Foorumia ruotsiksi? Forumet på svenska?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Ai. Mä tajusin, että ne hääräilee enempi tuolla jenkkifoorumeilla omien puutteesta johtuen. My bad.

Joo olis hienoa, jos saatais ruotsalaiset hengenheimolaiset tänne houkuteltua sillä kielijutulla. Tuskin ne jättää vastaamatta, jos joku suomalainen, joka ei niin hyvin ruotsiksi kirjoita, kyselee tietoja ja asioita englanniksi heiltä? Minä ainakin vastaisin!

Yhteistyö ja avunanto!!:thumbs:

Jåå nää, alltså en svensk sida sku ju nog va unikt. Dessutom är ju Finland ett två-språkigt land, alltså varör inte göra Pakkis till det också? Det finns flera i finland, speciellt i Syd-Österbotten som int typ kan någå finska alls, eller ska vi säga så att lika dåligt kan de finska som de flesta finnar kan svenska. Nu skulle också de svenska-talande-finnarna få möjligheten å vara med.

P.s. Damn, va de här mitt skrivande vill bli till slang. :)

Nyt kun luin tämän koko ketjun läpi, niin hiukan paremmin ymmärrän miksi ruotsinkielinen osio olisi aika hyvä juttu. Ensin ihmettelin, että mikä vimma tämä Ruotsi-villitys nyt on, mutta kun Mike mainitsi mm. Pohjoismaisten kisojen kuvaamisesta niin johan tuli järkeä asiaan, paljonkin. Vaikka en itse ruotsia osaa nimeksikään kirjoittaa, niin sen verran ymmärrän, että pystyisin threadeja ainakin lukemaan. Itselläni sinne tuskin olisi juuri kirjoitettavaa, mutta en silti kiellä etteikö muilla voisi sinne olla paljonkin annettavaa (ts. mun mielestä on hölmöä tapella ideaa vastaan vain siksi, että juuri sinä siellä ruudun takana et osaa ruotsia ja hyödy osiosta). Minusta nimenomaan kisasuuntautunut ruotsinkielinen osio voisi olla erittäin toimiva. Ja näille jotka jaksaa vääntää asiaa vastaan, eikös näitä palstoja voida aina muokata suuntaan jos toiseenkin? Jos puolen vuoden päästä uudella osiolla on edelleen esim. kaksi pientä threadia ja kiinnostusta ei tunnu olevan, niin kai sillon threadit voidaan siirtää muualle ja pistää alue pakettiin. En tosin usko näin käyvän.

Minusta ainakin tuntuis hienolta ajatukselta nähdä vaikka aktiivisia ruotsalaisia body- ja fitnessmimmejäkin kirjoittamassa Pakkotoistolle. :)

Tycker definitivt att det skulle kunna finnas ett behov av en (liten?) svensk del av forumet. Det skulle bara vara till fördel, och jag tror inte att det skulle splitta upp forumet, tvärtom skulle det göra hela "samhället" större och hoppeligen skulle man få bättre kontakt med andra skandinavier.

Eli olen ehdottomasti sitä mieltä että alkuun voisi tehdä pieni ruotsinkielisten nurkkaus, joka saa olla ihan rauhassa, ja kasvaa jos kasvaa. Pienestä kokeilusta tuskin mitään haittaa ole?

tää ois kyl aika hyvä idea kaikin puolin. Ois varmasti positiivinen vaikutus pakkislaisten kielitaitoon nii ja myös omiin yo-kirjotuksiin eli omalehmä ojassa :D Kannatetaan ehdotusta.

Helvatin hyvä idea ja tästä ei tosissaan kannattane mitään kaksikielisyyskymysystä tehdä (siitä ei tuu muuta kun hillitön polemiikki). Jos muissa pohjoismaissa on kiinnostusta niin tottakai. Mitä tohon englantiin tulee niin mun mielestä täällähän on muutamassa tredissä jo jokunen ulkomaalainen englanniksi osallistunutkin. Aina niillekin joku englantia kirjotteleva kaveri löytyy. Toisaalta englanninkielisistä sivustoista ei oo puutetta.

Nimeks sopis mun mielestä oikein hyvin pakkoruotsi. Säilyis toi "pakko" siinä ja olis ripaus huumoria.

Ruotsinkielinen osio olisi ehkä kiinnostavampi vaikka en itse kieltä osaakaan.Uskoisin että osa kiinnostavimmista naapurien treenivinkeistä "kantautuisi" suomenkielen keskustelualueellekin.

Englanninkielisiä keskustelualueita sitten onkin netti jo pullollaan.

Haluaisin oppia virallista äidinkieltäni, ruotsia, joten kannatan ruotsalaista foorumia. Tosin ei englantikaan huono idea ole..

Olisko siitä apua muun kielisille, että voisivat rekisteröityä ruotsiksi. Voi olla hankalaa, kun homma onnistuu nyt vain Suomeksi.

Ajattelin, että kun joku ruottalainen tai vastaava eksyy palstalle, niin jossain lukisi, että "registrera här" tai jotain vastaavaa.

No joo, tuo on vähän muodostunut ongelmaksi. Oon jonkun verran mainostanut palstaa ja uutta osiota muualla, sitten tulee palautetta että miten vitussa toi rekisteröinti.:D no kyllähän välkyimmät tajuaa etusivulta painaa "keskusteluforum" ja löytää sieltä suomenkielisen tekstin seasta sen "register". ja painelevat raksia ja register.siellähän sitten on jo enkuksi niitä kohtia...

Back
Ylös Bottom