Floppi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhna
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hiilareita tulee päivässä suurinpiirtein 20g, ei sillä että tähtäisin siihen mitenkään, koitan pitää ne vain alhaalla, ja ei minulla oo kyllä koko kuurin aikana ollu ollenkaan heikko olo tai muutenkaan väsyny, eikä oo kyllä lihaksetkaan heikentyny, ainakaan sen vertaa että huomais. Siis en mä sitä väitä että eikö lihakset nopeammin kehittyis jos normaalisti söisin, päätavote nyt varmaan on saada kroppa kuntoon josta ite tykkää, lihasta kroppaan rasvaa pois, toi ketoosi on vaan todettu tehokkaaks ainakin jälkimmäiseen...

No sä olet päättänyt ilmeisesti asioista, eikä mikään saa mieltäsi muuttumaan. Ihmettelenpä että miksi vaivauduit edes kysymään neuvoja jos et niistä huoli? Painosi on tosin pudonnut ihan kivasti, mutta terveydentilaan vaikuttavat muutkin asiat kuin rasvan määrä. Mieti vähän. Syö nyt edes salaattia henkesi pitimiksi.

No sä olet päättänyt ilmeisesti asioista, eikä mikään saa mieltäsi muuttumaan. Ihmettelenpä että miksi vaivauduit edes kysymään neuvoja jos et niistä huoli? Painosi on tosin pudonnut ihan kivasti, mutta terveydentilaan vaikuttavat muutkin asiat kuin rasvan määrä. Mieti vähän. Syö nyt edes salaattia henkesi pitimiksi.

joo, tuli mieleen että kuinka montaa systeemiä oot oikeesti kokeillut? pelkästään tuota sun omaa? vai löytyykö useamman kuukauden kokeiluita ihan normaalista ruokavaliosta tai muista vastaavista?

mistä sitä tietää vaikka laihtuisit 10 kertaa nopeammin normi ruokavaliolla kunhan määrää rajoitat....

Viimeksi muokattu:
Atkinshan perustuu just siihen että siinä ei tuhoutuis sitä lihasmassaa koska siinnä syödään proteiinia sen verran enemmän, ja silleen ehkäistäis sitä kataboliaa.
Atkinsin dieetissä ei ole tarkoitus syödä proteiinia mitenkään ylenpalttisesti vaan korvata poisjäävät hiilihydraattimäärät pääosin rasvalla.

Induktio vaiheessa ei hirveästi pysty syömään kasviksia, koksa hh:t on sen 20g/päivä...
Kylläl 20 hiilarigrammaankin helposti sen virallisterveellisen puoli kiloa kasviksia saa sisällytettyä, jos edes vähän viitsii asiaan perehtyä ja valikoida oikeantyyppisiä kasviksia.

tietysti parashan olis jos joku antaa myös omaa mielipidettä joka on tehnyt tätä punttiketoosia, oonhan minä ite touhunnu mutta tämäkin 4kk niin proteiinin tulo on ollu aika vähän kun on ollut rasvapainotteista ruokaa, ja toistoja tuon kokoajan tein ihan liian monta. ja onhan se tietysti mahollista että parempaa yleistulosta tuliskin jos söis normaalisti, en tiedä, minä en ole kokeillut normaalisti vetää, ja ilmeisesti kukaan ei teistä ole kokeillut vetää ketoosissa koska kai olisin siitä maininnan nähnyt(?), mutta ehkä joku on...

tietysti parashan olis jos joku antaa myös omaa mielipidettä joka on tehnyt tätä punttiketoosia, oonhan minä ite touhunnu mutta tämäkin 4kk niin proteiinin tulo on ollu aika vähän kun on ollut rasvapainotteista ruokaa
Miten se ruoka nyt yhtäkkiä onkin ollut aika rasvapainotteista, kun ensimmäisessä kirjoituksessasi juuri kerroit sen olevat proteiinipainotteista:
...ruokakin on aika proteiini painotteista kun olen atkins dieetillä...
Itse olen olen ollut ketoosihiilareilla kohta kolme vuotta ja treenannut samalla, en tosin mitenkään kehonrakennusmielessä, enkä näe siinä mitään ongelmaa. Toinen asia on sitten, jos halutaan maksimaalista kehitystä, joko voimassa tai lihasmassassa, mutta muuten vähillä hiilareilla treenaminen sujuu ihan kauniisti.

