Force Fitness Classic & Grand Prix 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mistä johtuu, että miehillä ei tunnu olevan ongelmaa vääntää punttia 5-10 vuotta ennen kisaamista?

Ehkä johtuu siitä, kun näkee aikas paljon isompia salilla ja huomaa jo muiden kuvia ja omaa peilikuvaa verratessa sen, että vittu kuinka kynis mä oon :D

Se on kato sitä kun koskaan ei olla oltu mitään elämässä. Pelkkiä hiljasia hissukoita, niin sit yritetään jotenkin saada huomiota kun sitä "oikeassa elämässä" ei saa. Toiset postaa palstalle alastonkuviaan, että sais huomiota, toiset menee lavalle... :)

Ooksä tosissas? Eiköhän aika harva huomiohakuinen luovu leikistä viimeistään kisadieetin reseptin kuullessaan... Kyllä ainakin itse kunnioitan jokaista naista joka lavalle kiipeää, oli motiivi ja kunto sitten mitä hyvänsä. Olen myös sitä mieltä, että huomiohakuiselle on helpompiakin lavoja, kuten loppumattomat miss-sitäsuntätä -kisat ympäri Suomen.

Ja taas kerran hämmästelen että joku anonyymi tarkkailija kykenee näin tarkkaan analyysiin fitnesskisaajan motiiveista ja luonteenpiirteistä.

Tohon suunsa kiinni pitämiseen ja lavalle kannustamiseen on syyllistytty tällä palstalla erityisen paljon. Kehutaan, että "hyvä kunto, että lavalle vaan", vaikka mitään kuntoa ja lihaksia ei todellakaan ole :) Nytkin ois muutamalle kisaajalle voinut palstalla sanoa, että jätä kisat väliin.

Mitä järkeä ylipäätään lähteä kisaamaan 21-vuotiaana 2-3 vuotta treenanneena? Varsinkaan naisten hormoonitoiminnalla ei parissa vuodessa hirveän näyttävää kroppaa rakenneta. Monilla naisilla on mielestäni aivan väärä suhtautuminen lajiin, kun tuntuu, että se kisaaminen on nimenomaan se minkä takia treenataan.

Yhdyn näihin! Lukuisia kertoja miettinyt samoja asioita. Olen kans sillä linjalla, ettei "keskeneräistä pakettii" kannattais käydä esittelemässä, mutta kaikilla ei ole kärsivällisyyttä...

no ainakin useat vähemmän aikaa punttia treenanneet näyttävät kärsivän kroonisesta keskivartalon puttumisesta, jota sitten one piece "tasoittaa" tai hämää pois näkyvistä.

Eli kuten ajattelinkin, uimapuku ei tuo mitään uutta, vaan ainoastaan peittää heikkouksia.
Tuolla logiikalla kehonrakennukseenkin tulisi saada black horse -kierros, jotta bodailunsa alkutaipaleella penkkiin keskittyneet nuorukaiset voisivat pitkillä MacGyver-kuvioisilla kalsareilla peittää jalkojen virkaa toimittavat elämänlankansa.
Niin, ja meille persjalkaisille suomalaisille kuviointina ehdottomasti pidentävää pystyraitaa!

-tähän kaikki mahdolliset silmää iskevät ja sarkastiset hymiöt-

Itse toivoin lähinnä, että tuo bf järjestettäisiin ensimmäisenä lajina, jolloin paikalle ei tarvitsisi ylipäänsä saapua edes kovin aikaisin. Finaalit on ihan mukava nähdä, mutta "käännös oikeaan" on tylsää seurattavaa noin suurissa määrin. Syömiseenkään ei noin pitkää aikaa saa kulumaan ja "messualue" oli sen verran kämäinen, ettei sielläkään aikaa oikein saanut kulumaan.

Se täytyy kyllä myöntää että kisaajien taso sentään näyttää olevan nousussa.

Bodyssa Hinkkasen sijoutus jäi vituttamaan, mutta muuten ihan hyvä kisa. Nyyssölän vapariin jäin kaipaamaan jonkinlaista särmää tai terävyyttä, mutta hienohan se muuten oli. Liike oli siis jo ehkä liian sulavaa :D Positiivista oli myös että Hovilainen oli värjännyt myös naamansa tällä kertaa ja sai jopa välillä puristettua hymynkin. Jalat kun saisi vielä vähän isommiksi niin ai saatana mikä paketti siinä olisi revityn kireänä.

Kerta täällä on keskustelua ensikertalaisten osallistumisesta ja viitattu minuun niin voisin tuoda omat mielipiteeni ja motiivini osallistumisestani esille.

Kyllä mä sen tiesin aivan hyvin, että vastassa tulee olemaan kovia nimiä ja paljon parempikuntoisempia, mutta halusin ottaa riskin. Turha sanoa, että siitäs sait mitäs lähdit! Turha jäädä kohtaloaan itkemään - parhaani tein ja ensi kerralla voi tehdä vielä paremmin. Tottakai se kirpaisi, kun ei sitä omaa numeroa kuulunut jatkoon, mut so what elämä jatkuu ja ennen kaikkea reenit! Ja kisaamaan sitten uudelleen, kun kehitystä on tapahtunut. Minä en lavalle lähtenyt sen takia, että täältä olisin saanut liikaa kannusta, kyllä se halu lähtee itsestä ja omien rajojen kokeilusta. Ja itse en henkilökohtaisesti arvosta noviisikisoja niin paljon, että olisin sinne mennyt. Halusin kokeilla miten pärjään kovassa seurassa, olenko miten kaukana kärkitasosta.

Nyt kävi näin - tästä ei voi kuin nousta :)

Erika on kyllä todella kaunis ja luonnollinen lavalla, ja etupose on tosi kovan näköinen, mutta sivuposessa hän häviää muille mimmeille siinä, että pakararoissa ei ole pyöreyttä juuri ollenkaan.

Kaikki ei ole kauniita ja luonnollisia,yhtä kovia edes etuposessa...pisteet Erikalle siitä :haart: Harmi silti.
Voittajat oli kyllä heti arvattavissa kummassakin bf sarjassa.
Esim. Hilkka oli myös kaunis ja luonnollinen, ei mitenkään yli stailattu, ja moni muu...(ainahan niitä ylilyöntejäkin näkyy). Voitot meni oikeille tytöille :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kerta täällä on keskustelua ensikertalaisten osallistumisesta ja viitattu minuun niin voisin tuoda omat mielipiteeni ja motiivini osallistumisestani esille.

Kyllä mä sen tiesin aivan hyvin, että vastassa tulee olemaan kovia nimiä ja paljon parempikuntoisempia, mutta halusin ottaa riskin. Turha sanoa, että siitäs sait mitäs lähdit! Turha jäädä kohtaloaan itkemään - parhaani tein ja ensi kerralla voi tehdä vielä paremmin. Tottakai se kirpaisi, kun ei sitä omaa numeroa kuulunut jatkoon, mut so what elämä jatkuu ja ennen kaikkea reenit! Ja kisaamaan sitten uudelleen, kun kehitystä on tapahtunut. Minä en lavalle lähtenyt sen takia, että täältä olisin saanut liikaa kannusta, kyllä se halu lähtee itsestä ja omien rajojen kokeilusta. Ja itse en henkilökohtaisesti arvosta noviisikisoja niin paljon, että olisin sinne mennyt. Halusin kokeilla miten pärjään kovassa seurassa, olenko miten kaukana kärkitasosta.

Nyt kävi näin - tästä ei voi kuin nousta :)

hyvä, että olet noin positiviisella asenteella liikkeellä. silti olisi ollut kiva nähdä sinun ja viiden muun tytön lookit myös omien biksujen ja uikkarien kanssa. harmi, että nyt kävi näin. ensi kerralla sitten toivottavasti pääset kisaamaan loppuun asti! näytä niille!

kehoilussa olisi voinut mielestäni järjestys olla seuraavanalainen:

1.Hovilainen
2.Strand
3.Hinkkanen
4.Ossi
5.Musa

Norjalainen hävisi muille finalisteille niin selvästi tuplat takaa ja leveä selkä takaa poseissa.

Kisat on pidetty ja on taas kiva lukea "ammattilaisten" laittama "oikea" järjestys. Tuomarit ei koskaan tiedä mitään. Ihmisten pitäisi jo pikkuhiljaa tajuta että kisa mennään juuri sillä hetkellä ja niiden tuomareiden säännöillä jotka istuvat pöydän takana. Eivät he arvostele kisaajia siihen järjestykseen että kukaan ei vaan valittas tuomiosta. Joku uskalsi vielä sanoa että Nyyssölällä ei ole vara arvostella kisan tuomarointia. Minä luulen että jos jollakin on niin juuri Mikellä ja muilla kilpailijoilla. Muut pitäkööt suunsa kiinni. Mielipiteet voi sanoa mutta kisa fiilikset ja työstä saatu palaute on vain kisaajan tuntemusten varassa. Uskon että kunhan Nyyssölä saa hieman murua rinnan alle ja alkaa suunnitella uutta kisaa niin olo rauhottuu ja kommentitkin tasoittuu. Onnittelut kaikille jotka olivat hyvässä kunnossa lavalla. Monet puhuvat joka vuosi että vetävät itsensä kuntoon, harvat siihen pystyvät.

kehoilussa olisi voinut mielestäni järjestys olla seuraavanalainen:

1.Hovilainen
2.Strand
3.Hinkkanen
4.Ossi
5.Musa

Norjalainen hävisi muille finalisteille niin selvästi tuplat takaa ja leveä selkä takaa poseissa.

muuten hyvä mutta Hinkkanen olisi ansainnut toisen sijan, viimeistelty kunto Jarkolla ainut miinus pikkasen leveä vyötärö.

Isompi läjä VIDEOITA kisoista!!1

Tässä olen työstänyt muutaman tunnin materiaalia kisoista. Sen verran hyvällä paikalla istuin, hiukan sivussa, mutta kuitenkin lähellä, että sain hyvää video matskua lähestulkoon kaikista body-kisaajista.

Ehkä nyt unohtuu se paskanjauhanta, nimittäin vidoilla kaikki näyttävät saatanan kovilta! :rock:

Tässä olisi, olkaa hyvät arvoisat pakkislaiset :kippis1: :

Pitkä 10 minuutin pätkä, tästä olen ylpeä ;)

Force Grand Prix 2007 - Physique Round

Vertailu

Force Grand Prix 2007 - Vertailut

Vapareita, jotkut lyhyempiä kuin toiset:

Ari Kokkonen Posing Routine

Mikael Gumse aka Pömppis aka Lazy Eye

Kimmo Hovilainen Posing Routine

Jerry Ossi Posing Routine

Jarkko Hinkkanen Posing Routine

Mika Nyyssölä Posing Routine

Musa, Nyman, Strand - Posing Routines

Posedown:

Force GP 2007 Posedown

Kisat on pidetty ja on taas kiva lukea "ammattilaisten" laittama "oikea" järjestys. Tuomarit ei koskaan tiedä mitään. Ihmisten pitäisi jo pikkuhiljaa tajuta että kisa mennään juuri sillä hetkellä ja niiden tuomareiden säännöillä jotka istuvat pöydän takana. Eivät he arvostele kisaajia siihen järjestykseen että kukaan ei vaan valittas tuomiosta. Joku uskalsi vielä sanoa että Nyyssölällä ei ole vara arvostella kisan tuomarointia. Minä luulen että jos jollakin on niin juuri Mikellä ja muilla kilpailijoilla. Muut pitäkööt suunsa kiinni.

Ja sä olet sitten sitä mieltä että katsojat pitäkööt päänsä kiinni arvostelulajista? Se nyt vaan on niin että katsojilla tahtoo olla tapana arvostella sitä sun tätä, jopa niitä kisatuloksia. Mutta jos katsojilta tämä spekulointi ja arvostelu kielletään niin siinähän sitten pidätte hauskoja kisoja, tosin ehkä hieman laihan puoleisia, ILMAN YLEISÖÄ.

Villi veikkaukseni kuuluu: En luultavasti ole ainoa joka jättää lipun maksamatta jos kisatuloksia ei saa jälkeen päin spekuloida. Ehkä seuraavaksi kannattaa sitten kieltää myös etukäteisspekulointi, eipähän tule tuomareille ja kisaajille turhia paineita siitäkään.

Tässä mennään taas pikkuhiljaa sille "sä et voi arvostella kun et tiedä mitä se kisaaminen on"-linjalle. Täytynee varmaan jatkossakin uhmata tuota linjaa ja jatkaa arvostelua, aivan niin kuin olen tähänkin asti tehnyt.

edit: Ja mies jonka yleisesti tunnemme "Mikenä", ei kisannut. Mika sen sijaan kisasi.

Joku uskalsi vielä sanoa että Nyyssölällä ei ole vara arvostella kisan tuomarointia. Minä luulen että jos jollakin on niin juuri Mikellä ja muilla kilpailijoilla. Muut pitäkööt suunsa kiinni.
Eiköhän ne kisaajat itse ole melko jäävejä arvostelemaan tuomareita.

Katsoja saa ja pitääkin arvostella kisoja ja kilpailioita. Sillon kun kisaaja purkaa harmiaan kovan kisan jälkeen niin siihen ei paljon kannattaisi tarttua jos ei tiedä mitä hänen päässään todella liikkuu. Suomalaiset ovat vaan sellaista kummaa kansaa että haluavat aina olla voittajan puolella. Nyyssölä oli paremmassa kunnossa kuin oslossa mutta nyt hänestä löydettiin paljonkin vikoja. Oslon jälkeen häntä ylistettiin koska voitti sarjansa. Katsomosta löytyy monesti asiantuntemusta todella paljon mutta kun saattaa olla että se ei käy yksiin tuomareiden kanssa jotka sopivat joka kisaan säännöt millä menään. Kehonrakennus jakaa aina mielipiteitä koska jokaisella on oma ihanne kuvansa siitä miltä kehon tulisi näyttää ja myös jos sattuu tuntemaan kisaajan on sillä vaikutusta tulokseen. Harmi että minä kutsun Nyyssölää Mikeksi kun se ei sovi sulle mutta en kuitenkaan voi asialle mitään. Harmi että olen tällainen.;)

Tätä katsomotuomarointia ja jälkispekulointia on harrastettu iät ja ajat ja itseasiassa minun mielestä niiden voidaan jopa sanoa kuuluvan lajiin tai ainakin ovat arvostelulajeille yleensäkin hyvin ominaisia. Ennen näitä on vaan käyty hiljakseen omien tuttujen kanssa, mutta nykyisin huomattavasti avoimemmin eri nettifoorumeilla.

En tiedä, keneltä se on pois, jos tuloksia spekuloidaan jälkikäteen? Ainakin itsestäni nämä mielipiteet ovat aina mielenkiintoista luettavaa ja kiinnostaa kyllä, millaisia näkemyksiä ja ajatuksia katsojilla ja lajin (lajien) faneilla on niin lajista yleensäkin, fysiikoista, sijoituksista yms. Ja mielestäni yllättävän harvoin täällä ketään aletaan morkkaamaan, lähinnä annetaan hyvää palautetta niille sen kertaisille omille suosikeille.

Kisoja on vuodessa niin harvoin, että hyvä vaan, että ihmisiä kiinnostaa ja kisatapahtumat elävät muutoinkin kuin vaan niinä muutamina hassuina kisapäivinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom