Foorumia ruotsiksi? Forumet på svenska?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan bueno idea. oli se sitten ruottiks tai englanniksi. jos se tulee ruottiksi niin voishan siitä ottaa vaikka hyödyn irti, ja alkais vaikka oppimaan vähän ruotsia. ei ollenkaan huone.

Mycke Bra!

Miksei sitä ruotsinkielistä puolta vois jakaa pieniin osiin, tuntuu tyhmältä jos kaikki on samassa. Edes karkeajaottelulla tyyliin
Yleinen keskustelu ( Allmänt forum)
Ravinto&Reeni ( Träning & Kost )
Kuvat ja reenipäiväkirjat ( Medlemsbilder och träningsjournaler)
Kisat ja kehouutiset( Tävlingar och nyheter om kroppskultur)

Eikös olis ihan siisti jaottelu ?

En mä tiedä voiko tota sillee suoraa kääntää, mutta forced rep / forcerad repetition .. harvemmin käytetään.. taitaa olla vaan tuo force rep enemmän käytössä:)

SniffDaddy sanoi:
No ehdottomasti ennemmin englanniksi. Ei kai nyt kannata palstaa pitää kahdella marginaalikielellä.

Mutta marginaalikielille ei ole foorumeita. Amerikaksi palsotoja on läjäpäin..

Jos sen suoraan ruotsintaa niin se on "Tvångsrepetition", en kyllä tiedä käytetäänkö tätä ruotsissa, veikkaan että ennemin käytössä on juuri tuo Annienkin mainitsema englanninkielinen versio forced rep.

Annie Stark sanoi:
En mä tiedä voiko tota sillee suoraa kääntää, mutta forced rep / forcerad repetition .. harvemmin käytetään.. taitaa olla vaan tuo force rep enemmän käytössä:)

Eikös pakkis ole helppo lausua ruotsalaisittain ;) Hyvä idea kyllä tämä alue, ehkä sitä ruotsinkieli palautuu vielä mieleen :thumbs:

Oiskos hyvä joku international-osio ja sinne suoltuis sitten matskua sillä kielellä, mille on eniten käyttöä. Eli varmaan se olis ruotsi, mutta yhtälailla sinne vois postailla juttuja enkuks. Ja ton intergalaktisen sektorin voi tietty jakaa "training/träning/"-, "nutrition"- ja "competition/tävlingar"-paketteihin. Sounds good eller hur?

Edit. Olis ihan hauska treenailla linguaa virkamieskokeita varten.
Edit. Ja olihan tuolla noita muitakin kokonaisuusehdotuksia tietty.

mammoth sanoi:
Jos sen suoraan ruotsintaa niin se on "Tvångsrepetition", en kyllä tiedä käytetäänkö tätä ruotsissa, veikkaan että ennemin käytössä on juuri tuo Annienkin mainitsema englanninkielinen versio forced rep.
ååvafaanengångtillallså.com?

"Tvångsrep" kuulostaa ainakin mun korvaan sellaiselta että ruotsalainen voisi käyttääkin. "Tvångsrepetition" on liian sivistyssana; sais turpiin Tukholmassa jos sellaista sanoo.

Ihan hienoa jos tänne saa ruotsalaiskisaajiakin.

Jakob sanoi:
Mutta marginaalikielille ei ole foorumeita. Amerikaksi palsotoja on läjäpäin..

Joo, mutta onhan tämä omanlaisensa palsta sisällöltään; onhan täällä jo paljon muuta kuin kehoilujuttuja. Ruotsalaiset puhuu ja ymmärtää englantia yhtä hyvin kuin suomalaiset, niin eikö se kannattaisi suoraan tehdä englanniksi? Saisi sitten myös ei-skandinaavista kiinnostusta ja huomiota mahdollisesti.

Mielummin englanninkielinen kuin ruotsin. Ei sitä ruotsia kuitenkaan osaa monikaan niin että oikeasti ymmärtää sitä. Englanti nyt luonnistuu kaikilta suht hyvin.

Jag med tycker att det vore jättekul att ha Pakkis på svenska också :thumbs: Det finns ju redan massor av forumer på engelska i internet.

periaatteessa ihan sama,ei sitä tulis luettua kuitenkaan :D jos riittää aikaa nää suomenkieliset kahlata läpi.
ja ruotsalaiset kisaajat kiinnostaa vielä vähemmän kuin kotimaiset..

mutta kyllähän se vituttas,jos olis joku osio josta ei ymmärrä kuin sanan tai kaksi jostain välistä :D

Enpä ole kertaakaan elämässäni kuullut mitään tvångsrepsiä:D Ei taida oikein olla suoraa vastinetta, eiköhän tuo enkun kielinen force rep oo se käytetyin.. ainakin niillä leveysasteilla missä mä olen pörrännyt :) En sitten suomen ruotsalaisista tiedä:)

Tosta kisailijajutusta sen verran, että musta olis ainakin ylihienoa, jos tänne kirjottelis kisaajat, oli ne sitten venäläisiä tai ruotsalaisia. Toki olis huippua, jos sais lukea suomalaisten kisaajien jutuista, mutta EIPÄ NIITÄ VAAN NÄY. Mitä nyt Bisley ja marko joskus jotai höpäjää:D ;)

Porukka toivoo, että osio olisi englanninkielinen. Mutta olen sata varma, ettei sinne kirjottais KUKAAN. Jenkkifoorumeita on niin helvetisti, ettei englantia käyttävillä ole mitään intressiä rueta hölöttelemään suomifoorumille,vain siksi että siellä sattuu olemaan enkun kielinen osio. On musclemayhem ,bodybuilding.comia , getbigin foorumia jne jne jne.Ja kerran kaikki ymmärtää enkkua, niin sittenhän ne voi kirjotella normaaleille osioille, jos niin haluavat. Sen sijaan Ruotsiksi ei kovin montaa laadukasta foorumia olekkaan. Luulenpa, että ruotsinkieliset osiot tois meille hyvinkin paljon uusia kirjottelijoita. Mutta jos osio on englanniksi, ei edes hurrit/norskit tuu tänne, sillä ne voi yhtähyvin sitten kirjotella muille vieläkin isommille foorumeille, jos ne sitä englantia haluaa käyttää.

No, eikö samalla logiikalla sitten saksankielínen. On ehkä kymmenen kertaa enemmän saksaa puhuvia kuin suomea ja ruotsia yhteensä, ja ite Markus saattas tulla poriseen palstalle. Voin ruveta vaikka saksankielentaitoisena modeksi.

No tuo nyt oli ihan täysin turha ja tarpeeton kommentti sniffdaddy. Kuten Mike sano, että kysymys on aiheellinen sen takia, ku täällä pyörii paljon ruotsalaisia, muun muassa kisaajia laittaneet kuvia palstalle, ja kun joillakin on kontakteja tonne naapurimaahan. Lisänä vielä se, että meillä on omasta takaa tässä maassa kakskielisiä. + että Mikeä kiinnostais lähteä kuvaamaan noita naapurimaan kisojakin. Yhtään sakemannia sen sijaan mä en oo täällä nähnyt pyörivän..
Että se siitä siitä logiikasta.

Kysymys ei ole siitä, etteikö eri mieltä saa olla. Vaan mielellään vois esittää ihan pätevän mielipiteen kunnon perusteluilla sekä rakentaa kehittävää keskustelua. Ja mun mielestä pelkkä naurettava ja lapsellinen yläasteikäisten hurrivastaisuus ei kuulu tähän keskusteluun. Lisättäköön vielä, ettei tämä hurrivastaisuus yms viitannut nyt tuohon Sniffin kommenttiin, vaan ihan ylipäätänsä ennakkoon vinkiksi.

Det skulle vara en bra ide att ha det här forum på svenska också...:D Hoppas vi ska få många nya medlemmar...

Back
Ylös Bottom