Miten se ruoka nyt yhtäkkiä onkin ollut aika rasvapainotteista, kun ensimmäisessä kirjoituksessasi juuri kerroit sen olevat proteiinipainotteista.

Eikun sanoin että nyt viimeisen 4kk aikana, jonka aikana oon pyrkiny käymään joka päivä salilla (tietysti välipäivä tulee aina sillon tällön syystä riippuen) niin sinä aikana minun ruoka oli pitkälti rasvapainotteista, ja nyt olen vasta muuttanut sen proteiinipainotteisiksi, ennen söin lähinnä wilhelmiä jokusen per päivä + munakkaan, nykysin syön pitkälti tonnikalaa ja raejuustoa, sitten töistä tullessa aina teen munakkaan jos jaksan, jos en niin tonnikalapurkki auki vain.

tuossa viimeisen 6vko aikana oli oikeeseen käteen tullu 200g lihasta, vasempaan 10g (tota en tajua kun liikkeet on sellaisia että teen molemmilla käsillä yhtäaikaa) keskikroppaan oli tullut 0.5kg lisää lihasta, jaloista oli hieman jopa hävinnyt josta syytän hiljasta aikaa töissä ;) sit pähkäilin että mikäs pissii, niin olin järkevänä hemmona unohtanu noi proteiinit kokonaan joita sain vain munakkaista oikeastaan, ja toistot oli ihan liian suuria (lähemmäksi 20 per sarja) tietysti onhan tässä varmasti vieläkin vaikka mitä korjailtavaa, täydelliseksi tuskin koskaan saa. Mites sinä oot 3v ollu keto hiilareilla niin mitä sinä sit syöt päivittäin?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tuossa viimeisen 6vko aikana oli oikeeseen käteen tullu 200g lihasta, vasempaan 10g (tota en tajua kun liikkeet on sellaisia että teen molemmilla käsillä yhtäaikaa) keskikroppaan oli tullut 0.5kg lisää lihasta, jaloista oli hieman jopa hävinnyt josta syytän hiljasta aikaa töissä
Tän on pakko olla vitsi...

Edit. Ihan oikeasti, millä sä mittaat sen kuinka paljon sulla on tullut pihviä mihinkäkin?

selvitin vain minkätakia vaihdoin makkarat tonnikalaan, mutta jos jokin kohta sinusta oli vitsi toivottavasti edes nauroit.

Pääsen käsiks millon haluan laitteeseen mikä mittaa kaiken rasvaprosentista lihasmassankautta (erittelee alueetkin) mineraali arvoihin, eli kaiken minkä keksii ja vähän enemmänkin.

Kylläl 20 hiilarigrammaankin helposti sen virallisterveellisen puoli kiloa kasviksia saa sisällytettyä, jos edes vähän viitsii asiaan perehtyä ja valikoida oikeantyyppisiä kasviksia.

Joo, lähinnä tuossa nyt vertasinkin indktiovaihetta ja sitä kun siitä aletaan nostamaan hiilareita. Mut lähinnä juuri pitää nähdä se vaiva, että etsii ne oikeanlaiset kasvikset, koska moni on kiellettyjä induktiovaiheessa. Ja sitten tietty muutamia kasviksia/vihanneksia vältetään jatkossakin, peruna, maissi, bataatti...

Pääsen käsiks millon haluan laitteeseen mikä mittaa kaiken rasvaprosentista lihasmassankautta (erittelee alueetkin) mineraali arvoihin, eli kaiken minkä keksii ja vähän enemmänkin.

