Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tästä edelleenkään mitään dataa, että mitä tekee jos tekee ja toimiiko oikeasti johonkin?
Onko tästä edelleenkään mitään dataa, että mitä tekee jos tekee ja toimiiko oikeasti johonkin?
Pyöreä muoto tekee putkesta vähän hankalan päällystää.. onnistuisikohan jos poraisi putkeen reikiä, vetäisi sopivan mittaisen kierretapin läpi ja hattumutterit molempiin päihin? Tai yksittäisiä muttereita/pultteja. Päälle putki/urheiluteippiä. Pitäisi kestää paikallaan eikä ole liian pehmoinen :D
edit: en ole vastuullinen lattioille/lihaksille aiheutuvista vaurioista
Tuo on kyllä kieltämättä yks vaihtoehto, mutta tosiaankin tekee varmaa lattioille vähä hallaa... Tosin muutenki rullailen aina maton päällä, että tuskin lattiat pilalle menis.
Olen ollut hyvin tyytyväinen Rumble rolleriin ja toiminut paremmin mitä odotin. Tästä on toinenkin ketju jossa enemmän tekstiä: http://www.pakkotoisto.com/vammat-ja-lihashuolto/64744-foam-rolling/Onko tästä edelleenkään mitään dataa, että mitä tekee jos tekee ja toimiiko oikeasti johonkin?
kiitti vinkistä :o pitääpä kävästä Minimanissa kurkkaamassa josko ois tuota .. Tavallista pehmoista foam rullaa testasin eilen salilla eikä sillä tee mitään , mutta tuollane aavistuksen kovempi nystyillä voisi tehdä "Gutaa" jumipaikoilleOstin tänään Minimanista Elixir-merkkisen rullan. >clip< Joskus sijottanut 20€ huonomminkin.
Parikymppiä oli kapeampi malli ja n. 25€ leveämpi. Oiskohan noin 30cm ja 60cm. En osaa sanoa tuon kovuudesta muuta kuin veikkaisin ettei toi ole kovin mahollinen, mutta ainakin mulle riittävän kova. Mut mä oonkin tämmönen löysäkiitti vinkistä :o pitääpä kävästä Minimanissa kurkkaamassa josko ois tuota .. Tavallista pehmoista foam rullaa testasin eilen salilla eikä sillä tee mitään , mutta tuollane aavistuksen kovempi nystyillä voisi tehdä "Gutaa" jumipaikoille