forkut...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hauiskääntö myötäotteella tekee höpöä kans. Ite treenailen habat & forkut silviisii että otetaan kulmatanko ja siihen painoja. Sitten ensin hauiskääntöä myötäotteella 3 sarjaa leveämmästä kohtaa, jonka perään samalla painolla hausikääntöä vastaotteella 3 sarjaa kapealla otteella ja piiitkällä liikeradalla.

Tämän perään tulee tuskalla pari sarjaa vasarakääntöä, tuskaa lisää se että painot joita siinä vaiheessa pystyy enää nostamaan ovat täysin naurettavat. :D Sen perään forkuille voi tehdä vielä pari sarjaa rannekääntöä tai rannerullausta, eikä sitä oikein muuta enää tarvitakkaan.

Lopputuloksena sekä hauis että forkut huutaa hoosiannaa ja kiittää herraa kuorossa.

Erilaisia rannekääntöjä ja otetreeniä tangoilla, levyillä ja grippereillä pystyy tekemään sitten joka treenissä, aina muiden lihasryhmien jälkeen tietenkin.Mikäli siis haluaa isot forkut ja vahvan puristusotteen. Kyynärvarret(vatsalihasten ja pohkeiden ohella) kestää yllättävän paljon treeniä menemättä tukkoon.

Pelkokortoimen innoittamana otin roikkumisenkkaa ja siinä kyllä kipeyty forkut aika hyvin. Toinen hyvä on semmonen (yleensä) puinen kapula mihin laitetaan narun päähän painoja ja sitten kapulaa käsissä kääntämällä kierretään naru sen ympäri ja toisinpäin. Esportissa (espoossa) sellasta ei oo, pitää valittaa :mad2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by astro
Pelkokortoimen innoittamana otin roikkumisenkkaa ja siinä kyllä kipeyty forkut aika hyvin. Toinen hyvä on semmonen (yleensä) puinen kapula mihin laitetaan narun päähän painoja ja sitten kapulaa käsissä kääntämällä kierretään naru sen ympäri ja toisinpäin. Esportissa (espoossa) sellasta ei oo, pitää valittaa :mad2:

Oon kokeille tota joskus, keittiön laatikosta joku kapula, vahvan näköstä narua, ja sitoo sen painoon kii kunnolla, tekee kyllä nannaa forkuille kun tekee hitaasti ylös alas pari kertaa

Mulla alko forkut turpoomaan kun jätin vetoremmit pois kokonaan. Selkäpäivä on aika melkosen hyvä forkkureeni.

Originally posted by nikke1
Oon kokeille tota joskus, keittiön laatikosta joku kapula, vahvan näköstä narua, ja sitoo sen painoon kii kunnolla, tekee kyllä nannaa forkuille kun tekee hitaasti ylös alas pari kertaa

Se on nannaa, ottaa oikeen kunnolla forkkuihin.

Teen ite justa habareenin yhteydessä supersarjoja forkuille, siis reenin lopussa.
tangolla-->käsipainoilla, toistot n.12, hartaasti
forkut kyllä kestääkin aika rääkkiä, voi ehkä tehdä haba ja selkäpäivänäkin.

koitahan suoralla tangolla myötäotteella ...itelläni ainakin lopussa forkut niin pumpissa ettei pysty kunnolla puristamaan DubbelDusch -suihkugeeliä...

Forearms!!

Ite en suosittele selän tekemistä ilman siteitä, paitsi joskus vaihtelun vuoksi..taitais kännyistä loppuu puhti ennen kuin selältä, eikös!!

Tosin tiedän kundin, joka duunaa joka selkäreenin ilman remmejä ja sillä on hitonmoiset forkut et..

Äärimmäisen tehokas kyynärvarren reeni:
Ota suora tanko, aluksi ilman painoja.
Ota myötäote siten et kaikki sormet on samalla puolella, eli ns apinaote
Tee normaalia hauiskääntöä keskittyen kuitenkin forkkujen rääkkäämiseen!!
Idean on siinä, että joudut puristamaan tankoa hullun lailla ettei se putoa näppiesi välistä..
Itelleni riitti kympit molempiin päihin ja polte oli järjetön!!:evil:
Anna palaa muutama sarja tuskaiseen loppuun asti, eli tavoite on, että sarja loppuu siihen, että tanko lähes tipahtaa käsistäsi, vaikka luulen puristavasi sitä täysillä!!
Hermotusta peliin ja hirveet kännykät tiskiin!!!!

Originally posted by moppe
Mulla selkä/hauis-reenin yhteydessä menee forkut ihan tukkoon. Useimmissa selkäliikkeissä loppuu forkuista ja hauberista ennen puhti! :rolleyes:

Siteet ranteisiin ja äkkiä!!!!
Voit sitten keskittyä selkääsi..eix se selkäreenin tarkotus oo juuri se!!?:evil:

Originally posted by tonika
Siteet ranteisiin ja äkkiä!!!!
Voit sitten keskittyä selkääsi..eix se selkäreenin tarkotus oo juuri se!!?:evil:

Äkkiä sitä tarttuu ruista ranteisiin tekemällä ilman siteitäkin. Itse pyrin aina tekemään ilman remmejä, eli otan remmit käyttöön vasta kun on pakko sarjapituuksien säilyttämiseksi. Jos hartaasti treenaa ilman remmejä kehittyy ne forkut hyvää tahtia ja ote pysyy suuremmillakin kuormilla. Remmeillä on kuitenkin oma tarkoituksensa body treenissä. Turha niitä remmejä on kuitenkin kaikkiin liikkeisiin soveltaa.

Tee näin:

ota 20 levytanko.
ota kiinni "maastaveto otteella", eli toinen käsi myötä ja toinen vasta otteella.
pyöritä tankoa ja vaihda välillä käsien otteita toisinpäin.

toivottavasti joku nyt tästä ymmärtää, mutta mahtava polte luvassa jos tekee oikein..:cool:

Mä en ole forkkuja treenannut juuri ollenkaan erikseen. Remmejä en käytä, silti selkätreeni ei käy ollenkaan forkkujen päälle. Pienenä miehenä en niin valtavilla painoilla treenaakaan, mutta on mulla kuitenkin oman painoni verran rautaa käytössä ylätaljassa. Mä olen miettinyt, että ehkä nuorempana tehty fyysinen työ (raksa, puistotyöt, metsätyöt) näkyy siinä, että puristusvoimaa löytyy. Kahdeksan tuntia päivässä kun puristaa lapion tai vesurin vartta tai soralastissa olevien kottikärryjen kahvoja niin kyllä sen on pakko jotain vaikuttaa. Onko muilla vastaavia havaintoja?

Pahus, huomasin just ettei mun avatarilla oo forkkuja ollenkaan - ilmankos ne ei väsy koskaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom