Foam roller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nikangel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oletko kokeillut venytellä jumppapallon päällä makaamalla? Siinä pääsee aika vinkeisiin asentoihin ja ainakin itse olen saanut hyvin venyteltyä koko keskikroppaa.

Onko tästä edelleenkään mitään dataa, että mitä tekee jos tekee ja toimiiko oikeasti johonkin?

Onko tästä edelleenkään mitään dataa, että mitä tekee jos tekee ja toimiiko oikeasti johonkin?

Mihin mitään saatanan tutkimuksia tarvitaan, jos ihan itse voi rullata ja tuntea miten liikkuminen tuntuu paljon paremmalta, kivut poistuvat ja liikeradat kasvavat?

Pyöreä muoto tekee putkesta vähän hankalan päällystää.. onnistuisikohan jos poraisi putkeen reikiä, vetäisi sopivan mittaisen kierretapin läpi ja hattumutterit molempiin päihin? Tai yksittäisiä muttereita/pultteja. Päälle putki/urheiluteippiä. Pitäisi kestää paikallaan eikä ole liian pehmoinen :D

edit: en ole vastuullinen lattioille/lihaksille aiheutuvista vaurioista

Tuo on kyllä kieltämättä yks vaihtoehto, mutta tosiaankin tekee varmaa lattioille vähä hallaa... Tosin muutenki rullailen aina maton päällä, että tuskin lattiat pilalle menis.

Tuo on kyllä kieltämättä yks vaihtoehto, mutta tosiaankin tekee varmaa lattioille vähä hallaa... Tosin muutenki rullailen aina maton päällä, että tuskin lattiat pilalle menis.

Ei siihen mitään tartte porailla. Laitat jesarinpalasten alle jotain pieniä muttereita tms. ja ehkä sitten lopuksi vielä jollain teipillä koko hoidon käärit että pysyy ainakin paikoillaan. Nimimerkillä aion itse kokeilla kunhan ensin ostan maton kotiin.

Se mikä olisi kohtuu tärkeää varsinkin rumbblella on, että se materiaali olisi kovempaa kuin lihas mutta pehmeämpää kuin luut, jolloin kaikkien itse tekemien tuhojen määrä olisi minimaalinen.. Siksi itse sijoitin kovempaan ( mustaan) rumbble rolleriin

Ite ajattelin seuraavan tilauksen yhteydessä laittaa tuon Strength Shopin trigger point rollerin.

rumbleroller1.jpg

se ero mikä siinä rumbble roller nimisessä on tuohon niin on jäätävä koko ero nappuloissa. tai ainakin tuon kuvan perusteella noi on huomattavasti matalampia ja pyöreitä kun edellämainitussa ovat yllättävänkin korkeita, jolloin kuvittelisin ainakin, että ne vielä paremmin porautuisi..

Tämä siis vain huomiona.. tuo yllä oleva SS:n rolleri voi olla erittäin hyvä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on itse tehty ekologinen ja taatusti kestävä puupölkky. Isompi reisille ja pienempi pienille lihasryhmille. En pärjäisi enää ilman.

Telttapatjasta palasia ja kasa jesseteippiä. Macgyver olis musta ylpeä.

foamroller.jpg

Ostin tänään Minimanista Elixir-merkkisen rullan. Semmosen version missä on nystyröitä. Aavistelin, että toi tekee gutaa/häijyä etenkin reisille ja oikeassa olin. Voihan nyt janitoivolanäitisloma, mä huusin tuskasta ja irvistelin kun rullailin sivurimpuloita. Myös kainaloiden alta kyljet sai tuskanhien pintaan. Saattaa tehä aika hyvää, jos tolla päivittäin muutaman minuutin rullailee. Nyt tuntuu että lähen lentoon koko äijä, on niin omituinen olo. Joskus sijottanut 20€ huonomminkin.

Ostin tänään Minimanista Elixir-merkkisen rullan. >clip< Joskus sijottanut 20€ huonomminkin.
kiitti vinkistä :o pitääpä kävästä Minimanissa kurkkaamassa josko ois tuota .. Tavallista pehmoista foam rullaa testasin eilen salilla eikä sillä tee mitään , mutta tuollane aavistuksen kovempi nystyillä voisi tehdä "Gutaa" jumipaikoille :hyper:

kiitti vinkistä :o pitääpä kävästä Minimanissa kurkkaamassa josko ois tuota .. Tavallista pehmoista foam rullaa testasin eilen salilla eikä sillä tee mitään , mutta tuollane aavistuksen kovempi nystyillä voisi tehdä "Gutaa" jumipaikoille :hyper:
Parikymppiä oli kapeampi malli ja n. 25€ leveämpi. Oiskohan noin 30cm ja 60cm. En osaa sanoa tuon kovuudesta muuta kuin veikkaisin ettei toi ole kovin mahollinen, mutta ainakin mulle riittävän kova. Mut mä oonkin tämmönen löysä:)

Itellä pelkästään hyviä kokemuksia kyseisestä vehkeestä. Ensin rullailin vaan ennen jalkareeniä salilla mutta sitten oli pakko ostaa oma ja ruveta hinkuttaan kotonakin. Mukavasti avaa paikkoja ennen reeniä ja sitämyöten reeni uppoo paremmin perille kuin aikasemmin.

Itellä oli etureisien lihaskalvot aikasemmin niin kireät, että treenaamisesta ei kovien kipujen takia meinannut tulla mitään. Kipu alkoi ekasta lämppäsarjasta, ja vaan koveni pumpin kasvaessa. Putkirullailu poisti koko ongelman.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom