Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse bookkaisin ainakin Key westin etukäteen. Se on kuitenkin sen verran pieni paikka, että jos siellä menee paikat täyteen (tai sanotaan niin, että tulee ruuhkaa), niin sen näkee sitten kyllä jäljellä olevan tarjonnan hinnoissa.[...]Orlandossa, Key Westissä ja Tampassa. Kannattaako kaikki majoitukset varata etukäteen vai jättää osa vasta paikan päällä varattaviksi?
Mikä olisi paras sivusto majoituksen varaamiseen? Hotelleja löytyy varmasti sieltä ja täältä, mutta ollaan harkittu myös AirBNB:n testaamista.
Jos haluaa hotelleja nopsasti ja haluaa vähän säästää ja ottaa seikkailijan riskiä, niin www.hotwire.com on jenkeissä loistava.
Kokeilin heti miten toimii ja ihan hieno idea. Joskin se $37 taalan tarjous etusivulla muuttui $147 kun klikkasin sitä, ettei kyllä ihan täydet pisteet tule.
Ja matkailijoille muistiksi, että parkki siellä South Beachilla on helposti $30 yö. Itse kun oltiin, niin suunniteltiin reissu siten, ettei tarvittu autoa siellä beachilla vaan otettiin se vasta kun lähdettiin pois.
Kokeilin heti miten toimii ja ihan hieno idea. Joskin se $37 taalan tarjous etusivulla muuttui $147 kun klikkasin sitä, ettei kyllä ihan täydet pisteet tule.
Ja matkailijoille muistiksi, että parkki siellä South Beachilla on helposti $30 yö. Itse kun oltiin, niin suunniteltiin reissu siten, ettei tarvittu autoa siellä beachilla vaan otettiin se vasta kun lähdettiin pois.