Fortissimus äänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mistä voi äänestää?jos vaikka voit laittaa suoran linkin.

Kaikki tieto mitä minulla on tuosta valintaäänestyksestä on tuossa linkkissä.

Eli kisan järjestäjä antaa mahdollisuuden ehdottaa kilpailijoita valittavaksi tuohon Fortissimus nimellä kulkevaa kisaan. Ehdotuksia saa siis tehdä kuka vaan.

Kopioin tuohon alas tärkeimmän. Tuohon sales@ironmind.com osoitteeseen saa lähettää niitä ääniä(vote=ääni).

If you would like to share your thoughts on this, please send your comments and your votes to sales@ironmind.com before end of day Pacific Time (GMT -8) on Wednesday.

Valitettavasti en osaa selittää paremmin.

Jani on ainoa suomalainen, joka tuossa seurassa pärjää, kait se on jo jotain perustelua, ja muuten suomesta ei olisi yhtään kisaajaa mukana, ja se olisi outoa, sikälin kun maamme voimamies perinne on aika vanha.

Jani on ainoa suomalainen, joka tuossa seurassa pärjää, kait se on jo jotain perustelua, ja muuten suomesta ei olisi yhtään kisaajaa mukana, ja se olisi outoa, sikälin kun maamme voimamies perinne on aika vanha.

Mutta toisaalta taas kun Illikainen ei ollut MM-kisoissa, niin perustelut saa olla aika hyvät. Edellisvuotena ei yltänyt finaaleihin...jne.
Onneksi GP-kisoista on näyttöä, niihin kannattaisi jotenkin viitata.
+tietty siihen, että MM-kisat jäi vamman takia väliin.

Eli saa olla tosi hyvät perustelut...tai niin luulen.

Eli saa olla tosi hyvät perustelut...tai niin luulen.

Minäkin luulen, että ei ne perustelut paljoa auta, mutta on se aina vakuuttavampaa, kun on perustelut.

Minä luulen, että olisi tehokkaampaa, jos Jani vain yksinkertaisesti saisi paljon ääniä.

Mutta taitaa olla, että niin harva vaivautuu äänestämään. Eli ei Suomalaiset osaa vetää tässäkään asiassa yhtäköyttä.

Tässä on alustava kilpailijalista aakkosjärjestyksessä.

Mark Felix
Hugo Girard
Terry Hollands
Misha Koklyaev
Andrus Murumets
Dave Ostlund
Phil Pfister
Mariusz Pudzianowski
Magnus Samuelsson
Zydrunas Savickas
Vasyl Virastyuck
Sebastian Wenta
Host's wild card

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä on alustava kilpailijalista aakkosjärjestyksessä.

Mark Felix
Hugo Girard
Terry Hollands
Misha Koklyaev
Andrus Murumets
Dave Ostlund
Phil Pfister
Mariusz Pudzianowski
Magnus Samuelsson
Zydrunas Savickas
Vasyl Virastyuck
Sebastian Wenta
Host's wild card

Näyttää siltä että tulee todellinen Maailman vahvin mies-kisa.

Eipä tuosta joukosta juuri kukaan jää puuttumaan... vai?

erittäin mielenkiintoinen kisa tulossa!! harmi vaan ku ei suomalaisia ole:(...veikkaan että ifsa miehet vie kolme ensimmäistä sijaa,mutta kyllä mariuksellaki on varmasti sanansa sanottavana.

Näyttää siltä että tulee todellinen Maailman vahvin mies-kisa.

Eipä tuosta joukosta juuri kukaan jää puuttumaan... vai?

Joo, todella mielenkiintoinen kisa tulossa.

Pakkaa olemaan, että sama ketkä valitaan, niin aina löytyy niitä jotka olisivat kuuluneet mukaan.

Tuossa listassa on minun mielestäni sekä sellaisia, jotka kuuluvat ehdottomasti listalle. Sitten on sellaisia joiden tilalla voisi ihan hyvin olla jokin toinen.

Mutta kokonaisuudessaan lupaava kilpailijalista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom