Force Fitness Classic & Grand Prix 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jaahas, vihdoin viimein päästy kotio ja kuvatkin upattu kortilta koneelle.

Eli 1 guestposen kuva MV:nä, loput väreinä...ehkäpä jo huomenissa, kunhan kerkiän tekemään setin valmiiksi.

IMG_4210.jpg

Äkkiä lisää näitä :worship: Kiitos Mikelle ja TLP:lle kauniista kuvista!

Voi saatana että säikähin...
"HYVÄ VOITTO!!!!11!1!1!11!!!"

No ei se nyt niin pahan kuulosta siitä vierestä kuunneltuna ollu. Ehkä siksi että näki koska se karjuminen alkaa niin ei tullut koskaan yllätyksenä.

Eniveis.. hyvät kisat oli. BF:ssä meni vähän tylsäksi kun niitä vertailuja hierottiin pitkään ja hartaasti. Parhaita hetkiä oli just nämä voittajien tuuletukset ja se yksi fitness vaparin tuuletus. Tytöt osasi nauttia. GP:n puolella oli kyllä semmosta herkkua tarjolla että oksat pois. Kauhian komia mies se norski..

Paras pose ei voinut viedä korkeammalle..

No vapaaohjelma on pitkälle mielipidekysymys. Itse pidin eniten ehkä Godzillan vaparista jossa rokki soi ja lavalle mennään "täältä tulee" asenteella. Ja ne poset pamautetaan terävästi ja räjähtävästi "kyllä lähtee" - tyylillä virne naamalla. Ei kaikki pidä siitä rauhallisemmasta, taiteellisemmasta ja kenties esteettisemmästä tyylistä jota Nyyssölä käyttää.

Makuasioita, sanoi kissa kun pallejaan nuoli.

On aika epäammattimaista tulla kilpailijan tänne marisemaan sijoutuksesta ja siitä että tuomarit olivat paskoja. Sen jälkeen vielä oikein korostaa sitä kuin paljon työtä on joutunut tämän eteen tekemään ja kuinka paljon rahaa on kuluttanut.

Kuulostaa siltä kuinka joku lapsi ei saanutkaan sitä karkkipussia vaikka olikin karkkipäivä. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Muut oli parempia ja sillä selvä. Turha siitä on itkeä. Veikkaampa että kyllä noilla muillakin on tohon touhuun rahaa aika hyvin palanut.

Todelliset kilpailijat ja esikuvat eivät marise sijoutuksistaan ja tuomarilinjasta vaan keskittyvät olennaiseen eli jatkossa paremmin.

Samaa mielta.

Jokaisella kilpailijalla on osa-alueita, joita haluaisi tuomariston korostavan. Bisleylla se osa-alue on poseeraaminen. Jotkut taas ovat kireampia jne...Turha siita on valittaa. En ymmarra muutenkaan painoluokattoman kisan perusteita. Tietty siina pitaisi ottaa huomioon kaikki, mita kilpailija tuo esille, mutta ei 20 kg muita kevyemman pitaisikaan voittaa kisaa IMO. Bisley, kun lyo sen 20 kg lisaa lihasta kroppaansa niin ei vanhasta mallista olekaan mitaan enaa jaljella, se esteettisyydesta. Sen jalkeen varmaan kitistaankin, kuinka massaa ei huomioida tarpeeksi, huoh...

Mielestäni Nymanin Samikin olis pitäny kutsua muutamaan vertailuun, eikä vaan seisottaa miestä kylmenemässä koko vertailujen aikana takarivissä. Vaikka vastus oli kova, niin Kp:n kommentti "kyllä Samikin paikkansa täytti Line-upissa" ei varmaan ole ihan sitä mihin kilpailija tuolla tähtää. Kilpailijoita ei kuitenkaan ollu ton enempää, ja vaikka tuomareille sijoitukset oliskin ollu joidenkin kilpailijoiden osalta selviä, niin toivoin vähän enemmän silmää tuomareilta tähän hommaan.

Kyllä GP:n kolme parasta oli svedu,norjalainen ja Hinkkanen, en ymmärrä miten Hovilainen saatiin voittajaksi.Ei ole Hovilaisen body ihan balanssissa,kauheet on kädet ja yläkerrassa pattia löytyy,mutta jalat ja pohkeet.
Hovilaisen poseeraaminen on aika väkinäisen näköistä.
Hinkkanen vasta viides,huh huh..

Bisley sanoi:
Itse tiesin etten mahtunut viisikkoon, mutta ajattelin silti viihdyttää teitä kaikkia sinne asti tulleita faneja sekä muita ihmisiä vetämällä parhaan mahdollisen vaparin hieman improvisoiden Norjan kisoja.
Kyllähän mies oli kunnossa ja siitä isot rispeksit täältä lähtee, kun mies veti niin hienon vaparin ja oli visiiki ainut Kokkosen lisäks joka antoi faneille sitä mitä haluttiinkin. Kiitos!:worship:

Tässä vielä suuren Bisleyn vapari, mun kämäsestä kamerasta.
http://www.youtube.com/watch?v=eKcioDkIZgE&mode=user&search=

Hinkkanen vasta viides,huh huh..
Hinkasen vaparikin oli jotain semmoista, mitä harvoin näkee bodylavalla. Ei mitään turhaa pakkollis pose kakkaa, vaan kunnon old school poseja. SIITÄ SAIRAAN ISOT rispektit miehelle. :worship:

Väsynyt ja nesteinen? Täältä tulee, olin kuivimmassa kunnnossa kuin koskaan. Olo oli energinen ja hyvä lähdin tekemään kaikkeni saadakseni jollain ilveellä kompensoitua parikymmentä ylimääräistä lihaa kiinni muilta pojilta. Paino saattoi heilua 71-74kg välillä, silllä ei ollut väliä. Letkut paistoi vatsassa ja Luke Ray hoiti värit viimeisen päälle. Olin varmaan ainoa joka edes hymyili line-upissa kun muita herroja pyydettiin vertailuun. Olin juonut yhden desin vettä ja kussu 3 litraa pois, joten se nesteisyys saattoi olla sun silmän kyyneleessä?

Kaikkeni tein ja annoin itsestäni irti enemmän kuin missään muussa kisassa koskaan olen antanu. Fiilistelin musiikin tahdissa ja uppouduin sen riffeihin vaikka olin juuri kuullut että voit pakata kimpsus ja suksia himaas...

Silti hymyilin ja halusin että teillä on rahan edestä katseltavaa. Minulla sitä rahaa meni enemmän kuin laki sallii ja mitään ei tullut kompensaatiota!

Repikää riemua siitä! Kiitos.:curs:

Annie: Oi kiitos hani,olet kultainen.....se piristää tätä itsarimenoa täällä yksinäni kynsiäni purren. ps Tule huomenna aamulla Mayorsille katsomaan kun pistn Reinon ja Musan tekemään kovaa treeniä!!
Kehonrakennusta on ilmeisesti hankala arvostella ilman, että kisaajat kokisivat sen henkilökohtaisesti. Sinänsä hassua, kun kyseessä on kuitenkin arvostelulaji.

Anyways, tarkoitus ei ollut mollata vaan kertoa vain omat vaikutelmat, joissa vertailukohteina olivat muut kilpailijat. Mutta mielipiteitä on takuulla monia ja mä edustan vain ja ainoastaan omaani.

Tarkoitus ei myöskään ole ollut epäillä panostuksesi suuruutta, kyllähän tälläkin palstalla on hienosti saatu seurata sun valmistautumista kisoihin. Kyllä siellä kuitenkin oli eilen joka jamppa kovassa tikissä ja mukana kovalla panostuksella.

Toisaalta, niin kuin jo aikaisemmassa postissa totesin, taidan keskittyä jatkossa vain bf ja cbb kisojen seuraamiseen, kun en kuitenkaan mitään bodauksesta ymmärrä... :)

Tsemppiä sulle jatkoon!

:piis: :haart:

Mikeeeee :haart: Iiiisot kiitokset upeista kuvista. Sä oot mieletön aarre tälle lajille. Ihan omaa luokkaansa!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt joutuu olee änkkärin kanssa kerrankin samaa mieltä: Old Sk00l ja klassinen poseeraus, siinä on sitä jotain mitä podauksessa pitääkin olla. Toki modernimpaa hommaa saa harrastaa, mutta klassinen poseeraus on silti järkyttävän kovaa tavaraa kun poseeraaja tietää mitä tekee.

Tällä kertaa kisoissa nähtiin onneksi useampikin klassinen pose ja muutamia kilpailijoita jotka selvästi luottivat tämän suunnan esityksiin. Hienoa.

Ja olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että poseeraamisella pitäisi olla suurempi painoarvo touhuissa. Laji on yleisölaji ja pelkkä lihakasa ei vielä kovin suuria fiilareita nostata. Itse asiassa vituttaa katsoa niitä hätäisesti repäistyjä poseja, epäpuhtaita poseja ja epämääräistä heilumista. Lajin luonteeseen kuuluu kuitenkin sekä fysiikka, että estetiikka.

Naapuri maan miehen vapari eli Reino Strand: http://www.youtube.com/watch?v=_ILBBuRBmF8&mode=user&search=

Sumu sanoi:
Nyt joutuu olee änkkärin kanssa kerrankin samaa mieltä: Old Sk00l ja klassinen poseeraus, siinä on sitä jotain mitä podauksessa pitääkin olla. Toki modernimpaa hommaa saa harrastaa, mutta klassinen poseeraus on silti järkyttävän kovaa tavaraa kun poseeraaja tietää mitä tekee.
Sumu kerta se ensimmäinenkin ;)

En paljo kehonrakennuksesta tajua mitää, mut nyt ku oon pakkotoiston kautta seurannu tätä Granprix kiertuetta ni en käsitä yhtään miten Ossi on sijoittunu noi huonosti. Mun mielestä paras kroppa kisaajista, kunnon massat kauttaaltaan! Ja sit se eilisen kisan kakkonen (svedu) näytti yksittäiskuvissa classic kisaajalta, en ymmärrä senkään sijoitusta! Hovilasella kyllä kova yläkroppa, mut ei vetäny Ossille vertoja! Voi olla, että pitäs nähä kisat livena tai sit oon puusilmä.

