Formula1 - Kausi 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PikkuT
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
veikkaan että Mäcci sukkaa taas alkukaudesta ja päästää kilpailijat karkuun...
Nico Rosberg vituttaa minua suunnattomasti.on kyllä sekä suomen että saksan kansalaisuus,mutta saksaa (ja ranskaa) puhuu,suomea ei.
ei todellakaan ole suomalainen puhu media mitä tahansa.toivottavasti ajais...puuhun :D
no tylsäksihän nuo formulat on menny..onneks on motoGP!! :rock:

DoDo sanoi:
Siis ajaako Nico nyt Suomenlipun vai Saksanlipun alla???
saksan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

DoDo sanoi:

Tähän asti on ainakin ajanut Saksanlipun alla.

Clayman sanoi:
Formulaa vastaan ei mulla ole mitään, mutta jos joku ketuttaa ,niin suomen media, joka hehkuttaa jotain saatana Nico Rosbergia, joka on Saksalainen.

Eiköhän tuo suomalaisesta mene sullakin siinä vaiheessa kun on maailmanmestari. :rolleyes:

Mikä vitun itkun aihe tämä nyt on?! Sen isä on SUOMALAINEN, SUOMEN ensimmäinen F1-maailmanmestari. Ei suomalaisille vaan kelpaa kuin aito keravan kasvatti.

Mitä väliä sillä on mikä sen faija on.. olkoon vaikka maanviljelijä kongosta mutta niin kauan kun sen poika ajaa saksanlipun alla niin se ei meitä lohduta tippaakaan, tai ainakaan mua. turhajulkkis suomessa.

edit. korjataan vähän kirjotusvirheitä...

D.Yates sanoi:
Eiköhän tuo suomalaisesta mene sullakin siinä vaiheessa kun on maailmanmestari. :rolleyes:

Mikä vitun itkun aihe tämä nyt on?! Sen isä on SUOMALAINEN, SUOMEN ensimmäinen F1-maailmanmestari. Ei suomalaisille vaan kelpaa kuin aito keravan kasvatti.

Ei mestaruus tee siitä sen suomalaisempaa. Juu, tiedetään, mitä se sen isä on tehnyt. En siitä ole tietääkseni mitään pahaa kirjoittanutkaan, vai?
Enkä ole mitään itkenyt, ihmettelen vain tota saksalaisen hehkutusta, kun olisi siellä suomalaisiakin.

Sori, jos mun kirjoitukset aiheuttaa sussa niin paljon pahaa mieltä. Jokainen kannattaa ketä haluaa. Mä kannatan mielummin Suomen lipun alla ajavia Kimiä ja Kovalaista.

Eiköhän se ole niin, että jokainen kannattaa ketä haluaa. Perustelu voi olla mikä vaan.

Sehän on selvää, että lehdistö hehkuttaa Nicoa.

Eniten kuskeista "kannatan" Kimiä ja Kovalaista, mutta kai kolmantena tulee sitten Nico. Luonnolliselta tuntuu, vaikka Saksan kansalainen onkin kyseessä.

jos räkän auto kestää maaliin saakka niin se voi olla kova luu tänä vuonna.

Eikö suomalainen ole joku sellainen joka on syntynyt suomessa? vaikka sitä olis suomen kansalaisuus mutta muuttanut muualta suomeen, niin eikös tämä kaveri ole silti ulkomaalainen?

Nico ei puhu suomea sitä varten kun ei kekekään äidinkielenä suomea puhu!

Voe voe. Kekehän olj alunalkaen iisalamesta. Sama kai tuo kuka on kekä ja puhuu mitäkin kieltä minkäkin lipun alla, pääasia että kisat on hyviä. Seuraaminen on muuten paljon mielenkiintoisempaa kun jaksaa seurata muutakin kuin mahdollista fenno-ugrilaista menestystä. Jos Kimi tai joku muu suomalaiseksi noin suurinpiirtein luokiteltava voittaa, se on sitten ikään kuin bonusta. Toivottavasti lähetyksissä ei vain jauheta jotain tekniikkavirityksiä ala`miten toimii etusiipi. Minulle se on yhtä mielenkiintoista kuin jos joku tulisi salille ja alkaisi filmaamaan ja selittämään silmä kovana jalkaprässin laakereiden toimintaperiaatetta.

valentino sanoi:
Toivottavasti lähetyksissä ei vain jauheta jotain tekniikkavirityksiä ala`miten toimii etusiipi. Minulle se on yhtä mielenkiintoista kuin jos joku tulisi salille ja alkaisi filmaamaan ja selittämään silmä kovana jalkaprässin laakereiden toimintaperiaatetta.

Grrrrrrrr...

Kertoisivat joskus jotain niistä autoista. Tuskin tulee alkavallakaan kaudellakaan yhtään juttua, jota ei ite jo tietäs. Aika tavis tason juttuja kertovat. Saisivat ottaa asioista selkoa ja kertoilla sitten kaikkea turhaa, mutta ah niin ihanaa teknologia saissea...

valentino sanoi:
Voe voe. Kekehän olj alunalkaen iisalamesta.

joo niin en sitä väittänytkään että keke ei olis suomalainen vaan sitä että sen äidinkieli ei oo suomi, vaan mun käsittääkseni ruotsi. Vai oonko ihan metsässä?

Sininenporkkana sanoi:
joo niin en sitä väittänytkään että keke ei olis suomalainen vaan sitä että sen äidinkieli ei oo suomi, vaan mun käsittääkseni ruotsi. Vai oonko ihan metsässä?
Tuosta en tiedä, mutta keke ainakin asui osan nuoruuttaan ruotsissa. No on tuo Nico-juttu vähän sama kun sanois Lola Odusogaa kenialaiseksi...

Pertti 123 sanoi:
Grrrrrrrr...

Kertoisivat joskus jotain niistä autoista. Tuskin tulee alkavallakaan kaudellakaan yhtään juttua, jota ei ite jo tietäs.

Kyllähän noissa plussa lähetyksissä viimekin vuonna oli aika mielenkiintoista juttua F1-tekniikasta. Ihan ei tietysti pieninpiin yksityiskohtiin menty mutta tällaiselle "ei moottoriteknikko" tyypille hyvää tavaraa.

D.Yates sanoi:
No on tuo Nico-juttu vähän sama kun sanois Lola Odusogaa kenialaiseksi...

no en nyt välttämättä sanois lolaa kenialaiseks, kun hän on kuitenkin syntynyt TURUSSA! ja asunu koko elämänsä suomessa....

edit.

pikaisella haulla ilmeni että keke on syntynyt tukholmassa, ja ilmeisesti asunu siellä jonkun aikaa? eli sitäkin voidaan sitten arpoa että onko keke edes kunnolla suomalainen....

D.Yates sanoi:
No on tuo Nico-juttu vähän sama kun sanois Lola Odusogaa kenialaiseksi...

Juu niin on, ja palkkari on sama kun käyttäisi hormooneja. :jahas:

Sininenporkkana sanoi:
no en nyt välttämättä sanois lolaa kenialaiseks, kun hän on kuitenkin syntynyt TURUSSA! ja asunu koko elämänsä suomessa....

edit.

pikaisella haulla ilmeni että keke on syntynyt tukholmassa, ja ilmeisesti asunu siellä jonkun aikaa? eli sitäkin voidaan sitten arpoa että onko keke edes kunnolla suomalainen....

Kecke syntyi Tukholmassa, muutti Iisalmeen, oppi savonkielen ja lähti maailmalle. Maailmankansalainen jolla on muhkeat aurinkolasit.

Laffer sanoi:
Kyllähän noissa plussa lähetyksissä viimekin vuonna oli aika mielenkiintoista juttua F1-tekniikasta. Ihan ei tietysti pieninpiin yksityiskohtiin menty mutta tällaiselle "ei moottoriteknikko" tyypille hyvää tavaraa.
Ou nou! Mikä ihme siinä tekniikassa on?

Shumi, Alonso, Trölli on kovimmat tällä kaudella. Sanokaa mun sanoneeni

Clayman sanoi:
Juu niin on, ja palkkari on sama kun käyttäisi hormooneja. :jahas:
Mikä osa vertausta meni ohi? Nico onkin nyt sun mielestä ehta suomalainen?

Nico asunut ja syntynyt saksassa, suomalainen isä. Suomalainen?
Lola asunut ja syntynyt suomessa, kenialainen isä. Kenialainen?

valentino sanoi:
Ou nou! Mikä ihme siinä tekniikassa on?
Kuuluu kuitenkin aika olennaisena osana formuloihin. Säädöt, moottorit, siivet jne. Toiset tykkää toiset ei. [SIZE="-1"]Sponsored by. Dr. Pepper[/SIZE]

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom