Flunssan jälkeen treenaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pacem
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
pori1980 sanoi:
sullahan alkoi lowcarb just?! itse aloitin kans ja saman viikon lopulla kuumetta ja flunssaa, nukuin koko ajan.

Ei oo alkanu, vasta suunnittelemassa ja ottamas selvää jutun toteutuksesta. Oisin varmaan jo alottanu, mut nyt ei oo jaksanu suunnitella mitään henkevämpää, ku syödä vaan peruskulutuksen mukaan sairastelun ajan. Paljon syöt hiilareita päivässä?

Sukulainen meni pelaamaan sählyä flunssassa ja sille kentälle jäi. Sydänlihastulehdus. R.I.P

Kuinka muuten on, kannattaako jatakaa samaa mättämistä ruoan kanssa mitä treenausajalla? Ajattelis että menee vaan läskiksi sitte liikaa.. Mitä mieltä ootte? Ite oon syöny ainaki nyt flunssassa aivan päin persettä

elimistö kuluttaa flunssan nujertamiseen energiaa aika pirusti joten syö vähintään kuten söisit normaalisti, näin yksinkertaisesti ilmaistuna sama jonka joku laukoi tuolla vip-puolella.

itse olen ollut poissa salilta 1,5 viikkoa, niin tuhnu olo että pakko on ollut jättää treenit väliin vaikkei kuumetta enää olekaan. vituttaa kyllä.

Vähä kans korpee, just torstaina kävin maksaas uuden salin maksut että vois pienen tauon jälkeen alkaa kolistelemaan taas kunnon painoilla ja eiköhän juuri samana aamuna alkanut niikutus ja kröhinä. Ajattelin että "so?" ja eiköhän tää jo maanantaina oo ohi ja pääsee asialle mutta ei. Sitkeessä on pirulainen.

Nostais ny ees kunnon kuumeen niin menis ohikin, tympii tälläinen puolikuntoinen olo. Mutta kiltisti odotan että oon taas kunnossa. Ei vanha viitti terveydellä pelleillä...

Angelene sanoi:
Ei oo alkanu, vasta suunnittelemassa ja ottamas selvää jutun toteutuksesta. Oisin varmaan jo alottanu, mut nyt ei oo jaksanu suunnitella mitään henkevämpää, ku syödä vaan peruskulutuksen mukaan sairastelun ajan. Paljon syöt hiilareita päivässä?
treenipäivänä 250g nurkilla ja levossa sellaiset 150g max. 185/112 lähtö. eilen meni sellaiset 500g hiilarssia ja "pahinta hiilaria" tuli jogurtista :kuola:

Vaivainen...

Itselläni meni nyt näin, että olin ensimmäisen viikon kipeänä ja seuraavan viikon olin terveenä jo painamassa duunia, mutta viikonloppuna menin jo heiluttamaan punttia ja juomaan alkoa, ja mitä siitä seurasikaan.... montamonta viikkoa kipua ja tuskaa. Ilmeisesti sydänlihastulehdus, eikä varmasti ole vieläkään täysin palautunut, ja mieli on todella maassa, sillä kädet on puolet kapeammat mitä aikaisemmin. Ruokakaan ei ole paljoa maistunut. Tuota alkoholia on tullut nyt otettua joka viikonloppu, vaikka sitä sykkeen nousemisen takia ei varmasti saisi ottaa toipumistilassa, mutta on vain ollut pakko ottaa. Pitäisikö se jättää? Ja nyt tähän treeniin, olen koittanut 2-4 viikon tauon jälkeen 3 kilon käsipunteilla haukkareita, ja voi jumaliste mitkä rintakivut siitä seurasi. Ja nyt on tullut tuo kurkkukin ikävästi kipeäksi. Toivunko tästä koskaan? Pitäisi päästä kesäksi takaisin kuntoon, koska sinne on sovittu jo menoa. Ja lihashan tulee tunnetusti nopesti takaisin, mutta en sitten tiedä kun yritin sitä jo kerran tuoda takaisin puolikuntoisena, ja tulinkin uudestaan kipeäksi. Antakaa joku rohkaisevia sanoja tai tässä menee treenihalut kokonaan... :itku: :(

Suositut

Back
Ylös Bottom