitäisi olla mitään väliä että näkyykö leveyssuunnassa kaikki koska sivuhan skaalautuu ikkunan mukaan, eli vaikka pienennän selaimen ikkunan vaikka puoleen niin koko foorumikin pienenee ikkunaan sopivaksi.

Nappasin screenit.. Ehkä mä en vaan osaa käyttää näitä "HiTech" vehkeitä :D

Liitteet

• pakkis.webp
    pakkis.webp
    39,2 KB · Katsottu: 158
  • pakkis2.webp
    pakkis2.webp
    38,9 KB · Katsottu: 170
Mulla ainakin näkyy kaikki mainokset hyvin ja jää vielä reunoille tilaakin reilusti. Eihän resolla pitäisi olla mitään väliä että näkyykö leveyssuunnassa kaikki koska sivuhan skaalautuu ikkunan mukaan, eli vaikka pienennän selaimen ikkunan vaikka puoleen niin koko foorumikin pienenee ikkunaan sopivaksi.

Foorumi kyllä, mutta tässä olikin kyse bannereista. Vika ainakin IE:llä.

Melkein silloin pitäis lukea tuota arkistoa.

eipä tuntunut futaavan vip-forumi tulta 9300i:llä ja esim jotain vippitsättisalasanaa tuolta on toivonta metsästää kun etsitty tredi on numerolla 259, mutta onhan tuo silti kätevämpi kuin full versio luurin selaimella

Toimiiko tää foorumi siis muilla normaalisti. Mulla on kaksi päivää threadien vasemmalla puolella punaisten pallojen ym. tilalla näkynyt vain punaisia rukseja. Missä vika?

Free weight

Mitä ihmettä tämä jumii ja pysähtelee koko ajan? Muut nettisivut toimivat erittäin nopeasti, joten vika on siellä Pakkiksen päässä. Homma kuntoon nyt!:hyper:

onkos tuo etusivun Last Post sarake kapeampi kuin aikasemmin?
vai kuvittelenko vain?

En jaksanut lukea threadin koko päivityksenjälkeistä osaa näin aamukiireessä läpi, mutta itselläni foorumi näkyy kubuntun mozilla firefoxilla "ilman rakennetta", eli foorumivalikoissa ei näy reunaviivoja eikä otsikkopalkkeja. Threadia lukiessa foorumi on tasaisen valkea. Lisäksi fontti on kaikkialla entistä isompi ja kenties eri, varmasti en osaa tätä sanoa. Päivitystä ennen kaikki toimi firefoxilla normaalisti, nyt konqueror ainoastaan osaa tulkita sivun koodin.

Suositut

Back
Ylös Bottom