Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viikon pääst maanantaina flygari Frankfurtin kautta Miamiin. Kolmen viikon reissu alkakoon.
Pariks vkoks on auto vuokrattu, eikä mikään hirveen hintanen ollut 2vko=236e sis. kaikki muut vakuutukset paitsi oman hengen, jota varten on matkavakuutus.
Sit toi etukäteen maksettava tankillinen halpaa bensaa on aivan kusetusta myös. Sehän perustuu siihen ettei sitä tankkia koskaan saa aivan tyhjäksi ajettua ennen auton palautusta. Kannattaa siis ottaa ilman sitä ja tankata itse kun auton palauttaa.
Itse latasin Nokian kännykkään tarvittavien osavaltioiden kartat ilmaiseksi ja ostin Mapsiin USA navigaatiolisenssin kuukaudeksi. Maksoi 8 euroa.Halvin GPS maksaa kentällä ~129$ joten se kannattaa ehdottomasti ostaa sieltä jolloin sen voi reissun jälkeen heittää vaikka Atlantiin.
Nuo autovuokraamot taitaa olla kaikki vähän tuollaista "tiukkaa sorttia". Kerran sain aikaiseksi hirveän väittelyn Losissa kun oltiin autoa palauttamassa Budgetin tiskille, niin meinasi pistää tankillisen bensaa laskuun. Minä selitin, että olen maksanut ns. tankillisen jo etukäteen, eli auton saa palauttaa tankki tyhjänä. Kyseinen asia oli jo sovittu ja käyty läpi autoa noutaessa, mutta nämä puupäät esimiehensä johdolla eivät millään minua uskoneet. Sitten etsimään repusta voucheria jolla olin auton hakenut, ei sitten perkele missään. Onneksi muistin, että minulla on hotellilla matkalaukussa kaikista dokumenteista kopiot tallessa. Sanoin henkilökunnalle, että nyt lähdetään sitten hotellilta voucheria noutamaan ja te saatte tarjota kyydin. No yksi henkilökunnasta kuskasi meidät hotellille ja takaisin. Voucheri oli siellä missä piti ja oli kyllä aikamoista nikoittelua ja mutinaa, kun sen lopulta sille esimiehelle näytin. Mutisi vain, että joo nämä on näitä ebookersin juttuja ja puhisi jotain:D
Kannattaa siis aina ottaa kaikesta kopsut vaikka tuplana reissuun lähtiessä. Autoa palauttaessa kannattaa lukea se kuitti tarkkaan, ennen kuin pistää nimeään alle. Siellä saattaa olla jotain bensa tms. maksuja joista eivät mainitse mitään vaan lisäävät vain kylmästi ja nimi alle kiitos..
Vuoden vaihteessa meillä oli pari viikkoa auto sitten Alamosta, mutta mitään ongelmia ei ollut ja kaikki sujui joustavasti. Toki niin kauan kuin kaikki menee hyvin, niin kaikki tosiaan menee hyvin ja toisinpäin. Vaikeuksissa se hyvä asiakaspalvelu & muu kusetus punnitaan. :whip:
Huomenna! :dance:
Autoa ei nyt etukäteen olla vuokrattu, mutta ilmeisesti onnistuu paikanpäälläkin.
Julkinen liikenne Miamissa näyttäisi netin mukaantoimivan, mutta onko kellään kokemuksia? Auto on kyllä tarkoitus vuokrata, mutta ei ihan koko ajaksi.
Huomenna! :dance:
Julkinen liikenne Miamissa näyttäisi netin mukaantoimivan, mutta onko kellään kokemuksia? Auto on kyllä tarkoitus vuokrata, mutta ei ihan koko ajaksi.
Tervetuloa tänne Saksaan. Tästä pääsee julkisella kätevästi 30 minuutin välein jonnekin. Siis ainoa vuoro ajetaan kait noin 20 minuutin välein. Silloin tällöin tippuu vuoro tai pari pois eikä tuo mitenkään epätavallista ole.En välttämättä sanoisi julkista liikennettä hyväksi, sen verran harvassa oli vuorovälit ainakin aventuraan (no, kenen mielstä 20-30 min on paljon ja kenen mielestä ei..), mutta kokemus sinänsä. ;)
Ajatuksena olisi lähteä ensitalvena helmikuussa Miamiin lomalle. Muutama kysymys olis siis mielessä. Millanen hotellien taso? Miltä alueelta hotelli kannattais ottaa, ajatellen lepposaa ranta/ treenilomaa, hyvää ruokaa jne.=) Katoin että ainakin viisi Gold`s Gymiä löytyy, onko joku käyny niissä? Ovatko tasokkaita?