Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai kiva, meillä on samanlainen miesmaku :D .
Joo..Näin näyttää olevan :vanhahomohymiö:
Hmm, mä en tykänny niistä sinisistä silmälasikehyksistä :jahas: .
Olihan mies ihan tyylikäs ja tasainen. Poseerauskin oli kohdallaan. Itse ihmettelin Hinkkasen heikohkoa sijoitusta.
Edit: Asiantuntevammat (ja paremmilla paikoilla istuneet) yksilöt jatkakoot arviointia.. ;)
. Nyyssis, sori, mutta jotenkin kaveri näytti vähän vaisulta vaikka posetus oli viimeisen päälle tyylikästä. Hiukan nesteinen kondis ehkä, väsynyt olemus? Saadaan varmaan kaverilta paremmat analyysit itseltään.
Että tällaista...
Annie: Oi kiitos hani,olet kultainen.....se piristää tätä itsarimenoa täällä yksinäni kynsiäni purren. ps Tule huomenna aamulla Mayorsille katsomaan kun pistn Reinon ja Musan tekemään kovaa treeniä!!
Vai lähdetäänkö mieluummin nyt heti hyppimään silloilta alas ? Munkin on aika itsemurhameininki. Mä oikein jäämällä jään jatko meininkeihin, niin kaikki potentiaaliset jatkotyypit matkaakin saman päivän aikana kotiin ...nyt täällä heiluttelen jalkoja ja kiukkuilen :D
Voi kuule mielelläni tulisin katselemaan, mutta enhän mie täältä mihkään osaa.
Jutustelin tuossa juuri piiiiitkän tovin Musan huoltajan kanssa tässä hotellilla. Kenneth on ihan huikea äijä
Väsynyt ja nesteinen? Täältä tulee, olin kuivimmassa kunnnossa kuin koskaan. Olo oli energinen ja hyvä lähdin tekemään kaikkeni saadakseni jollain ilveellä kompensoitua parikymmentä ylimääräistä lihaa kiinni muilta pojilta. Paino saattoi heilua 71-74kg välillä, silllä ei ollut väliä. Letkut paistoi vatsassa ja Luke Ray hoiti värit viimeisen päälle. Olin varmaan ainoa joka edes hymyili line-upissa kun muita herroja pyydettiin vertailuun. Olin juonut yhden desin vettä ja kussu 3 litraa pois, joten se nesteisyys saattoi olla sun silmän kyyneleessä?
Kaikkeni tein ja annoin itsestäni irti enemmän kuin missään muussa kisassa koskaan olen antanu. Fiilistelin musiikin tahdissa ja uppouduin sen riffeihin vaikka olin juuri kuullut että voit pakata kimpsus ja suksia himaas...
Silti hymyilin ja halusin että teillä on rahan edestä katseltavaa. Minulla sitä rahaa meni enemmän kuin laki sallii ja mitään ei tullut kompensaatiota!
Repikää riemua siitä! Kiitos.:curs:
Annie: Oi kiitos hani,olet kultainen.....se piristää tätä itsarimenoa täällä yksinäni kynsiäni purren. ps Tule huomenna aamulla Mayorsille katsomaan kun pistn Reinon ja Musan tekemään kovaa treeniä!!
Äläs nyt masennu tuosta yhdestä kommentista. Eivät täällä läheskään kaikki väitä, että esiintymisessäsi olisi ollut jotain vikaa. Positiivisimman ja energisimmän oloinen olit ehdottomasti ja vapaaohjelmasi sekä muu esiintymisesi oli erittäin edustavaa ja hienoa katsottavaa. Itse ainakin pidin todella kovasti näkemästäni ja sinun kisasi näkeminen oli Fättiksen kisan ohella pääasiallinen syyni lähteä noihin kisoihin Tampereelta.Kaikkeni tein ja annoin itsestäni irti enemmän kuin missään muussa kisassa koskaan olen antanu. Fiilistelin musiikin tahdissa ja uppouduin sen riffeihin vaikka olin juuri kuullut että voit pakata kimpsus ja suksia himaas...
Silti hymyilin ja halusin että teillä on rahan edestä katseltavaa. Minulla sitä rahaa meni enemmän kuin laki sallii ja mitään ei tullut kompensaatiota!
Repikää riemua siitä! Kiitos.:curs:
No niin jää sinne yöksi ja aamulla samaa matkaa salille! Sen jälkeen syömään?
Katsastellaan ja patsastellaan.(riimi..)
Mulla ei nimittäin ole huomenna muuta ku aikaa. Riittää, että oon illalla Lahdessa
Luke kyllä teki hyvää työtä värien kanssa, ja on muutenkin ihan huippu mukava tyyppi..!