Jos kerran täällä parhaasta vapaaohjelmasta taistellaan, niin sanotaanpa muutama ajatus.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt tuossa Nyyssölän vaparissa jotain muutakin kuin pelkkää tuplahauista edestä ja takaa... Taisihan siinä kerran leveäselkä vilahtaa, joku ojentajaposen tynkä ja abs`n thighs. Monipuolisuutta silti jäi pahasti puuttumaan. Arvosteluni siis täysin tuon videon perusteella.
Sama varmasti koskee kaikkia kisaajia, en jaksa kaikkia videoita katsoa.

Siis VAU miten Hilkka on kehittyny parissa vuodessa! Reisiin tullut upeasti kaarta... ja tuo hartialinja on ihan jostain muusta galaksista. Jonain päivänä kun oma kroppa näyttäis tuolta... :worship:

2005 & 2007:
IMG_5313-01.jpg
IMG_4537.jpg

IMG_5307-01.jpg
IMG_4544.jpg

Edit: pitää muuten vielä siitä sanoa, että oli BF:ssä aika paljon tyttöjä joilla se lavaesiintymisen harjoittelu oli varmaan jäänyt aika nollaan. Minusta se on ihan hirveetä ajanhukkaa lähteä lavalle piiiiiitkän dieetin jälkeen tekemään poset päin persettä, kävelemään ku rekkamies ja huseeraamaan sitä sun tätä niin että se paistaa katsomon viimeiseen riviin, että kisaaja ei todellakaan tiiä mitä on tekemässä. Tottakai varsinkin ensikertalaisilla menee paljon jännityksen piikkiin.. mutta oli upeita noviisejakin poseerauksen suhteen, mm. Johanna Siili. Samoin Tirroniemen Mari, Pietilän Hilkka ja Törrösen Erika säteili todella kauniin lavaolemuksen&lavakäyttäytymisen johdosta ihan omassa luokassaan. Sellaista poseerausta, käännöksiä, kävelyä jne. on tosi miellyttävä katsoa. NIIN kaunista. :thumbs: Harmitti, kun Erika ei päässyt finaaliin!

Tässä näemme valitettavasti sen että vain massa ja kireys voittaa pienemmän ja tyylikkään esiintuomisen. Se on sääli sillä vanhat säännöt antoi pienen porsaanreijän hyvälle poseeraajalle ja pelistä olisi tullut arvaamattomampi!

Nyt on kuitenkin kyse niin tylsästä lajista kuin kehonrakennus, eikö siinä pidä sen voittaa joka on parhaassa kunnossa?

Silti hymyilin ja halusin että teillä on rahan edestä katseltavaa. Minulla sitä rahaa meni enemmän kuin laki sallii ja mitään ei tullut kompensaatiota!

Repikää riemua siitä! Kiitos.:curs:

Kerro meille mikä siinä dietissä maksaa enemmän kuin laki sallii. Hieronta, jotkut hassut maksut KP:lle, värit ja muutama lisäravinne, jota ei tule kuin dietillä käytettyä. Ja jos osaa oikein pelaa korttinsa niin noistakin saa osan noista puolilmaiseksi. Kuitenkaan ei puhuta nyt summasta, joka on enemmän kuin laki sallii.

Vai puhutaanko nyt omalla terveydellä leikkimisestä :rolleyes:

En paljo kehonrakennuksesta tajua mitää, mut nyt ku oon pakkotoiston kautta seurannu tätä Granprix kiertuetta ni en käsitä yhtään miten Ossi on sijoittunu noi huonosti. Mun mielestä paras kroppa kisaajista, kunnon massat kauttaaltaan!

Jos tarkastelet kuvia hieman tarkemmin niin huomaat ossin olevan pehmeä, kuin pullataikina kärkikolmikkoon verrattuna. Kuvista katsottuna ainakin Hinkkanen ja ehkä jopa Nyyssöläkin olisi voitu sijoittaa ossin eteen.

Tsemiä vaan nyyssikselle. On ollut hemmetin hienoa seurata tuota diettiäsi pakkikselta. Ja vaikka täällä jengi nyt sanoo mitä sanoo, niin voin vain kuvitella miltä tuntuu kun ei noin kovasti työstä tule sitä palkintoa mitä odotti. Eli ymmärrän helvetin hyvin tuon turhautumisen. Ei muutakun tilanteen nollaus ja kohti uusia haasteita. Tsemiä:rock:

Siis mitä mitä, onks liitto mennyt mukamas taas muuttamaan sääntöjä??
Eiks hyvästä vaparista enää hyödykkään samalla tavalla...
Onkos sama juttu sm-kisoissa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom