Forkut kasvuun?!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Minäkin suosittelin kokeilemaan ilman suoraa forkkutreeniä jonkun aikaa. Forkut on kuitenkin aika kovilla ja kasvun este saattaa olla liika rasitus. Itse treenaan forkkujakin suoraan, mutta monelle auttaa se että jättää suoran treenin pois tai vähentää sitä reilusti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Since 1988 sanoi:
Helvetillinen liike... pystyy raiskaamaan forkkunsa todella pahaan kuntoon, ei välttämättä mikaan paras massa liike jos vetelee monta samalla putkee ????

No tuleehan sillä massaakin, voimaa ei niinkään. Toki kandee käyttää käsipainoja ja tankoo sitten jos haluaa voimaa ja vaihtelua. Ite yleensä käsipainoilla teen forkut ja sitten vastaotteella tangolla. :whip:

Mave ilman remmejä. Ite oon huomannu että forkut kehittyny samaa tahtia kun mavepainot noussu. Itse siis ihan alusta asti vedellyt ilman remmejä. En sitten tiedä jos olet remmeillä vedellyt tyyliin 2 vuotta, ja sitten koitat isoja romuja ilman niin ei EHKÄ jaksakkaan enään. Ite en käytä remmejä missään muussakaan liikkeessä..

Ei mulla ole remmejä missään liikkeissä, täytyypi koklata sitte ehkä rankasta niitä forkkuja vähemmän tai ns. epäsuoraa treeniä.

ikinä en oo suoraa treenannu forkkuja ja ne on silti suhteessa "liian isot". näyttää tyhmältä ku käsi tasapaksu tai jopa paksumpi forkun kohdalta. hauis tosin aina ollut pienimmällä prioriteetilla ja välillä taukojen takia jäänyt jopa kuukaudeksi treenaamatta. ja voimanoston kun aloitin, niin 2 kk en treenannut säännöllisesti hauista, nyt otettu taas mukaan kun tosiaan ärsyttää toi minimaalinen paksuus ero.

Mulla on luonnostaan ohuet kyynärvarret:( 28 cm tällä hetkellä, sillon kun alotin niin oli 27cm eli ei kovin paljon ole kasvaneet:curs: :itku:

paskamaha2k sanoi:
Itellä kanssa tuntunut ettei forkut ota kasvaakseen mutta niihin ei auta kun armoton treeni, monta kertaa viikkoon täytyy tehdä. Itse käytän käsipainoja ja tankoa niille, sekä toisella salilla on kotitekoinen yksinkertanen "laite" puukeppi about 40cm pitkä, sen keskeltä lähtee naru minkä päässä koukku, koukkuun paino ja rupeet punomaan käsillä narua siihen kepin ympärille, ensin ylös ja sitten hiljaa alas, taukoa välissä ja taas uudelleen, en tiedä tajusitteko minkälaisesta on kyse :hyper: mutta tuolla saa aivan järkyttävän pumpin forkkuihin ja menee kipeeksi! Nyt kaikki askartelemaan ja forkut kasvuun! :thumbs:

Kipparikalle forkut rulz.

Väsäsin itse kuvassa näkyvän vempeleen, aivan uskomaton polte ja puolentunnin pumppi. Ottaa enemmän ulkosyrjään.

Luokkakaverin isä oli vanhana sm-enduro miehenä suositellut kanssa moista.

Liitteet

• forkku.webp
    forkku.webp
    83,1 KB · Katsottu: 2 726
Meikähän rakentaa myös tollasen vempeleen, ei ainakaan tartte mitään ihme osia:) Mitkä on ton kepin mitat?

kinpin sanoi:

Väsäsin itse kuvassa näkyvän vempeleen, aivan uskomaton polte ja puolentunnin pumppi. Ottaa enemmän ulkosyrjään.

Minä väsäsin talvella vastaavan, mutta pullon tilalla 5l sankko. Siihen on kätevä viskata sopiva määrä painopusseja.

Hyvin se kyllä ainakin alussa otti käsivarsiin ja on nuo kasvaneetkin ihan kivasti alkuperäisistä naruista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodaaja sanoi:
Meikähän rakentaa myös tollasen vempeleen, ei ainakaan tartte mitään ihme osia:) Mitkä on ton kepin mitat?

31cm pituutta ja halkaisija 5cm.

Uskon että tämmönen paksumpi toimii paremmin kuin harjanvarsi.
Kannattaa porata reikä keskeltä läpi josta ujuttaa narun jos mahdollista.

kinpin sanoi:

Juurikin tälläinen :hyper: Nyt vaan kaikki jotka tuntee että forkut on liian pienet niin askartelemaan. Se polte minkä tällä saa aikaseksi saa totisenkin miehen :curs: näköseksi. Moni kahtoo vähän aina kieroon salilla kun joku 7,5kg on päässä ja äijä äheltää naama rutussa ja punasena ton näkösellä :D Moni ei varmaan tajua ees mitä tolla tehdään :lol2: Alaskiertäessä rauhallisesti vaan kanssa, että tulee kaikki pyöräytykset tehtyä, helposti laskee alas löysäämällä kepistä otetta huomaamattaan. Idea on kuitenkin että myös alas tullessa kunnon kierrot ranteista.

Mahtaako tolla "laitteella" olla jotain virallista nimeä ja myydäänkö niitä jossain? Meidän salilta ei valitettavasti tuollaista löydy, mutta vois pyytää henkilökuntaa hommaamaan, ei varmasti maltaita maksa.

JOJ sanoi:
Mahtaako tolla "laitteella" olla jotain virallista nimeä ja myydäänkö niitä jossain? Meidän salilta ei valitettavasti tuollaista löydy, mutta vois pyytää henkilökuntaa hommaamaan, ei varmasti maltaita maksa.
Sehän on ilmanen: narua ja keppi

Zone-sarja -42%
paskamaha2k sanoi:
Alaskiertäessä rauhallisesti vaan kanssa, että tulee kaikki pyöräytykset tehtyä, helposti laskee alas löysäämällä kepistä otetta huomaamattaan. Idea on kuitenkin että myös alas tullessa kunnon kierrot ranteista.
Alasrullailu on kyllä jäänyt useimmiten tekemättä, pitääpä ruveta tekemään tästä lähin. Käsivarret ja olkapäät vain meinaa väsyä kun pitää pidätellä 10 kiloa ilmassa :hyper:

Onko muuten rullaussuunnalla väliä tuloksien kannalta? Silloin kun naru roikkuu itseä lähinnä, tuntuu helpoimmalta rullailla ja sillä tavalla myös teen.

Insanick sanoi:
Alasrullailu on kyllä jäänyt useimmiten tekemättä, pitääpä ruveta tekemään tästä lähin. Käsivarret ja olkapäät vain meinaa väsyä kun pitää pidätellä 10 kiloa ilmassa :hyper:

Onko muuten rullaussuunnalla väliä tuloksien kannalta? Silloin kun naru roikkuu itseä lähinnä, tuntuu helpoimmalta rullailla ja sillä tavalla myös teen.

ite koitin sillain että rullaan ensin ylös että naru poispäin itestä, rullaan alas, ja siittä sitten jatkan rullailua niin että naru on "omalla" puolen... tuntuu toimivan hyvin...

En usko että tolla narun suunnalla on mitään merkitystä, tekee niinkun itestä tuntuu parhaimmalle :) Ja tosiaan alastullessa kanssa ne kunnon kiepit, ei huijata itteesä :D Jos tuntuu että olkapäät väsyy niin kevennät vähän painoa, ja jos pidät suorin käsin sitä keppiä niin varmasti väsyykin olkapäät, voi sitä pitää tossa vatsankin lähettyvillä vimosissa sarjoissa :)

Vaihtoehto tollaiselle itseväsäämälle rullaushärdellille on monelta salilta löytyvät painotangot, en nyt keksi parempaa nimeä, mutta ne on kuitenkin kanssa melko paksuja ja niitä rullaamalla kädet suorina saa samansuuntaista tuntumaa ja poltetta. :rock:

(Onko niillä värillisillä tangoilla, joissa on kahvat päässä, joku erillinen nimi? :david: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom