Force Fitness Classic & Grand Prix 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Bodauksen galleria valmis.

IMG_4786.jpg

IMG_4747.jpg

Jerry Ossin vapari:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aGNcWB7NPA0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aGNcWB7NPA0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Jaahas, vihdoin viimein päästy kotio ja kuvatkin upattu kortilta koneelle.

Eli 1 guestposen kuva MV:nä, loput väreinä...ehkäpä jo huomenissa, kunhan kerkiän tekemään setin valmiiksi.

IMG_4210.jpg

Olihan mies ihan tyylikäs ja tasainen. Poseerauskin oli kohdallaan. Itse ihmettelin Hinkkasen heikohkoa sijoitusta.

Edit: Asiantuntevammat (ja paremmilla paikoilla istuneet) yksilöt jatkakoot arviointia.. ;)

Paras pose ei voinut viedä korkeammalle, sillä JO ekalla kierrroksella ja etsittiin tahallaan viisi finaalistia pelkän fysiikkakierroksen avulla. Vapararit sai esittää sitten kaikki sijoistaan tiettämättämät kilpailijat vaikkeivät edes tienneet onko siitä mitään hyötyä! Vain viiden finalisti vapari pisteet laskettiin mukaan.

Itse tiesin etten mahtunut viisikkoon, mutta ajattelin silti viihdyttää teitä kaikkia sinne asti tulleita faneja sekä muita ihmisiä vetämällä parhaan mahdollisen vaparin hieman improvisoiden Norjan kisoja.

Tässä näemme valitettavasti sen että vain massa ja kireys voittaa pienemmän ja tyylikkään esiintuomisen. Se on sääli sillä vanhat säännöt antoi pienen porsaanreijän hyvälle poseeraajalle ja pelistä olisi tullut arvaamattomampi!

Olen suunnattoman pettynyt tähän liiton toimintaan ja pelkistämiseen. Norjan tuomarit olivat old-school tuomareita ja äärimmäisen rohkeita sellaisia!

Tällaisten painoluokattoman kisan järjesjestäminen on suhteellisen keinotekoista tämänkaltaislla säänöillä. Olisin todella kaivannut individualistisia ja suhteutettuja vertailuja, ei yksi yhteen. Totesin olevani siellä täysin turhaan, väärät zembalot oli menossa, heh.

Aina täytyy muistaa että tällainen toiminta TAANNUTTAA poseerausta, joka on muutenkin ihan retuperällä täällä suomenmaassa!!!

Toivottavasti KP ottaa oppia ja kehittää suuntaan tai toiseen koska samanlaiseen 20-viikon rääkkiin en lähde vain seisomaan line-upissa, vaikka olin elämäni kunnossa ja kireimmilläni!!!!:thumbs:

PS:Onnea toitysti teille voitttajille,isoja ja hurjia olitte lihoiltannne!:thumbs:

Bisley, kiitos ihan hurjan ihanasta vaparista. Jo sen takia kannatti vetää viikon matka Rovaniemeltä kisapaikalle. Oot varsin hellyttävä olento. Mikellä on sulle multa se Ruotsin BODY, jossa on se sun kuvatus siellä, en viitsinyt tulla häiriköimään sua. Mutta ajattelin, että haluat saada sen itsellesi. :haart:

Ja kiitos taas ihanille pakkis-olijoille, jotka kävivät moikkailemassa ja halistelemassa. Eiköhän noilla haleilla pärjää taas expohon asti , tai no ainakin turkuun :D

. Nyyssis, sori, mutta jotenkin kaveri näytti vähän vaisulta vaikka posetus oli viimeisen päälle tyylikästä. Hiukan nesteinen kondis ehkä, väsynyt olemus? Saadaan varmaan kaverilta paremmat analyysit itseltään.

Että tällaista...

Väsynyt ja nesteinen? Täältä tulee, olin kuivimmassa kunnnossa kuin koskaan. Olo oli energinen ja hyvä lähdin tekemään kaikkeni saadakseni jollain ilveellä kompensoitua parikymmentä ylimääräistä lihaa kiinni muilta pojilta. Paino saattoi heilua 71-74kg välillä, silllä ei ollut väliä. Letkut paistoi vatsassa ja Luke Ray hoiti värit viimeisen päälle. Olin varmaan ainoa joka edes hymyili line-upissa kun muita herroja pyydettiin vertailuun. Olin juonut yhden desin vettä ja kussu 3 litraa pois, joten se nesteisyys saattoi olla sun silmän kyyneleessä?

Kaikkeni tein ja annoin itsestäni irti enemmän kuin missään muussa kisassa koskaan olen antanu. Fiilistelin musiikin tahdissa ja uppouduin sen riffeihin vaikka olin juuri kuullut että voit pakata kimpsus ja suksia himaas...

Silti hymyilin ja halusin että teillä on rahan edestä katseltavaa. Minulla sitä rahaa meni enemmän kuin laki sallii ja mitään ei tullut kompensaatiota!

Repikää riemua siitä! Kiitos.:curs:

Annie: Oi kiitos hani,olet kultainen.....se piristää tätä itsarimenoa täällä yksinäni kynsiäni purren. ps Tule huomenna aamulla Mayorsille katsomaan kun pistn Reinon ja Musan tekemään kovaa treeniä!!

Annie: Oi kiitos hani,olet kultainen.....se piristää tätä itsarimenoa täällä yksinäni kynsiäni purren. ps Tule huomenna aamulla Mayorsille katsomaan kun pistn Reinon ja Musan tekemään kovaa treeniä!!

Vai lähdetäänkö mieluummin nyt heti hyppimään silloilta alas ? Munkin on aika itsemurhameininki. Mä oikein jäämällä jään jatko meininkeihin, niin kaikki potentiaaliset jatkotyypit matkaakin saman päivän aikana kotiin ...nyt täällä heiluttelen jalkoja ja kiukkuilen :D

Voi kuule mielelläni tulisin katselemaan, mutta enhän mie täältä mihkään osaa.

Jutustelin tuossa juuri piiiiitkän tovin Musan huoltajan kanssa tässä hotellilla. Kenneth on ihan huikea äijä:hyper:

Vai lähdetäänkö mieluummin nyt heti hyppimään silloilta alas ? Munkin on aika itsemurhameininki. Mä oikein jäämällä jään jatko meininkeihin, niin kaikki potentiaaliset jatkotyypit matkaakin saman päivän aikana kotiin ...nyt täällä heiluttelen jalkoja ja kiukkuilen :D

Voi kuule mielelläni tulisin katselemaan, mutta enhän mie täältä mihkään osaa.

Jutustelin tuossa juuri piiiiitkän tovin Musan huoltajan kanssa tässä hotellilla. Kenneth on ihan huikea äijä:hyper:

No niin jää sinne yöksi ja aamulla samaa matkaa salille! Sen jälkeen syömään?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Väsynyt ja nesteinen? Täältä tulee, olin kuivimmassa kunnnossa kuin koskaan. Olo oli energinen ja hyvä lähdin tekemään kaikkeni saadakseni jollain ilveellä kompensoitua parikymmentä ylimääräistä lihaa kiinni muilta pojilta. Paino saattoi heilua 71-74kg välillä, silllä ei ollut väliä. Letkut paistoi vatsassa ja Luke Ray hoiti värit viimeisen päälle. Olin varmaan ainoa joka edes hymyili line-upissa kun muita herroja pyydettiin vertailuun. Olin juonut yhden desin vettä ja kussu 3 litraa pois, joten se nesteisyys saattoi olla sun silmän kyyneleessä?

Kaikkeni tein ja annoin itsestäni irti enemmän kuin missään muussa kisassa koskaan olen antanu. Fiilistelin musiikin tahdissa ja uppouduin sen riffeihin vaikka olin juuri kuullut että voit pakata kimpsus ja suksia himaas...

Silti hymyilin ja halusin että teillä on rahan edestä katseltavaa. Minulla sitä rahaa meni enemmän kuin laki sallii ja mitään ei tullut kompensaatiota!

Koitas ny vähän piristyä hyvä mies! hyvä kisa järven takana pulkassa, ja kyl sun nyt piti vähän aavistaa mitä tuleman pitää painoluokattomassa kisassa? Ei sitä olympiaakaan ole pieni kaveri koskaan voittanut vaikka miten olis poseeraanut loppupeleissä on kuitenkin kyse kehonrakennuksesta, missä imo lihasmassan määrä kuuluu ja pitää olla tärkeämmässä roolissa kuin tanssahtelu.

Äläkä bisley nyt ota itseesi en ole koskaan ollut innostunut esim jostain olympia kilpailijoiden breikkauksesta ym. menee meikäläisellä vähän ohi..

Mutta hieno kisa jokatapauksessa sinulta mika ja tsemppiä jatkoon! Tohon varteen kymmenen kiloa lisää lihaa ja sama kireys niin sitten alkaa olee vaikeaa löytää vastusta euroopasta! :rock:

Äläs nyt masennu tuosta yhdestä kommentista. Eivät täällä läheskään kaikki väitä, että esiintymisessäsi olisi ollut jotain vikaa. Positiivisimman ja energisimmän oloinen olit ehdottomasti ja vapaaohjelmasi sekä muu esiintymisesi oli erittäin edustavaa ja hienoa katsottavaa. Itse ainakin pidin todella kovasti näkemästäni ja sinun kisasi näkeminen oli Fättiksen kisan ohella pääasiallinen syyni lähteä noihin kisoihin Tampereelta.

No niin jää sinne yöksi ja aamulla samaa matkaa salille! Sen jälkeen syömään?

Katsastellaan ja patsastellaan.(riimi..)

Mulla ei nimittäin ole huomenna muuta ku aikaa. Riittää, että oon illalla Lahdessa :)

Luke kyllä teki hyvää työtä värien kanssa, ja on muutenkin ihan huippu mukava tyyppi..!

En mä todellakaan mitään sääli ole täältä tullun vonkaamaankaan. Kuittasin vain sen kommentin jossa väitettiin minun olevan vetinen ja väsynyt, jota en missään nimessä ollut.
Voittoon en TIETENKÄÄN uskonut enhän mä idiootti ole. Mutta kuten viime vuonna, kun vaparipisteet laskettiinkin kaikilta ja ynnättiin fysiikkakierrokseen,, pisti se pakan sekaisin ja yllätyksiä tuli. Tätä yllätyksellisyyttä tässä korostin.
Pidetään muuten sitten ne painoluokat ja unohdetaan tällaiset pellesemiprosäänöillä leikkimiset. Sm kisoihinkin sais tullua rahapalkinnot niin jaksais pari muutakin jannua dietata syksyn.

Gabish?

Katsastellaan ja patsastellaan.(riimi..)

Mulla ei nimittäin ole huomenna muuta ku aikaa. Riittää, että oon illalla Lahdessa :)

Luke kyllä teki hyvää työtä värien kanssa, ja on muutenkin ihan huippu mukava tyyppi..!

Luke on oikeasti ihan mieletön herrasmies ja teki todella töitä mun eteen. Jos ikinä voisit mainita esim body saitilla kuinka hyvältä väri näytti päälläni kisoissa ja dumppaat sinne vielä jonkun värikuvan niin Luke vaihtaa kalsarit saman tien. Saavat ihmiset mainontaa ja näkevät kuinka helpooa ja stressivapaata touhua se on ja Luke huolehtii sut alusta loppuun asti, koska hän on ammattilainen!

Minähän tänään olin ns. hänen taidonäyteesä ihmisille, sillä taisin olla ainoa jonka hän värjäsi alusta loppuun. ja kyllä se myös näkyykin?

Puhu KP:lle jos et uskalla omin päin tehdä pientä mainostaa tulevia koitoksia varten. Hän hän on saatavilla tulevaisuudessakin!!

ps.mayors on ruoholahdessa eli sinne ihailemaan...:thumbs:

On aika epäammattimaista tulla kilpailijan tänne marisemaan sijoutuksesta ja siitä että tuomarit olivat paskoja. Sen jälkeen vielä oikein korostaa sitä kuin paljon työtä on joutunut tämän eteen tekemään ja kuinka paljon rahaa on kuluttanut.

Kuulostaa siltä kuinka joku lapsi ei saanutkaan sitä karkkipussia vaikka olikin karkkipäivä. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Muut oli parempia ja sillä selvä. Turha siitä on itkeä. Veikkaampa että kyllä noilla muillakin on tohon touhuun rahaa aika hyvin palanut.

Todelliset kilpailijat ja esikuvat eivät marise sijoutuksistaan ja tuomarilinjasta vaan keskittyvät olennaiseen eli jatkossa paremmin.

Tosi hienoja kuvia taas Mike!:worship: Muutamaa oikein jäi ihmettelemään pitemmäksikin aikaa.

Bodauksessa kaikki kovan näköisiä, eniten omaa silmää miellytti Jerryn ja norskin kunto. Nyyssölältä totutusti mahtava vapari ja poseeraukset kohdillaan, tämä kisamuoto vaan oli vähän epäreilu kevyemmille...

Hyvät kisat! Ei ollut mitään yllätyksiä, paitsi tuolla kehopuolella muutama.. (Musa oli kyllä tyylikäs kisaaja, joka olisi saanut olla korkeammalla lopputuloksissa:worship: )

BF:n lyhyen sarjan 2 parasta erottuivat kyllä porukasta selkeästi ja sama toistui pitkän sarjan 3 parhaan osalla.

Hauskaa oli huomata, että Mike sai suurimmat suosionosoitukset, kun esiteltiin tuomaristoa :) Respect!!!!!! :worship:

Onnea vielä kisoissa onnistuneille ja ERITTÄIN suuret onnittelut kaikille rankan kisavalmistelun läpivieneille kilpailijoille!! Teette niin kovaa työtä, jota harva pysty tajuamaan!:worship: :worship:

Palautukaa maltilla...;)

Harvemmin tulee näihin ketjuihin postattua, mutta nyt on sen paikka: ISOT ONNITTELUT puustiselle, olet voittosi ansainnut!!! :love: :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom