Formula1 - Kausi 2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyranha
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että Kimi ei osaa antaa sitä viimistä silausta autolle, millä siitä saisi voittaja-auton.
Pitkin Kimin uran on puhuttu, että Kimi ei osaa kommunikoida insseille. Alan kallistua yhä enemmän tuon lauseen puoleen.
 
Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että Kimi ei osaa antaa sitä viimistä silausta autolle, millä siitä saisi voittaja-auton.
Pitkin Kimin uran on puhuttu, että Kimi ei osaa kommunikoida insseille. Alan kallistua yhä enemmän tuon lauseen puoleen.

Ei ne saa selvää sen ininästä:D Vois opetella puhumaan sujuvammin ja sellasella äänellä, että antas itestään vähän miehekkäämmän kuvan. Kyllä ymmärrän inssejä, jos he sanovat jotain kommunikaatio ongelmista. Ja sitten vaikea se on Kimin antaa ohjeita, jos ei ymmärrä tekniikasta mitään, niin talli ajattaa Räkää vain perusasetuksilla kun Massalle ne saadaan paremmin kohdilleen.
 
Kimi kyykyttää autoa niin pahasti, että edes Ferrari ei kestä.
Mitäkähän Ferrarin johto tykkää miehestä, jolle ne maksaa jotain 30 miljoonaa, ja tuloksena on vain rikkinäiset autot.
Kimi ottaa turpaa tämän kauden aikana ja pahasti.

Ja yhdyn muihin MAXin ottaneisiin. Otin MAXin vain formuloiden takia. Todella tylsää katsottavaa. Taidan myös laittaa MAXin kiinni.
 
Kimi kyykyttää autoa niin pahasti, että edes Ferrari ei kestä.
Mitäkähän Ferrarin johto tykkää miehestä, jolle ne maksaa jotain 30 miljoonaa, ja tuloksena on vain rikkinäiset autot.
Kimi ottaa turpaa tämän kauden aikana ja pahasti.
aamen:worship:

Ja yhdyn muihin MAXin ottaneisiin. Otin MAXin vain formuloiden takia. Todella tylsää katsottavaa. Taidan myös laittaa MAXin kiinni.

no onnex siin on pikkutypylle sub juniori:D
 
:) tuo sub juniori ja top gear ovat syyt, miksi voisin jatkaa MAXin tilaamista.
Junior antaa 15min - 30min lisää nukkumisaikaa joka aamu :)
 
Kimi kyykyttää autoa niin pahasti, että edes Ferrari ei kestä.
Mitäkähän Ferrarin johto tykkää miehestä, jolle ne maksaa jotain 30 miljoonaa, ja tuloksena on vain rikkinäiset autot.
Kimi ottaa turpaa tämän kauden aikana ja pahasti.

Ja kerroppa meille, miten Kimi kyykyttää sitä autoa. On meinaan aika vaikeeta. Vaikka se onnistuskin siinä, niin kyllä se tallin väki kertos sille, että mitä se tekee väärin. Varmasti voisivat myös vaatia muutoksia ajotyyliin (en nyt tarkoita kanttareiden yli ajamista tai muuta epäolennaista).

Sitä paitsi miten sähkövika voisi olla Kimin aiheuttama (jos se on todellinen syy).

Näistä on väännetty ennenkin...
 
Jotain hämärää tos on että Massa on noi suvereeni Kimiin verrattuna. Kyl kaiken järjen mukaan tilanteen pitäis ollal just toisin päin, et Kimi ois sen 3-5 kymmenystä nopeempi per kierros!
 
Jotain hämärää tos on että Massa on noi suvereeni Kimiin verrattuna. Kyl kaiken järjen mukaan tilanteen pitäis ollal just toisin päin, et Kimi ois sen 3-5 kymmenystä nopeempi per kierros!

Öö missä vaiheessa massa on muka ollut suvereeni. Ihme porukkaa täällä, alkuun oli että Kovalainen on ihan sunnuntaikuski kun jäi kymmenyksen Fisille, onko nyt Fisistä tullut nyt se sunnuntaikuski kun hävisi selvästi tänä viikonloppuna Kovalaiselle?

Kimi rikkoi autonsa kun kyseessä oli sähkövika, sivuleikkureillako se ne johdot hajotti vai sääsi autoradiota väärin?... no just. :wall:

Edit. Mitä tulee keskusteluun insinöörien kanssa niin onhan tuokin moneen kertaan todettu että autoa yritetään saada enemmän Kimille sopivaksi (yliohjaavaksi) ja Kimi on ollut tyytyväinen kehityksen suunnasta.
 
Nyt se selvis. Schumi on Massan henk.kohtanen avustaja ja pitää kuulemma huolen siitä, että Massa voittaa tällä kaudella mestaruuden.
Tää on fakta tietoa.
 

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaudesta on pari kisaa ajettu ja heti jengi on lynkkaamassa kimia paskaksi(ei osaa säätää autoa, rikkoo auton). Aika hyvää sisäpiirin tietoa on teillä.

10 kisan kohdalla kimi johtaa selvästi.

PS. vieläkin formualt o hiton tylsää
 
Öö missä vaiheessa massa on muka ollut suvereeni.

Ausseissa Kimillä meni odotusten mukaan. Massalla epäonnea aika-ajoissa, kisa keskinkertainen.
Malesia pettymys, kolmas ruutu, kolmas sija. Massalla paalu, mutta kisassa paska säkä.
Bahrain kolmas ruutu, kolmas sija. Massa paalulta voittoon.
Espanjassa kolmannesta ruudusta keskeytys. Massa paalulta voittoon.

Missä vaiheessa Massa ei ole ollut suvereeni?

Räikkösen on pian ihan pakko ottaa eturivin lähtöpaikkoja jos meinaa edes periaatteessa tapella mestaruudesta.
 
Ihan hyvinhän Kimillä on mennyt... ennen tätä viimestä kisaa.

Kauden mittaan nähdään, että mikä on nokkimisjärjestys, mutta tollasia 0 pisteen kisoja ei saa tulla.

On mahdollista, että Kimin auton säädöt ei ole ollu aika-ajoissa ihan kohdillaan viime kisoissa. Tai sitten Massa on vaan nopeampi. Eiköhän me nähdä kauden mittaan, että mikä se trendi tulee olemaan. Tosiaan tällä kaudella kisojen voittaminen on kiinni aika-ajosta ja lähdöstä. Jos on todella tasasta, niin sitten voi varikkopysähdyksilläkin pelata, mutta aika-ajojen ja lähdön merkitys on korostunut, ehkä vähän liikaakin.
 
Öö missä vaiheessa massa on muka ollut suvereeni. Ihme porukkaa täällä, alkuun oli että Kovalainen on ihan sunnuntaikuski kun jäi kymmenyksen Fisille, onko nyt Fisistä tullut nyt se sunnuntaikuski kun hävisi selvästi tänä viikonloppuna Kovalaiselle?

Kimi rikkoi autonsa kun kyseessä oli sähkövika, sivuleikkureillako se ne johdot hajotti vai sääsi autoradiota väärin?... no just. :wall:

Edit. Mitä tulee keskusteluun insinöörien kanssa niin onhan tuokin moneen kertaan todettu että autoa yritetään saada enemmän Kimille sopivaksi (yliohjaavaksi) ja Kimi on ollut tyytyväinen kehityksen suunnasta.

No siis Massa on ollut nopeempi ihan siitä lähtien kun Kimi alko ajaa Ferraria! Yksinkertasesti nopeempi! Mun mielestä Kimin pitäs pestä Massa mennen tullen vaik Massakin on nopee kuski, mut silti.
 
No siis Massa on ollut nopeempi ihan siitä lähtien kun Kimi alko ajaa Ferraria! Yksinkertasesti nopeempi! Mun mielestä Kimin pitäs pestä Massa mennen tullen vaik Massakin on nopee kuski, mut silti.

Näin on ikävä kyllä käyny, vaik niin ei pitäny missään vaiheessa käydä.
Kaikki odotti, että Kimi pesee Massan mennen ja tullen, mutta se onkin ollu Massa joka on pessy Kimiä mennen ja tullen ja monesti.
Mutta kuinka suuri kunnia tästä Massan nopeudesta menee Schumille, joka häärää Massan tausta piruna.
 
Mutta kuinka suuri kunnia tästä Massan nopeudesta menee Schumille, joka häärää Massan tausta piruna.

No joo, Massa sitä autoa kuitenkin ajaa, eikä Maikkeli, joten tota ei voi luetella syyksi. Kyllä Kimin "pitäs" olla nopeempi vaikka Jeesus Kristus hääräis Massan tausta piruna.
 
Vähä kärsivällisyyttä, muistelkaas millainen Massa oli viime kauden alussa. Ja toisaalta Alonsollakin on hyvin vaikeaa Mclarenilla uusi auto ja uudet kujeet. Molemmat, sekä Kimi että Alonso tulevat vielä.
 
Kyllä se kimillä menee aikansa ennenku on kunnolla sinut auton kanssa.. esim. massa viime vuonna 7 palkintopalli sijaa koko kautena, nii ei sitä nyt kovin paskaksi kimiä voi haukkua joka on napannu nyt jo 3 palkintopalli paikkaa 4kisasta... Kausi kun etenee niin uskon että kimi saa auton itselle sopivaksi ja säädöt kohdilleen nii sitte jää massat ym. taakse..
 
Ausseissa Kimillä meni odotusten mukaan. Massalla epäonnea aika-ajoissa, kisa keskinkertainen.
Malesia pettymys, kolmas ruutu, kolmas sija. Massalla paalu, mutta kisassa paska säkä.
Bahrain kolmas ruutu, kolmas sija. Massa paalulta voittoon.
Espanjassa kolmannesta ruudusta keskeytys. Massa paalulta voittoon.

Missä vaiheessa Massa ei ole ollut suvereeni?


1. Australia Kimille, kisan lopussa koneessa vikaa
2. Malesia, viallisella moottorilla taistelu kolmanneksi
3. Bahrain, massa oli täällä nopeampi
4. Espanja Kimi kolmanteen ruutuun painavammalla autolla kuin Massa

Bahrainia lukuunottamatta ei ole Massa pystynyt olemaan "suvereeni"
Aika-ajot menevät Massalle kyllä mutta niistäpä ei pisteitä jaeta, Kisat menevät tasan 2-2 ja Massalla on nyt 5 pistettä enemmän kuin Kimillä mutta jos Kimin auto olisi kestänyt niin pisteitä olisi tullut vähintään 6 ja näin ollen piste-ero olisi kääntynyt Kimin hyväksi.

Edit. Muuten esim kaudella 2005, Räikkönen oli mm-taulukossa 4 kisan jälkeen Montoyaa pisteissä jäljessä, kauden lopussa Räikkösellä olikin sitten 52 pistettä enemmän. Samalla kaudella Schumacher (Michael) oli 3 ensimmäisen kisan jälkeen Barichelloa jäljessä, hyvä etteivät sille menneet sanomaan että otappas mallia Barichellosta kun se on niin suvereeni ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom