Force Fitness Classic & Grand Prix 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Näitä GP tuloksia muuten ruotimatta, on kuitenkin pakko sanoa että Hinkkasen sijoitus jäi vituttamaan.

Toivottavasti sille nyt porukka tajuaa kertoa, miten hienossa kunnossa se oli. Sijoitus olisi voinut ihan yhtä hyvin olla ykkönen tai kakkonen.

Hovilainen oli hyvässä lihassa, mutta kyllä s-tana pitäisi mestarin poseerata paremmin.

Poseeraaminen on AIVAN liian aliarvostettua noissa pisteytyksissä.

Siis mitä mitä, onks liitto mennyt mukamas taas muuttamaan sääntöjä??
Eiks hyvästä vaparista enää hyödykkään samalla tavalla...
Onkos sama juttu sm-kisoissa??

Jos ymmärsin oikein niin tässä kisassa vapari vaikutti vain viiden parhaan keskinäisiin sijoituksiin. SM-kisoissahan muut kuin viisi parasta ei pääse edes esittämään vapariaan. Korjatkaa jos olen:david: tämän asian suhteen.

Bodaus on arvostelulaji ja kaikilla tuomareillakin on tietysti omat näkemyksensä paremmuudesta. Jos ei kestä sitä ettei tuomarit arvosta, niin tietysti voi vaihtaa sellaiseen lajiin jossa tehdään jokin urheilusuoritus. Esim. hiihto. Ei ainakaan voi olla tuomareista ja säännöistä kiinni.

Näitä GP tuloksia muuten ruotimatta, on kuitenkin pakko sanoa että Hinkkasen sijoitus jäi vituttamaan.

Toivottavasti sille nyt porukka tajuaa kertoa, miten hienossa kunnossa se oli. Sijoitus olisi voinut ihan yhtä hyvin olla ykkönen tai kakkonen.

Jees, tuo taitaa olla naapurin videokameralle tallennettu, mitä mä olin mieltä tuosta 5:stä sijasta Hinkkaselle.... "mitä vittua" kuuluu varmaan aika painokkaasti :eek:

Harmitti kyllä kun katsoi miehen kuntoa...pidin ehdottomasti Hinkkasta 2. tai 1. palkinnon arvoisena, mutta minkäs teet.... ehkä en vain ymmärrä lajia riittävästi tai jotain :rolleyes:

EDIT: mutta aivan sama, mitä mä olen mieltä. Tulos on tulos ja siitä on turha nurista.

Lopetetaas sitten tähän tämä vänkääminen. Nyyssölälle paras kisa on painoluokkakisa, symmetrialla ja balanssilla kireyden ohella on silti vaikea tapella 20-60kg isompia kavereita vastaan. Mutta hyvä että näissä kisoissa on myös kevyempiä, ei ole sitten ihan tyhjänä lineuppi.

Kimmolle kun saadaan lisää lihaa reisiin ja poseerauksia hieman hiottua, niin siinä meillä potentiaalinen MM-kisaaja.

Jees, tuo taitaa olla naapurin videokameralle tallennettu, mitä mä olin mieltä tuosta 5:stä sijasta Hinkkaselle.... "mitä vittua" kuuluu varmaan aika painokkaasti :eek:

Harmitti kyllä kun katsoi miehen kuntoa...pidin ehdottomasti Hinkkasta 2. tai 1. palkinnon arvoisena, mutta minkäs teet.... ehkä en vain ymmärrä lajia riittävästi tai jotain :rolleyes:

EDIT: mutta aivan sama, mitä mä olen mieltä. Tulos on tulos ja siitä on turha nurista.

Mun mielestä jokainen bodyfani katsomossa voi valita itse voittajansa. Näin ainakin minä teen. Tuomarit valitkoon omansa. Jos saisi kaupasta ostaa itselleen fysiikan viidestä eri vaihtoehdosta, mun valinta olis Hinkkasen fysiikka. Ihan sama voittaako sillä kisoja nykyisellä tuomarilinjalla.

Sorry, vaikka Vote onkin kireäksi päästessään varmasti melkoisen kova pala purtavaksi, sulla sekoittaa taas tuo yltiöpäinen fanitus loogisen ajattelun. Itse veikkaan näistä etukäteen tunnetuista kilpailijoista voittajaksi Markus Alitaloa, JOS kaveri vetää itsensä kireäksi ja opettelee myös vaparin (toisin kuin viime vuonna).

Voitto kyllä vei kisat AIVAN suvereenisti, yläkroppa isompi kun markuksella ja jalat sitten aivan omassa uloittuvuudessaan.. :whip:

Olitko muuten Herra Juntunen katselemassa kisoja ihan paikan päällä ? :O

Voi luoja tuota Lauran kuntoa... en voi ku käydä vähän väliä tuolla galleriassa tuijottamassa näitä kuvia. Laura, kun varmaan itsekin luet palstaa, niin onko ehkäpä tarkoitus lähteä vielä syksyn karkeloihin? On nimittäin muuten sitten ihan tajuttoman kova line-up tulossa syksyyn jos lähes kaikki Suomen kovimmat BF-nimet nousee samalla kertaa lavalle.

Kunto on kyllä niin priima kuin olla ja voi. Ei pysty sanomaan mitään kritiikkiä siihen! Onneksi tuomarit arvosti tiukkuutta, hiton kova paketti kyllä kasassa. Lavaesiintyminenkin varmasti tulee olemaan kokemuksen myötä hillitympää, samoin asennosta toiseen vaihtaminen. Iloa saa ja pitää olla, sitä en tosiaan siis sano :) Mieletön debyytti!
gold_cup.gif

IMG_4511.jpg
IMG_4516.jpg

Mun mielestä jokainen bodyfani katsomossa voi valita itse voittajansa. Näin ainakin minä teen. Tuomarit valitkoon omansa. Jos saisi kaupasta ostaa itselleen fysiikan viidestä eri vaihtoehdosta, mun valinta olis Hinkkasen fysiikka. Ihan sama voittaako sillä kisoja nykyisellä tuomarilinjalla.

Juu... niin saa tehdä ja tulee tehdä. Esim. mä lasken Labradan edelle jokaista, joka on voittanut Mr.O:n sitten 1994... tai enneminkin Haneyn aikakauden jälkeen... sitä vaan ai lasketa :D

Mutta, kokonaisuudessaan hieno kisa ja onnea voittajille, palkintosijoille, finaaliin päässeille ja zemiä ja potkua jatkoon niille, jotka eivät tällä kertaa sinne yltäneet :thumbs: ... kaikki siellä lavalla oli paremmassa kunnossa kuin mä :D

Voi luoja tuota Lauran kuntoa...

Mä muuten jäin ihmetteleen, mihin jäi Over all bodyfitnesspuolella ?

Vielä kisafiiliksiä:

Harmi että tuo perinteinen fitness on kokenut melkoisen taantuman. Lajin nykyisestä nosteesta kertoo jotain jos lavalle asti kipuaa peräti neljä osallistujaa. Bodyfitnesissä lavan leveys ei riitä osallistujamäärän takia, fitnesissä lavan leveydeksi riittäis ruokapöytä ja osallistujalistan voisi kirjoittaa tulitikkuasin takakanteen.

Katsojan (ainakin oman) näkökulmasta bodyfitness on pirun tylsää katsottavaa. Mimmit ovat toki kivassa kunnossa ja ilo silmälle, mutta 20 vertailua eri asennoissa ja eri kisaajien välillä on pirun puuduttava näky. Fitnesissä sentään tapahtuisi jotain, siis jos vain olisi osallistujia.

10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka saa fitness-skabat taas uudelleen nosteeseen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Katsojan (ainakin oman) näkökulmasta bodyfitness on pirun tylsää katsottavaa. Mimmit ovat toki kivassa kunnossa ja ilo silmälle, mutta 20 vertailua eri asennoissa ja eri kisaajien välillä on pirun puuduttava näky. Fitnesissä sentään tapahtuisi jotain, siis jos vain olisi osallistujia.

10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka saa fitness-skabat taas uudelleen nosteeseen.

Naulan kantaan. Jos ei ole omia tuttuja lineupissa, niin meikäläinen huomaa kisoissa odottavansa, että lavalla taas alkaisi tapahtua jotain muuta kuin - käännös oikeaan - käännös oikeaan - käännös oikeaan. Kaunista, mutta tylsää.

Fitnesin vapaaohjelmat ovat viihdyttävää ja hauskaa katsottavaa. Varsinkin kun sattuu Heidin kaltainen valoläiskä lavalle. Likka oli aivan liekeissä ja tuommoinen fiilis tarttuu myös yleisöön!

Jos Heidi luet tätä niin superonnittelut!

Nimim. entinen 29:n portsari, jonka siskosi tuntee paremmin... :D

Sumun kanssa aika lailla samoissa tunnelmissa ollaan. Vaikka kuinka kova body- ja finess -kulttuurin fani olenkin, saivat loputtomilta tuntuneet bodyfitneksen vertailut haukottelemaan kerran jos toisenkin.

Eilen tulikin useampaan otteeseen kisojen jälkeen pohdittua mistä fitnessin ja bodyfitnessin valtava ero kisaajamäärissä johtuu. Olisiko kyse siitä, että bf yksinkertaisesti on lajina helpompi tie kisalavoille kuin vaativan vapaaohjelman sisältävä fitness? (Ei sillä etteikö bf vaatisi kisaajilta järkyttävää työmäärää, kaikki kunnia tytöille!)

Jos mietitään force gp:n kaltaisia kisoja lähinnä katsojille suunnattuna showna, ei yleisö mielestäni oikein saanut rahoilleen vastinetta beeäffän tyttöjen pyöriessä vertailuissa kerta toisensa perään...

Ja kun kitisemään kerran ryhdyin, niin pakko antaa iiiiso miinus myös kisayleisölle, joka jälleen kerran perisuomalaiseen tapaan päätti kunnioittaa isojen poikien kisaa lähtemällä massarynnäköllä pois viimeisten posettelujen aikana. :david: siitä.

Onneksi kaikki tämä haihtuu kuitenkin varsin pian mielestä kun muistelee Sallan upeaa guest posettelua :haart: :kuola:

Kisojen viihdyttävyys ei oikein ole suhteessa nykyisten lippujen hintoihin. Kilpailut etenevät toki järkevämmin kuin aiempina vuosina ja yleisölle on varattu mahdollisuus jaloitteluun riittävän usein. Ne 10-30 min tauot olivat oikeasti paikallaan, ilman niitä en varmasti olisi jaksanut katsoa koko kisoja.

Mutta itse shown anti ei mielestäni ollut 30e veroinen, tylsäksi se tuppasi käymään. Mieltä olisi kenties lämmittänyt hieman enemmän se, että jokaisen sarjan parhaille olisi jaettu jotain extrarompetta, edes pussi tai pari proteiinia tuon nykyisen linjan sijaan. Eihän sekään toki showta paranna, mutta olisipahan sitten vaivannäöstä muutakin palkkiota kuin pelkästään lämmintä kättä.

Ja kun kitisemään kerran ryhdyin, niin pakko antaa iiiiso miinus myös kisayleisölle, joka jälleen kerran perisuomalaiseen tapaan päätti kunnioittaa isojen poikien kisaa lähtemällä massarynnäköllä pois viimeisten posettelujen aikana. :david: siitä.
:

Juu, ja joka tyypillä jotka siinä rivissä nousivat seisomaan blokaten takanaistuvien näkymät, oli Jari Bull Mentulan mustat paidat päällä.

Taisi olla itse Bull joka ensimmäisenä osoitti hyvää käytöstään nousemalla kesken kisan ja johdattamalla joukkonsa pois katsomosta.

Hyi hyi hyi. :david: :david: :david:

Olisiko kyse siitä, että bf yksinkertaisesti on lajina helpompi tie kisalavoille kuin vaativan vapaaohjelman sisältävä fitness?

Siitä se juuri johtuu. Joskus itseänikin houkuttelisi ajatus siitä, että kisaisi 'vain' BF:ssä, koska se yksinkertaisesti olisi niin paljon helpompaa. Tietysti vaparista voi tehdä juuri niin helpon tai vaikean kuin haluaa, mutta se vaatii silti pirusti harjoittelua. Vaparitreenien, loikkatreenien ja venyttelyiden lisäksi pitäisi jostain löytyä aikaa vielä sille saliharjoittelulle... :rolleyes:

Todella harmittavaa, että niin moni hyvät edellytyksetkin omaava tyttö valitsee BF:n fitnessin sijaan... Millähän fitness saisi sitä kaivattua nostetta?

Edit. Ja kun kerran kitistään niin helvetisti miinusta niille kahdelle (oisko ollut peräti Kauranen&Maaniemi), jotka eivät voineet odottaa fitnessvapariohjelman viimeistä 15 sekuntia ennenkuin rynnivät keskelle riviä omille paikoilleen istumaan peittäen näin paitsi muiden katsojien näkymät, myös kamerat. Uskomatonta käytöstä ammattilaisilta. :david:

Edit. Ja kun kerran kitistään niin helvetisti miinusta niille kahdelle (oisko ollut peräti Kauranen&Maaniemi), jotka eivät voineet odottaa fitnessvapariohjelman viimeistä 15 sekuntia ennenkuin rynnivät keskelle riviä omille paikoilleen istumaan peittäen näin paitsi muiden katsojien näkymät, myös kamerat. Uskomatonta käytöstä ammattilaisilta. :david:

Bull, Hälikkä (?), Kauranen, Maaniemi...vieläkö muita?

Lavaesiintyminenkin varmasti tulee olemaan kokemuksen myötä hillitympää, samoin asennosta toiseen vaihtaminen.

Minähän en tästä ihan oikeastikaan mitään tajua mutta näin maallikkona nautin kyllä ihan hitosti Lauran katselemisesta juuri noista syistä. Käännökset olivat tosi kissamaiset ja naamalla olisi valaissut isommankin pytingin. Loppuriehunnat olivat ihan :haart:

Fitnesin vapaaohjelmat ovat viihdyttävää ja hauskaa katsottavaa. Varsinkin kun sattuu Heidin kaltainen valoläiskä lavalle. Likka oli aivan liekeissä ja tuommoinen fiilis tarttuu myös yleisöön!

Jos Heidi luet tätä niin superonnittelut!

Nimim. entinen 29:n portsari, jonka siskosi tuntee paremmin... :D

täällähän minä, moi vaan vuosien jälkeen lpr:n tyyppi :) ! sain vapariin sellaisenkin latauksen päälle, ettei paremmasta väliä. joo, kärsihän siinä ohjelman puhtaus paikoin, mutta olin niin viilinkeissä niin viilinkeissä, että annoin palaa vaan :D . siistiä, että olin mielestäsi liekessä, tosi cooli ilmaisu :rock: .

ei omasta mielestä nyyssölällä ole niin nyt varaa kritisoida omaa sijoitustaan koska nyt oli avoin sarja ja kilpailijat jotka nyyssölän edelle menivät oli mielestäni selvästi kovakuntoisempia. koska ainakin omasta mielestä vaikka vapaa ohjelma olisikin hyvä niin omasta mielestä vaparin täytyy olla suoria massiivisia poseerauksia eikä balettia. ei pelkkä vapaa ohjelma voi nostaa kilpailijaa kovempikuntoisien edelle jotka vapaa ohjelmalla ei niin loistaisikaan. koska tämä on kehonrakennusta ja kehonrakennuksessa mielestäni tulee kasvattaa ja näyttää isoa lihaa hyvällä symmetrialla. mikalla näitä kaikkia on mutta lihasta ei tarpeeksi haastaakseen näitä kanssakilpailijoita jotka tässä kisassa edelle menivät. mutta muuten fanitan nyyssölää ihan kympillä:rock: kunto oli kova ja huomasi selvästi että töitä on tehty enemmän kuin PALJON:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom