Flamingo elämyskeidas (Vantaan Jumbo)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enkä halua sitoutua niin pitkäksi aikaa kuin tuonne todennäköisesti tarvitsee ennen ensimmäistä mahdollisuutta irtisanoa soppari vain huomatakseni parin viikon päästä että on jo muutamista reeneistä jäänyt kyykyt tekemättä kun ei jaksa jonottaa. .

mä luulen et tuol kyykkypaikka kasvaa ruohoo

Ei ihan 60 euroa kuitenkaan...:rolleyes:

Vesipuiston hinnasto
Vesipuistokäynti 2,5 h ................................................ 20,-
Vesipuistopäivä max. 6 h ........................................... 40,-
Lapset alle 4 vuotta ...................................................... 0,-
Aamu-uinti klo 7.00 – 10.00 ...................................... 10,-
Ryhmät min. 10 hlöä (hinta/hlö) .............................. 18,-
Lisäaika +30 min (2,5 h jälkeen ) ............................... 3,-
Varmaan tarkoitti tuota Spa -puolta.

Spa & Wellness -käynti 2,5 h .................................... 32,-
Spa & Wellness -päivä max. 6 h ............................... 60,-
Ryhmät min. 10 hlöä (hinta/hlö) .............................. 30,-
Lisäaika +30 min (2,5 h jälkeen ) ............................... 3,-
Broidi noista hinnoista tosiaan huuteli ja aika lähelle meni. :piis:

Voin kyllä kertoa, että en itse ole valmis maksamaan 40 euroa kylpylässä lillumisesta, ikinä. Tohon hintaan pitäisi sisältyä vähintään joku suihinotto tms.

No jo on saatanan kallista :O Ois voinut mennä kylpylän zekkaan, kun melkein vieressä. Mutta ei noilla hinnoilla. Jumbon cittarissa käyn, kun siä on hyvät hedelmät ja vihannekset :rock:

joku hanska-karpaasi oli eilen siel Finnbodyllä treenaa.. sen käsi oli isompi ku mun reisi:D (tosi siihe ny ihmeitä tarvita :jahas:)
äkkiä katottuna käsi oli hallitsevassa roolissa.......

Kylpylässä on ainakin nyt käyty, iso se on ei siinä mitään. Liukumäkiä oli 4, kaikki tuli testattua. Nimistä muistan vaan villin virran. Suurin tai sanotaan korkein/nopein oli kyllä härski, sinne ei moni edes mennyt ja itsekin mietin aika pitkään uskaltaako lähteä. Jägermaister naamaan, kypärä päähän ja menoksi. Oli ainakin mielestäni pahempi kuin aqualandin "kamikaze" joka on/oli jossain vaiheessa euroopan nopeimpia (tosin aikaa taitaa olla jo 6-7v).

Hinnasta. 20 euroa ja 2,5h menee aika nopeasti, joten se on varmasti monelle kova pala. Mielestäni hinta oli aika kohdilllaan ja uskoisin että tätä(kin) kannattaa kokeilla edes kerran.

Eilen tuli käytyä FB:n salilla testaamassa. Toinen vapari ois vielä jäljellä, mutta katsotaan nyt tuleeko käytettyä.

Niinkuin arvelin aiemmin, niin ei oikein kyllä ole mun sali, eikä tyttöystäväkään lähde testien perusteella vaihtamaan. Perusteluja voi noista aiemmin topicissa olleista arvailuista poimia jos huvittaa. Niihin lisättynä kyykkypaikka on ainoa paikka vapaalla tangolla tehtäviin liikkeisiin (SJMV, kulmasoutu jne) joten jonoahan siinä alkoi tulla ja leuanvetopaikkaa ei ole siihen tarkoitettua konetta lukuunottamatta. Pikkutankoja valmiilla painoilla ei ole, eilenkin joku sitten varasi penkkipaikan rannekääntöön.

Mutta enihuu, paljon näytti olevan kiinnostunutta ja liittyvää porukkaa, eli jotkut varmasti löytävät haluamansa.

Tuli tuolla sedulan puolella poikettua tänään duunista kutsuvierastilaisuuden aikaan. Erittäin tyylikäs, viihtysä ja tilava paikka. Kaikille kaikkee. Terassilla oli vähän viileetä mut ilmeisesti ei ollu kaikki lämpölamput päällä. Ainut huono oli et aika pahasti menee tukkoon se sisäänkäynti jos paljon porukkaa iskee sisään yhtäaikaa. Mut onneks paikkaan menee se 2500 ihmistä niin ei tartte venailla ainakaan sen puolesta sitä sisäänpääsyä ;)

Paljon oli kaikenmaailman muka-julkkiksia ja vähän tunnetumpiakin. Ei kuitenkaan mitkään hirveet reivit ollu kyseessä tosin.

Jos pakkislaisia oli uuden Sedulan kutsuvierasavajaisissa tänään, niin kertokaapa miltä paikka vaikutti.
Paikka on todella iso. Tilaa yhteensä 2700neliötä kolmessa kerroksessa. Las Vegasmaista tyyliä. Paikassa yhteensä 10 eri baariatiskiä, iso esiintymislava ja mm. Karaokebaari. Jokaiselle jotakin.

Off Topic. Avausviikonloppuna (la) taisi 90% Vantaan poliisipartioiden keikoista kohtistu Flamingon elämyskeskukseen. Kertoo jotakin ihmismääristä, joita tuolla pörräsi. Tai sitten ihmisten " laadusta".

Mielenkiintosta nähdä kuinka hyvin tuo kompleksi menestyy. Toisaalta kyllä Hokilla on varmaanki sen verta hyvät tutkijat jotka selvittää potentiaalisia liikepaikkoja ettei tuo jää tyhjilleen. Ainakin alkuun voi hotelli vantaaseen olla lyhyemmät jonot ,kun ihmiset rynnii tuonne.
Kuralla olevaan vantaan talouteen ei taida tuosta olla hyötyä,kun sinne majoittuneet yritykset taitaa olla lähinnä hesaan rekisteröityjä firmoja....

Viikonloppuna tuli mesta tarkastettua ja tykkäsin ainakin sen verran, että ei ole jatkossa pakottavaa tarvetta lähteä Helsingin puolelle baareihin.

PS. 200 metriä Flamingosta kotiin eli eipä tarvii taksimaksujakaan maksella normaaliin tapaan. ;)

Itse olin niin ikään menossa "kutsuvieraana" tuonne avajaisiin. Tunsin itseni tosi tärkeäksi kutsuvieraaksi kun astuin Flamingoon sisälle, ei ollut sedulaan kuin ~500 m jono klo. 9.00 :thumbs:. Olen aiemminkin ollut kutsuvieraana milloin missäkin mutta en ole ikinä joutunut jonottamaan 500 m jonossa. Noh, en joutunut tälläkään kertaa vaan menin alakertaan keilaamaan ja pelaamaan biljardia ja tämän jälkeen lähdin himaan, jäi avajaiset näkemättä. Ei kyllä haittaa, kertonee jotain järjestelyistä tai naurettavasta määrästä "kutsuvieraita" kun tuollaiset jonot tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom