alexandrantonia
Kusipää
Riippuu paikasta, mutta mun mielestä kyllä ihan yliarvostettu. West Palm/Ft. Lauderdale ehkä parhaat ranta/kaupunkilomaa ajatellen, Key West rantalomalle, Orlando sitten jos tahtoo huvipuistoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu tosiaan siitä mitä reissultaan haluaa. Itse suosittelen lämpimästi Floridan länsirannikkoa Naplesista Tampaan. Rannat paljon paremmat, kuin itärannikolla.
En vuokraa autoa, vaan sedällä olisi lainata kun on asunto usassa. Eli joihinkin koppeihin maksetaan?
Suomesta kannattaa hankkia kansainvälinen ajokortti, ja Trafilta ajorekisteriote englanniksi, jos haluaa toisen vakuutukseen täällä (paitsi jos rekisterissä on sakkomerkintöjä).
Mä oon yli vuoden ajanut suomalaisella ajokortilla ja poliisitkin vilkaisseet kerran ilman ongelmia. 3kk saa mitä ilmeisimmin ajaa suomalaisella ajokortilla. Autovakuutusta ei oo ollu pariin kuukauteen. Autoa vuokratessa ne vaan kattoi ajokorttikirjasta millainen suomalaisen ajokortin pitäis olla.
Ihan oikeasti uskallat ajaa ilman asianmukaisia vakuutuksia? Ihan pieni kolhaisukin jalankulkijan paalle ja siita jenkkimallin hinnat sairaalakaynnista voi kayda ihan sietamattoman kalliiksi.
Miinuksena oikeastaan vain surkeat maisemat motareilla.
Mites tuo ESTA luvan hakeminen?