Formulaveikkaus 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/vetomiehet/index.shtml?987481

Pakkiksella F1-tietäjiä:) 7 parasta oli kaikki parempia ku nää *asiantuntijat* maikkarilta:D

Ja joo, onnee voittajalle, ensvuonna taas uus skaba.

Paitsi että nuo "asiantuntijat" tais piestä aika monta Pakkiksen veikkaajaa. Käsittääkseni niillä oli semmonen pistelasku, mihin ainakin minä oon joka netin veikkauksessa vuosien ajan tottunu. Eli:

Veikattu kuski 8 parhaan joukossa mutta väärällä sijalla = 1 piste
Veikattu kuski 8 parhaan joukossa ja vielä oikeella sijalla = 2-3 pistettä

Oon aikasemminkin sanonu, että tämmöstä Pakkiksen tyyliä en oo kyllä missään ikinä nähny. Sehän on ihan idioottimaista, että jos veikkaa voittajan oikeen saa 10 pistettä ja jos veikkaa 8. kuskin oikeen saa pojon. Onhan se nyt yleensä vähän vaikeempaa veikata kisan kaheksas kun voittaja.

entä jos kääntää pistelaskun kylmästi toisin päin? voittajasta se 1 piste ja 8 sijasta 10 pistettä.

entä jos kääntää pistelaskun kylmästi toisin päin? voittajasta se 1 piste ja 8 sijasta 10 pistettä.

No tuokin ois jo edistystä...

Nykysysteemillä tavallaan parhaimmat veikkaajat ei saa niille kuuluvia pisteitä: joku veikkaa häntäpäästä 4 kuskia oikeille sijoille ja saa saman verran pisteitä kun se, joka veikkaa voittajan oikein ja loput väärin. :rolleyes: Ja kumpikohan on haastavampaa veikkailua...

Noh eipä tarvi pohtia enään miten pisteet lasketaan ensi kaudella. Kiinostus formuloihin lopahti, niin ei ole mielenkiintoa piettää enää meikäläisen toimesta tätä veikkausta. Saa nährä kiinostaako edes kisoja katsoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom