Florida matkakohteena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Jos haluat saada "halvalla" niin etukäteen varaaminen kannattaa. Voi ns sisään kävelevät asiakkaat joutua maksamaan kovaakin ylihintaa.

Itse olen paljon Trivagon kautta katsonut noita.

Ja itse ainakin tykkään että yöpaikat on tiedossa ennen reissua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[...]Orlandossa, Key Westissä ja Tampassa. Kannattaako kaikki majoitukset varata etukäteen vai jättää osa vasta paikan päällä varattaviksi?
Itse bookkaisin ainakin Key westin etukäteen. Se on kuitenkin sen verran pieni paikka, että jos siellä menee paikat täyteen (tai sanotaan niin, että tulee ruuhkaa), niin sen näkee sitten kyllä jäljellä olevan tarjonnan hinnoissa.

Näissä muissa sitten taas on hotellikapasiteettia sen verran, että eiköhän löydy myöhemminkin varattuna. Ja tuo maa on kaiken maailman parin tähden "INN"ejä täynnä eli kyllä niistä aina yösijan saa ja donitsin kahvin kanssa aamupalaksi.

Mikä olisi paras sivusto majoituksen varaamiseen? Hotelleja löytyy varmasti sieltä ja täältä, mutta ollaan harkittu myös AirBNB:n testaamista.

Riippuu ihan omista preferensseistä... itse käytän ensisijaisesti niitä hotellinhakusivustoja, joista voi omiin tarpeisiin hyvin filtteröidä tarvittavat "ominaisuudet" majoitukselta, ja sen jälkeen mielellään katson niiden sijaintia ensin kartasta. Kun majapaikka on valittu, niin sitten tarkastellaan että mistä sen saa edullisesti. Näillä yleensä itse aloittelen:

www.trivago.fi
www.hotellivertailut.com
www.hotels.com

Ainakin Aasian suunnalla on lisäksi palveluita, jotka on suunnattu puhtaasti siihen, että varauksen tehdään muutamia vuorokausia ennen majoittumista ja siellä sitten tosiaan näistä viime hetken majoittumisista voi saada alennusta. Sellaisiakin voisi yrittää etsiä, josko Jenkkiläänkin joku jotain tällaista tarjoaa.

Kiitos vastauksista. Kannattaako Miamissa majoittua mieluummin Miami beachille vai "mantereelle"? Ei olla varsinaisesti menossa rantalomalle, mutta tulee varmastikin vietettyä aikaa myös rannalla hieman.

Menisin tunnelman vuoksi beachille. Miami downtown on IMO tylsä paikka.

Jos haluaa hotelleja nopsasti ja haluaa vähän säästää ja ottaa seikkailijan riskiä, niin www.hotwire.com on jenkeissä loistava. Voi varata alueen ja vaikka pelkästään 5 tähden hotellit. Sen jälkeen näkee pikatarjoukset (vapaat huoneet). Vasta kun olet maksanut näet mikä hotelli on kyseessä. Meillä toiminut hyvin, jos vaan haluttu napata jostain Santa Monicasta tms. hotelli pariksi yöksi. Välillä oltu erittäin, erittäin tasokkaissa paikoissa.

Jos haluaa hotelleja nopsasti ja haluaa vähän säästää ja ottaa seikkailijan riskiä, niin www.hotwire.com on jenkeissä loistava.

Kokeilin heti miten toimii ja ihan hieno idea. Joskin se $37 taalan tarjous etusivulla muuttui $147 kun klikkasin sitä, ettei kyllä ihan täydet pisteet tule.

Ja matkailijoille muistiksi, että parkki siellä South Beachilla on helposti $30 yö. Itse kun oltiin, niin suunniteltiin reissu siten, ettei tarvittu autoa siellä beachilla vaan otettiin se vasta kun lähdettiin pois.

Mielipiteitä on monenlaisia, itse olisin ehdottamasti Miami Beachillä leffa- ja sarjamaisemissa. Ranta ja Ocean Drive -katu on se juttu. Itse tykkäsin edelllisellä matkalla Miamista enemmän kuin Orlandosta ja siksi tämän kesän reissu suuntautuukin Miami Beachille, Key Westiin ja Fort Lauderdaleen, siten että MB:llä on suurin osa yöpymisistä.

Kokeilin heti miten toimii ja ihan hieno idea. Joskin se $37 taalan tarjous etusivulla muuttui $147 kun klikkasin sitä, ettei kyllä ihan täydet pisteet tule.

Ja matkailijoille muistiksi, että parkki siellä South Beachilla on helposti $30 yö. Itse kun oltiin, niin suunniteltiin reissu siten, ettei tarvittu autoa siellä beachilla vaan otettiin se vasta kun lähdettiin pois.

No onpas typerää. Itse tuota käyttänyt useasti eikä ole ollut mitään tuollaisia juilautuksia. Sori!

Kiitos aikaisemmista vastauksista. Auton vuokraamiseen liittyviä asioita olen selvitellyt ja on tullut esille että kaikki vakuutukset kannattaa ottaa. Hertz on valittu vuokrafirmaksi, koska se on varmastikin luotettava ja saan sieltä muuta kautta alennuksia. Kysymysmerkkinä on vielä tämä premium-palvelu:

Hertz rates include Basic Emergency Roadside Assistance covering mechanical defects of the vehicle only.

Premium Emergency Roadside Assistance is an optional service which, if accepted, reduces your financial liability for services required to remedy non-mechanical problems of the vehicle and/or problems resulting from an accident or collision

Please see below for a brief summary of cover.

- Lock out service maximum $250.00 per rental

- Dead battery service maximum $250.00 per rental

- Spare tire mounting service maximum $250.00 per rental

- Out of Gas service maximum $250.00 per rental

- Lost key service maximum $500.00 per rental

- Travel Interruption Reimbursement maximum $1,000.00 per rental

- 90-minute roadside service guarantee

Full details of the cover and conditions are available from each rental location.

Requirements for corporate account customers may vary. Please contact the appropriate department.

Kannattaako tämäkin ottaa kun suositellaan että otetaan kaikki mahdolliset vakuutukset? Kustannuksia tästä tulisi vajaat 8€ per päivä ennen veroja, eli ei mikään valtava summa koska vuokra-aika ei ole viikkoja.

Kannattaa ottaa kattava matkavakuutus Suomesta. Voi tuollaisen autovuokraamonkin lisävakuutuksen toki ostaa, mutta kalliimpaa vakuutusta suhteessa hyötyyn lienee vaikea löytää.

Ainakin Collins Avenuen ja 13th streetin kulmassa on yöaikaan maksuton pysäköintialue. Parkkihalleista taas Parking Miami Beach, osoitteessa 1130 Washington Ave, oli muistaakseni 10$/yö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom