- Ikä
- 50
Mitä väliä? Liian high-tech sali tuolla on, eli ihan paska koko rakennus. :jahas: En käy enää edes Stokkalla Jumbossa.
Käy edes alkossa ;) Muista hankkia toleranssia oktuubärvestiä varten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä väliä? Liian high-tech sali tuolla on, eli ihan paska koko rakennus. :jahas: En käy enää edes Stokkalla Jumbossa.
Enkä halua sitoutua niin pitkäksi aikaa kuin tuonne todennäköisesti tarvitsee ennen ensimmäistä mahdollisuutta irtisanoa soppari vain huomatakseni parin viikon päästä että on jo muutamista reeneistä jäänyt kyykyt tekemättä kun ei jaksa jonottaa. .
Ei ihan 60 euroa kuitenkaan...
Vesipuiston hinnasto
Vesipuistokäynti 2,5 h ................................................ 20,-
Vesipuistopäivä max. 6 h ........................................... 40,-
Lapset alle 4 vuotta ...................................................... 0,-
Aamu-uinti klo 7.00 – 10.00 ...................................... 10,-
Ryhmät min. 10 hlöä (hinta/hlö) .............................. 18,-
Lisäaika +30 min (2,5 h jälkeen ) ............................... 3,-
Broidi noista hinnoista tosiaan huuteli ja aika lähelle meni. :piis:Varmaan tarkoitti tuota Spa -puolta.
Spa & Wellness -käynti 2,5 h .................................... 32,-
Spa & Wellness -päivä max. 6 h ............................... 60,-
Ryhmät min. 10 hlöä (hinta/hlö) .............................. 30,-
Lisäaika +30 min (2,5 h jälkeen ) ............................... 3,-
Se oli varmaan Bodaajan faija. :Djoku hanska-karpaasi oli eilen siel Finnbodyllä treenaa.. sen käsi oli isompi ku mun reisi:D (tosi siihe ny ihmeitä tarvita :jahas
äkkiä katottuna käsi oli hallitsevassa roolissa.......
Paikka on todella iso. Tilaa yhteensä 2700neliötä kolmessa kerroksessa. Las Vegasmaista tyyliä. Paikassa yhteensä 10 eri baariatiskiä, iso esiintymislava ja mm. Karaokebaari. Jokaiselle jotakin.Jos pakkislaisia oli uuden Sedulan kutsuvierasavajaisissa tänään, niin kertokaapa miltä paikka vaikutti.
No ei helvetti jos näin on ollut:thumbs:. Mä kun luulin, että olisi kyseessä jokin oikea kutsuvierasjuhla, koska me saimme kutsut ihan muuta kautta.No siis eiks tonne saanu itse kutsua itsensä netin kautta.