Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan tästä joku jo maininnut... Eli tuo linkitys-nappi johon saa omavalintaisen tekstin (hyperlink tjsp) ei ainakaan mulla toimi, se ei anna kirjoittaa siihen sitä omaa tekstiä, enkä ainakaan itse muista miten se suoraan tuohon (koodiin/tekstiin) pitäisi kirjoittaa.

nigster sanoi:
Onkohan tästä joku jo maininnut... Eli tuo linkitys-nappi johon saa omavalintaisen tekstin (hyperlink tjsp) ei ainakaan mulla toimi, se ei anna kirjoittaa siihen sitä omaa tekstiä, enkä ainakaan itse muista miten se suoraan tuohon (koodiin/tekstiin) pitäisi kirjoittaa.

Klikkaa hymiötä...
;)

Tiilisukassa sanoi:
Eipä tämä mikään bugi ole, mutta ilmeni päivityksen myötä.
Mistä saa nykyään vaihdettua foorumin taustaväriä?
Ei kai mistään, Maikölin piti käsittääkseni tehdä uusia pohjia, kun vanhat ei toiminu.

timse sanoi:
Viime versioon verrattuna, jolloin osiot aukes heti ja threadit äkkiä, niin tämä on hitaampi. Painaa threadia niin kestää nopeimmillaan about 10sec ennenkuin alkaa tapahtua mitään, sitten varsinainen threadin avaus kestää kans paljon kauemmin kuin ennen. Threadin avauksessa tulee niinku vastaus kerrallaan ja välissä pari sekunttia. Nopeaan yhteyteen tottuneelle silkkaa tuskaa......

Ja nyt tuntuu olevan viellä hitaampaa mutta varmaan johtuu siitä että paljon porukkaa sivuilla.

Onkos tämä bugi vai ominaisuus :hyper: mutta nykyään ei mun käsittääkseni saa enää säädettyä tätä viestinkirjoituslaatikko isommaksi. Ja varsinkin pitempiä posteja on aika rasittavaa kirjoitella pieneen ikkunaan, eikä toista teksti editoriakaan jaksa aina ottaa käyttöön.

selaimena safari

Quottauksissa on välillä jotain häikkää esim tuolla vip-osion keskutelussa jossa on puhetta Tomista ja toisesta forumista.

Lagittaa niin perhanasti. Tuossa äsken kirjoitin pitkän viestin, lähetin tästä Firefoxista, selain jämähti siihen. Vaihdoin Exploreriin, katsoin onko viestiä tullut foorumille, ei viestiä.

Toistin tuon edellisen operaation yhteensä 3 kertaa ja sitten olikin kaikki viestit menneet trediin. Viive ensimmäisestä yrityksestä kaikkien kolmen ilmaantumiseen yhtä aikaa oli 7 minuuttia. Välivaiheitten aikana kumpikaan selain ei siis näytänyt että posti olisi mennyt perille. Voihan nenä. Näyttää tosi tyhmältä että on sama viesti monta kertaa.

Nyt tuli semmonen että en pääse kaikkiin threadeihin. Klikkaan sitä nimeä, lataa vähän aikaa, mutta sitte ei tapahu mitään. Ainakin tuo parhaat huomautukset tuntuu sisällepääsemättömältä. :(

Mulla on alkanut Firefox kaatuilemaan Pakkiksella forumin päivityksen jälkeen. Mouse gesturesia käytän ja silloin tällöin hiirikuvioitten sohimisen jälkeen Firefox herjaa jotain ja sulkee itsensä. Uusimmat versiot pitäisi olla firefoxista ja mouse gesturesista. Samaan ongelmaan olen törmännyt sekä kotikoneella, läppärillä, että työkoneella.

Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia?

Mul on semmonen olo, että tuo uusien viestien listaus näyttää lukemattomina niitäkin viestejä, mitkä olen jo varmasti lukenut.

En tiedä, että onko tämä bugi vaiko mikä, mutta mistä johtuu, kun äsken kirjauduin sisään klo. 11.33, niin tämä väittää että olisin ollut viimeksi sisäänkirjautunut tänään klo.10.55. Ei siinä mitään, mutta se on aika mahdotonta, sillä olin vielä siihen aikaan nukkumassa.

Noi kellonajat on hieman pielessä, kun näyttää tunnin enemmän, mitä oikeesti on. Selain on Opera.

Suositut

Back
Ylös Bottom