Laura kyllä tuuletteli eniten mitä koskaan olen kenenkään nähnyt tuulettavan.
Aivan... tosin jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä Laura ansaitsi tuulettelunsa hienolla voitolla.
IMHO tuollainen toiminta on vaan erittäin positiivista, sillä siitä näkee millä panoksella kisaan on lähdetty ja hommaa tehty... väliin on hivenen sellainen mieli, että jotkut voittajat ei varmaan oikein edes tajua, mitä ovat saavuttaneet, vai ovatko vielä saavuttaneet mitään. Onko kevään kisan voitto sivuseikka ?
:5: Lauralle tuosta lavaesiintymisestä ja jos lajia pitäis jonkun esimerkin mukaan viedä eteenpäin, niin Laura ois aikalailla 1:s vaihtoehto tuohon. Iloista, innostunutta ja näkee että siellä lavalla esiintyminen on mukavaa.
Tietyllä tavalla jos esiintymisiä arvostellaan, niin Jerry oli mun mielestä kanssa 'enemmän mukana' tällä kertaa, kuin on koskaan ollut. Siinä näkyi kanssa sellainen innostunut lavaesiintyminen, mitä nyt bodypuolella homma voi yleensä olla.
Nyyssölän vapari oli hieno, kuten odotinkin, mutta ehkä kuitenkin se Norjan kisan videolta katsottu meni paremmin... tiedä häntä ?
Tuossa oli sellaista taiteellisuutta, mitä harvoin näkee bodylavalla... estetiikan hyvin esille tuovaa, luovaa ja mukavaa katsottavaa.
Täytyy vaan toivoa, että vaparilla olisi enemmän ja enemmän tulevaisuudessa painoarvoa arvostelussa, sillä se show tässä lajissa on se, mikä ainakin minuun vetoaa.
Godzillan vaparista pidin kanssa.. .tosin tuolta etsimen läpi tuijottaessa ne kaikki 'hivenen latistuu' ja ei voi arvostella aivan objektiivisesti. Mutta siinä tultiin hiton hyvin musiikin rytmissä, mikä taas tuttujen kappaleiden avustuksella helpotti asentojen kuvaamista
Voten vaparista paistoi se innostus olla siellä lavalla... verrattuna vaikkapa viime expoon, missä tuli sellainen tuntu että sinne on vähän kuin työnnetty väkisin. Pojot siitä ja ollaanhan ko. asiasta puhuttu naamatustenkin :D
Fitneksen puolella voittajan vapari kyllä erottui kuin yö ja päivä. Joskus asiasta Expon jlk. 'kiisteltiin' useammankin veistin voimin, mutta edelleen olen sitä mieltä, että tuossakin lajissa vaparin pitäisi näytellä isompaa arvostelun pistemäärää, mitä se nyt tekee.
Ei näistä lajeista sirkusta tarvitse tehdä, mutta ei sitä showta saisi totaalisesti unohtaakkaan....