Vaivainen...
Itselläni meni nyt näin, että olin ensimmäisen viikon kipeänä ja seuraavan viikon olin terveenä jo painamassa duunia, mutta viikonloppuna menin jo heiluttamaan punttia ja juomaan alkoa, ja mitä siitä seurasikaan.... montamonta viikkoa kipua ja tuskaa. Ilmeisesti sydänlihastulehdus, eikä varmasti ole vieläkään täysin palautunut, ja mieli on todella maassa, sillä kädet on puolet kapeammat mitä aikaisemmin. Ruokakaan ei ole paljoa maistunut. Tuota alkoholia on tullut nyt otettua joka viikonloppu, vaikka sitä sykkeen nousemisen takia ei varmasti saisi ottaa toipumistilassa, mutta on vain ollut pakko ottaa. Pitäisikö se jättää? Ja nyt tähän treeniin, olen koittanut 2-4 viikon tauon jälkeen 3 kilon käsipunteilla haukkareita, ja voi jumaliste mitkä rintakivut siitä seurasi. Ja nyt on tullut tuo kurkkukin ikävästi kipeäksi. Toivunko tästä koskaan? Pitäisi päästä kesäksi takaisin kuntoon, koska sinne on sovittu jo menoa. Ja lihashan tulee tunnetusti nopesti takaisin, mutta en sitten tiedä kun yritin sitä jo kerran tuoda takaisin puolikuntoisena, ja tulinkin uudestaan kipeäksi. Antakaa joku rohkaisevia sanoja tai tässä menee treenihalut kokonaan... :itku: :(