Taidat olla melkoinen :david:

Nuo laitteet on yleensä melko epätarkkoja. Esimerkiksi Oulun yliopistolla tuollasella laitteella mitattuna rasvaprosenttini erosi n.4% pihtimittauksesta.

selvitin vain minkätakia vaihdoin makkarat tonnikalaan, mutta jos jokin kohta sinusta oli vitsi toivottavasti edes nauroit.

niinkun on jo todettu, turha sun on tulla tänne kysymään vinkkejä jos kerran kaikki annetut neuvot on jo oletusarvona väärin..

kyllä, olen treenaillut välillä ketoosissa. ei oo omasta mielestäni optimaalisin olotila siihen touhuun. toisaalta parhaimmat fiilikset mulla treenailla ketoosin rajamailla.

jos olisin sinä, vaihtaisin hetimiten ruokavaliota, lopettaisin dokailut yms ja alottaisin kokeilemaan vähän erimallisia treenejä kuukauden parin ajan(löytyy täältä vaikka minkälaista, esim 4, 3, ja 2jakosta näin alkuun) ja etit semmosen treenitahdin mikä tuntuu parhaalta. samalla lailla painojen ja sarjapituuksien muuttelu ja kokeilu mikä sopii itelle parhaiten. tän ajan voi olla miinuskaloreilla ja hävitellä läskejä, samalla kuin kerää sitä peruskokemusta minkä avulla on sit helppo alottaa lihasten hankkiminen myöhemmin kun omasta mielestä rasva%on sopivalla tasolla.

Mitä oikein saavutat tolla vänkäämisellä? Kysyit neuvoja, ja sait niitä. Jos neuvot ei miellytä, ei niitä ole pakko noudattaa.

Taidat olla melkoinen :david:

Nuo laitteet on yleensä melko epätarkkoja. Esimerkiksi Oulun yliopistolla tuollasella laitteella mitattuna rasvaprosenttini erosi n.4% pihtimittauksesta.

Ne mittaa kaiken ylimääräisen rasvaks käsittääkseni, eli sillä on jo suuri vaikutus millon viimeks oot syöny, käynny paskalla ja mitä sulla on päällä.

Ensimmäinen ohjelma ammuttiin mielipiteillä nopeasti alas, mut entäs tämä lentääkö tämä hetken pidempään ;)

Pull: Selkä kulmasoutu x4
--||-- kp x1/1
Selkä lisäpainolla x2
Ylätalja x3

Olkapäät Alatalja x4
Vipusivu x2
Viputaakse x2
Hauis seisoen x4

Push: Rinta Penkki x4
Prässi x3
Fly x3

Ojentajat kapeapenkki x4
ojentajat kp x3

Hauis myötäote x4

Jalat: Kyykky x5
Takareisi prässi x3
Pohkeet x3
Pohkeet revers x3

Vatsa prässi x4
sivut x2

Ranteet x2/2

Lähinnä tuosta liikkeitten jakamisesta haluaisin mielipiteitä. Puhs / Pull / jalat eri päivinä ja edelleen sillä 2on1off joka ei mielestäni ole liian rankka.

Ne mittaa kaiken ylimääräisen rasvaks käsittääkseni, eli sillä on jo suuri vaikutus millon viimeks oot syöny, käynny paskalla ja mitä sulla on päällä.

12h takaperin olin edellisen kerran syönyt ja sitä rataa.

Et kyllä millään voi uskoa itsekään todeksi noita lukemia, mitä tuonne ylemmäs heitit. :anssi:

Ja tuosta ohjelmastasi sen verran. Miksi et voi noita jalkojakin jakaa noille muille päiville? Ja miksi hauista tehdään push ja pull päivinä, et sillä niitä naisia kuitenkaan ollut saamassa. :jahas:

Back
Ylös Bottom