Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
Yhtä asiaa en vain ymmärrä. Miten Floyd on niin käsittämättömän iso nimi ja siten sen ottelupalkkiot järjettömän isoja. Mighty Mousessakin on 10 kertaa enemmän karismaa. Vai onko se kaikkien mielestä niin ärsyttävä että kaikki haluaa sen häviävän. No en ole miehen uraa seurannut, mutta jotain tarinalinjaa siellä taustalla täytyy olla että kasuaaleja kiinnostaa. Sitten ymmärtäisin asian ehkä hieman eri tavalla jos kyseessä olisi tyrmäykone.

Ja ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää paljonko rahaa Floyd on tehny sijoittamisella, ilmeisesti ihan perkeleen paljon keskiverto pohattaa enemmän jos se on hänen paras saavutuksensa. Epäilen että pelkkää puhetta, julkisuuskuvan perusteella mieshän on tyhmä kuin saapas.

p.s Nyt tämä sirkus on onneksi ohi, päästään toivottavasti näkemään Conori pian häkissä minne mies kuuluu, minkä kaikki jo tiesikin ennen tätä matsia.

p.p.s Ei Diaz 3:sta, vaan vyön puolustuksia ykköshaastajia vastaan.

#kateellistenpanettelua

Kamppailulajien harrastajat eivät ikinä puhu lajista tappelemisena.
Hähä, eipä ;) Mutta joo uskon kyl että nyrkkeilystä saa paljon enemmän irti jos on itsellä paljon lajitaustaa, mulla itellä on nyrkkeilytaustaa senverran että joskus tulee käytyä vähän nekkailemassa läheisellä nyrkkeilysalilta ihan mielenkiinnon vuoksi(joskus junnuna ihan kilpailumielessä), vaikka oma ns. päälaji on ja tulee olemaan aina lukkopaini. Nyrkkeily vaa lajina tuntuu nykyää vähän hölmöltä ku ne kamppailun osa-alueet mistä itse nauttii eniten (alasviennut ja mattokamppailu) on kielletty. Siksi vapari on ainaki itselle se kuningaslaji penkkiurheilun osalta, pääsee näkemää hienoa pystytekemistä sekä mattokamppailua molempia

Meni ihan niin kuin ajattelin. Conor pysyi mukana sen aikaa kun kunto kesti, sit tuli kupoliin. Huomattavasti pienempi tasoero näillä herroilla oli kumminkin nyrkkeilykehässä kuin tulisi olemaan vaparissa, eli faneille parempi näin päin.

Hähä, eipä ;) Mutta joo uskon kyl että nyrkkeilystä saa paljon enemmän irti jos on itsellä paljon lajitaustaa, mulla itellä on nyrkkeilytaustaa senverran että joskus tulee käytyä vähän nekkailemassa läheisellä nyrkkeilysalilta ihan mielenkiinnon vuoksi(joskus junnuna ihan kilpailumielessä), vaikka oma ns. päälaji on ja tulee olemaan aina lukkopaini. Nyrkkeily vaa lajina tuntuu nykyää vähän hölmöltä ku ne kamppailun osa-alueet mistä itse nauttii eniten (alasviennut ja mattokamppailu) on kielletty. Siksi vapari on ainaki itselle se kuningaslaji penkkiurheilun osalta, pääsee näkemää hienoa pystytekemistä sekä mattokamppailua molempia
Sinäkin saat varmasti enemmän irti lukkopainikisojen katsomisesta, kuin minä. Itse harrastin pentuna judoa, mutta vaihdoin nyrkkeilyyn ja thaikkuun kun huomasin olevani paljon lahjakkaampi niissä. Kyllä minä kimurat ja käsilukot osaan tehdä matossa vieläkin, mutta vaparissa ottaisin silti turpaan:)
Minusta mitään kamppailulajia ei pitäisi sorsia, koska kaikki ne on yhtä tärkeitä. Harrastus pitää monet pois mm. hölmöilyistä. Salille saa purettua turhaa energiaa ja tietenkin yleinen kunto ja terveys kohenee.
Tässä Floyd-Conor matsissa alkoi olla niitä vastakkain asettelun elementtejä aika paljon jo. Se oli ikävää.

Kukaan ei anna tahallaan eriä toiselle. Taktiikka voi olla ottaa ottelun alku rauhallisesti, mutta ei se tarkoita sitä että antaa eriä toiselle niinkuin väität..

Taas väärässä. Oli etukäteen tiedossa, että Conor tulee alkuerissä lyömään paljon ja hakemaan tyrmäystä. Joten voittaakseen alkuerät Floydin olisi pitänyt lähteä alusta asti ristiinlyömiskilpailuun ja siinä ei olisi ollut mitään järkeä. Floyd tiesi, että Conor hyytyy, jonka jälkeen keskeytyskuntoon lyöminen ei enää tulisi olemaan vaikeaa. Koita jo uskoa, että Floydille oli se ja sama voittaako ensimmäiset erät vai ei. Jos Floyd olisi halunnut voittaa ensimmäiset erät, niin hän olisi voittanut ne. 100 % varmuudella. Kai tunnet termin "game plan"?

Jos Floyd olisi halunnut voittaa ensimmäiset erät, niin hän olisi voittanut ne. 100 % varmuudella

Nyt on vähän höpöä :D
Et voi sanoa noin ainakaan tuolla 100% varmuudella. Otteluhan oli yllättävän tasainen. Conor sai osumia läpi kautta ottelun.
Haisee puolueellisuus ja defenssit niin läpi näistä sun teksteistä et pls stop. Ei tässä nykkeily mitään kasvojaan menettänyt. Conor oli vaan riittävän hyvä kestämään 10 erää nyrkkeilyn kovimman kärjen kyydissä, ei se tarkoita että nyrkkeilyn taso olisi jotenkin heikkoa.
Miksei voi vaan antaa tunnustusta? Conorhan oli paljon parempi mitä nyrkkeily scenestä tulleet veikkaukset antoivat odottaa. "Ei kestä tolpillaan 20s jne."

Pekka Mäki tais olla ainoa nyrkkeilyn puolelta, joka antoi todella analyyttisen, objektiivisen ja osuvan arvion matsin kulusta.

Nyt on vähän höpöä :D
Et voi sanoa noin ainakaan tuolla 100% varmuudella. Otteluhan oli yllättävän tasainen. Conor sai osumia läpi kautta ottelun.
Haisee puolueellisuus ja defenssit niin läpi näistä sun teksteistä et pls stop. Ei tässä nykkeily mitään kasvojaan menettänyt. Conor oli vaan riittävän hyvä kestämään 10 erää nyrkkeilyn kovimman kärjen kyydissä, ei se tarkoita että nyrkkeilyn taso olisi jotenkin heikkoa.
Miksei voi vaan antaa tunnustusta? Conorhan oli paljon parempi mitä nyrkkeily scenestä tulleet veikkaukset antoivat odottaa. "Ei kestä tolpillaan 20s jne."

Pekka Mäki tais olla ainoa nyrkkeilyn puolelta, joka antoi todella analyyttisen, objektiivisen ja osuvan arvion matsin kulusta.

Okei, otetaan vähän takaisin. 90 % varmuudella koska aina voi käydä vahinko. Jos Conor ja Floyd ottaisi 3 eräisen ottelun, niin väittäisin Floydin voittavan vähintään 9/10.

Ei ole puolueellisuutta tai defenssiä. Tai itseasiassa on, koska toivoin Conorin voittoa, mutta Floyd vaan vahvisti sen, että Conorin pysty on hyvää vapaaottelussa, mutta ammattinyrkkeilykehiin ei ole asiaa. Se juna meni jo.

Yksi huomion arvoinen seikka on myös se, että Conor löi itse itsensä piippuun jo 3 erässä. Väsyi ennenkuin Floyd alkoi edes kunnolla naputtelemaan. Se on varmasti yksi pointti minkä UFC ottelijat muistaa jatkoa ajatellen. Conorilla ei ole mikään hyvä kaasutankki. Se nähtiin jo Diazia vastaan ja nyt se vielä ennestään vahvistui.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo että Conor löi itsensä piippuun muutamassa erässä menee osittain kokemattomuuden piikkiin. Yleensä aina aloitteleva nyrkkeilijä on ekoissa matseissaan liian innokas ja ne ekat matsit on 4 -eräisiä.
Conor lähti heti 12 erän matsiin ja tietenkin Floyd tiesi miten tuossa tulee käymään. Vielä jos lähtee väkisin hakemaan sitä tyrmäystä, niin silloin sitä ei yleensä tule.
Mutta ihan hyvä näyte siitä kun vapariukot huuteli etukäteen, että jos on otellut vaparimatseja, niin kyllä kunto kestää jonkun pelkän nyrkkeilyn. No, ei kestä kun kädet alkaa hapottaa kun lyödään paljon enemmän ja imet itse osumia, niin ne kuluttaa paljon kondista. Puhuttiin myös että Conorin vaparissa opitut clinch taidot pieksee Floydin 6-0, mutta ei se ihan niin mennytkään.

Uskon silti tämän perusteella, että Naten Conor pieksee seuraavan kerran selvästi. En tosin haluaisi sitä matsia vaan Fergusonin, mutta se on toisen ketjun aihe.

Taas väärässä. Oli etukäteen tiedossa, että Conor tulee alkuerissä lyömään paljon ja hakemaan tyrmäystä. Joten voittaakseen alkuerät Floydin olisi pitänyt lähteä alusta asti ristiinlyömiskilpailuun ja siinä ei olisi ollut mitään järkeä. Floyd tiesi, että Conor hyytyy, jonka jälkeen keskeytyskuntoon lyöminen ei enää tulisi olemaan vaikeaa. Koita jo uskoa, että Floydille oli se ja sama voittaako ensimmäiset erät vai ei. Jos Floyd olisi halunnut voittaa ensimmäiset erät, niin hän olisi voittanut ne. 100 % varmuudella. Kai tunnet termin "game plan"?

Eihän sua voi kukaan ottaa tosissaan ku kirjottelet noin suu vaahdossa ja kiihdyksissä. Sä väität asioita täysin varmoina faktoina, vaikka ne on todellisuudessa pelkkää spekulointia ja sun arvailua. Opettele erottamaan ne äläkä vaahtoa niin sut ehkä otetaan vähän vakavammin.

Eihän sua voi kukaan ottaa tosissaan ku kirjottelet noin suu vaahdossa ja kiihdyksissä. Sä väität asioita täysin varmoina faktoina, vaikka ne on todellisuudessa pelkkää spekulointia ja sun arvailua. Opettele erottamaan ne äläkä vaahtoa niin sut ehkä otetaan vähän vakavammin.

Jos olisit katsonut Floydin viimeiset 10-20 ottelua, niin olisit mun kanssa samaa mieltä.

Jo pelkästään että Conor sai enemmän osumaa _perille_ kun moni Mayweatherin vastustaja ennen, kertoo että Conor pärjäs todella hyvin 0 nyrkkeilyottelun historialla ehkä parhaalle ikinä nyrkkeilijälle.

http://www.ladbible.com/more/sport-...eather-than-pacquiao-20170828?c=1503916066218

"In fact, according to stats from Boxing Scene, McGregor was able to land more power punches than Pacquiao was even able to land total punches.
Not bad for a fella up against an undefeated world champion in his first ever professional boxing match."

Oot väärässä. Floyd nimenomaan antoi Conorin ottaa ekat erät nimiinsä. Et selvästikään ole seurannut Floydin otteluita ennen. Sama taktiikka ollut usein käytössä. Itse tunnustelee ja mittailee vastustajaa ja alkaa pistämään höyryä koneeseen vieden 4-5 erästä eteenpäin erät omiin nimiin. Tuo monien mielestä tylsä game plan on tuonu rekordin 50-0. Samaa se käytti conoria vastaan, mutta homma näytti vielä helpommalta ku Mannya, Caneloa ym vastaan, koska Floyd ei kunnioittanut Conorin iskuvoimaa lainkaan. Floydin otteluasento ja liike oli todella epätavanomaista hänen normityyliinsä. Otti kaikki Conorin voimalyönnit ekoissa 3 erissä suojaukseen ja nelosesta eteenpäin alkoi itse vasta lyömään kovempaa ja puskea eteenpäin. Floyd ei ikinä puske eteenpäin ja jahtaa vastustajaa, mutta nyt jahtasi koska ei pelännyt Conorin lyöntejä. Conor kaasutti jo vitosessa ja jo sen takia lyönnit oli hitaita ja alusta asti näkyi jo tänne ruudun taakse ettei Conor ole mikään nyrkkeilijä. Lyöntitekniikka ja vartalon, sekä jalkojen käyttö oli todella kankean näköistä verrattuna ammattinyrkkeilijöihin. Floydhan ei ole missään vaiheessa ennen tai jälkeen ottelun haukkunu tai arvostellu Conoria tai sen taitoja, vaan pelkästään kehunu mutta silti sanoi ettei sen lyönnit ollu kovia. Floyd olisi halutessaan voinut lopettaa ottelun jo aiemmin mutta miksi ihmeessä ottaa edes pienintäkään riskiä, kun tiedossa on että vastustajalla on 0 ammattinyrkkeilyottelua takana, joten todennnäköisesti tulee väsymään suht. nopeasti ja sen jälkeen voidaan kivuttomasti nakutella voitto kotiin. Täydellinen game plan ja täydellinen toteutus.

Puheet siitä, että Conor pärjää huippuja vastaan niin kauan ku kunto pettää on ihan hölynpölyä. Jos Conorille laitetaan vastaan esim. Canelo tai GGG, jotka ei ole mitään Floydin kaltaisia strategisteja ja varmistelijoita vaan tyrmäyskoneita, ni molemmat nukuttaisi Conorin viimeistään tokassa erässä. Tämä eilinen ottelu viimeistään osoitti sen, ettei vapaaottelun huippu pystyottelijoilla ole mitään asiaa ammattinyrkkeilykehiin. Ainakaan huippuja vastaan. Floyd oli Conorille tyylillisesti täydellinen vastustaja ja vaikka ennakkoon oli tiedossa ettei Conorilla ole mitään saumoja voittaa niin silti oli tiedossa että kyllä siitä viihdyttävä ottelu saadaan just siks ettei Floyd ole mikään tyrmäyskone ja tämän vuoksi Conor pääsee tanssiin mukaan muutaman erän ajaksi.

Sanot, että alusta asti näki ruudun taakse, että Conor ei ole edes nyrkkeilijä. Silti kesti nyrkkeilyn GOAT:in kyydissä 10 erään asti nyrkkeilysäännöillä, suunnilleen saman aikaa, kuin Ricky Hatton. On se Conor kova.

Mut...mut.. Floyd anto sen tehä niin..

Tasoero oli niin valtava. Itse toivoin Conorin voittoa, mutta ekassa erässä jo huomasi ettei kehässä ollut kaksi nyrkkelijää. Kaikki ennakkohype oli nimenomaan pelkkää hypeä.

PdWocZB.gif

Kuvassa näkyy mielestäsi vain yksi nyrkkeilijä. On se hieno laji. Olis pitänyt Conorinkin alkaa vain pyllistellä Floydille siinä 10 erän aikana ja pelaamaan itselleen hengähdystaukoja, kun tuomari tulee pelastamaan.

Viimeksi muokattu:
Okei, otetaan vähän takaisin. 90 % varmuudella koska aina voi käydä vahinko. Jos Conor ja Floyd ottaisi 3 eräisen ottelun, niin väittäisin Floydin voittavan vähintään 9/10.
No ni paljon parempi. Itekin veikkaisin tämän nähtyäni et Floyd voittaisi, mutta en ihan noin varma olis. Ehkä 70% todennäköisyydellä. Conor on kuitenkin aika paljon isompi ja vahvempi ja se aiheuttaa pulmia Floydille lyhyessä ottelussa..
Jos olisit katsonut Floydin viimeiset 10-20 ottelua, niin olisit mun kanssa samaa mieltä.
Olin suuri De La Hoya fani ja siitä heidän välisestä matsista lähtien olen katsonut lähes kaikki. Sitä edeltäviä aika vähän.

giphy.gif

Esimerkiksi toi combo on kyllä yks näteimmistä mitä itse oon nähny. Ei tohon pysty kukaan muu. Katsokaa nyt kuinka nappiin noi kaikki iskut osuu ensimmäinen leukaan,toinen leukaan,kolmas korvan taakse ja neljäs myös leukaan eli kaikki nappi osumia. Ehkä joku muu pystyy johonkin vastaavaan mut en usko et kukaan muu saa kaikki iskut noin nappiin perille vaan osa osuu väkisinkin otsaan/päälakeen. Täysin poikkeuksellinen silmä mut kun on isot hanskat ja ei pelkoa potkuista

ZLWpKyx.gif

+100kg ottelija ja combo kesti n.sekunnin ;)

Luuleeko jengi oikeasti että Conorista oli enemmän vastusta kuin mainituista Hattonista tai Pacquiaosta? Hyvää tekstiä Huhtamolta. Eipä yllätä että McGregorin faneilla meni faktat tunteisiin.

Selittäkää nyt joku nyrkkeilytyyppi vielä kerran miksi se osui enemmän kuin Pacman(en enää jaksa) ja sit lukitkaa jossain vaiheessa tämä ketju. Alkaa mennä ihan pelleilyksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom