Flamingo elämyskeidas (Vantaan Jumbo)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää tosiaan kuntosalilla käydä testaamassa mitä sieltä löytyy ennenkuin lopullisesti tuomitsee. Toivon että tässä tapauksessa on joku vain yrittänyt oivallisesti tyttöystävälle markkinoida miten "helppoa ja hienoa" siellä on. Jospa sieltä löytyisi jotain "oikeankin" kuntosalin laitteita.

Mites FB:n Tikkurilan piste tai muut, onko niissä minkä verran vapaita painoja? Ei ole tullut koskaan missään niistä käytyä.

Oon käynyt Finnbodyista ainakin, Pitäjänmäellä, Tikkurilassa ja Malmilla. Kaikissa on vapaita painoja ainakin meikäläiselle ihan riittävästi ja uskon että melko harvalla loppuu painot kesken jos puhutaan perusliikkeistä eikä esim. 15 MILLImetrin jalkaprässistä. Käsipainojen koosta en nyt osaa sanoa tarkemmin kun en paljon itse käytä, mutta ainakin 45 kiloon asti irtoaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon käynyt Finnbodyista ainakin, Pitäjänmäellä, Tikkurilassa ja Malmilla. Kaikissa on vapaita painoja ainakin meikäläiselle ihan riittävästi ja uskon että melko harvalla loppuu painot kesken jos puhutaan perusliikkeistä eikä esim. 15 MILLImetrin jalkaprässistä. Käsipainojen koosta en nyt osaa sanoa tarkemmin kun en paljon itse käytä, mutta ainakin 45 kiloon asti irtoaa.

Eipä painot itselläkään varmasti kesken lopu, mutta jos paikkoja on liian vähän niin sitten ei oikein toimi.

Eipä painot itselläkään varmasti kesken lopu, mutta jos paikkoja on liian vähän niin sitten ei oikein toimi.

Pitskussa ei ruuhka aikaan eli klo 16-18 kauhean hyvin toimikaan. Eli täytyy ajoittaa treeni eri ajankohtaan. Muista en sitten osaa sanoa, oon treenannu epäinhimillisiin aikoihin.

Hienoltahan se ulkoa näyttää! Täytyy varmaan käydä tutustuu kun tässä melkein työpaikan vieressä sijaitsee...

Pitää itsekin käydä tutustumassa kun muutan syyskuussa tuohon naapuriin. 3D leffateatteri on kyllä hieno homma, kunhan saisivat vielä kunnon leffoja sinne.

Niin 30e / 2 viikkoahan on normaali finnbodyn hinta. Ei tuo mielestäni liian kallis ole jos pääsee treenaamaan ilta-aerobiset ja aamupumpit ihan viereen. Nuo laitteet kyllä perhana pistää mulle stopin, pakko nähdä kun huhuihin en osaa uskoa muutenkaan.

Finnbodyn myyjät eivät tiedä laitteista näköjään riittävästi ja ovat antaneet hiukan väärää infioa niistä. Eli painopakallisiin ja aerobisiin laitteisiin tulee Technogymin wellnes-system, joka on ohjelma joka helpottaa harjoittelun seuraamista. Eli ohjaajat eivät enää tee ohjelmia paperille, vaan USB-tikkua muistuttavaan avaimeen, avain tallentaa ne sitten ohjelmaan jota asiakas voi seurata salilla tietokoneelta. Ohjelmaan voi laittaa erilaisia arvoja, esim. kun olet suorittanut harjoituksen onnistuneesti kaksi kertaa, niin seuraavassa treenissa teet jotkut liikkeet vaikka 5 kiloa isoimmilla painoilla. Painot joudut edelleen säätämään itse, koneet eivät sitä tee. Ainostaan aerobiset laitteet käynnistyvät ohjaajan määrittämän ohjelman mukaan, jos siis käytät avainta.

Kaikki laitteet toimivat ihan niinkuin ennenkin, eli niissä ei tarvitse käyttää Wellness-avainta. Laitteet ovat Technogymiltä, mukana muun muassa uusi vipuvarsilaitesarja Pure Stenght. On ylivoimaisesti markkinoiden paras vipparisarja mitä olen testannut, ainoa miinus että siihen ei kuulu hack-kyykkyä. Salista tulee varmasti yksi monipuolisimmista keskuksista mitä pääkaupunkiseudulla on, kun ottaa huomioon koko keskuksen palvelut, eli sinne vain kaikki tutustumaan.

Köyhät kyykkyyn:

flamingo.jpg

Mitenkähän siellä Vantaan perähikiällä ton hintaset liput käy kaupaks? Aivan sama vaikka ois David Hasselhoff niin jonnekin yökerhoon en tommosta hintaa maksas. Viereiseen Hotelli Vantaaseen pääsee kuitenkin murto-osa hinnalla.

Jotain juttua, en tiedä onko jo ollut:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Viihdekeskus+Flamingo+valmistuu+etuajassa/1135238590553

Ja pussiviinakin kallistuu:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talou....jsp?oid=2008/08/13904&request_ahaa_info=true

vantaan sokoshotellissa ei taida paljon ulkomaisia vieraita vierailla ? Itse olen käynyt siellä 2 kertaa ja onhan se kun laivaan menisi (koska tikkurilassa ei ole yhtään mitään muuta tekemistä).

Tosin munkin mielestä noi ravintolat on ylimitoitettuja, yksi peruspaikka olisi riittänyt ilman musiikillistakin antia. Kylpylä+kuntosali+muutama ravintola ovat varsin tervetullutta kartanonkosken lähistölle.

Viinan hintaan en sano mitään, mulle sen hinnalla ei ole mitään merkitystä kun suomessa rellestän vain max 2-3 krt vuodessa niin aina palaa sen 100+ euroa. Ulkomailla on tosin mukava juoda halpaa janojuomaa (limsahan on siellä kallista) ;)

Jaaha, ens kuussa avautuu kylpylähelvetti. Tuollahan voisi käväistä.

USB-tikkua muistuttavaan avaimeen, avain tallentaa ne sitten ohjelmaan jota asiakas voi seurata salilla tietokoneelta.
Mielenkiintoista. Eipä ainakaan tartte katella treenivihon kanssa pelleilijöitä.

Finnbodyn myyjät eivät tiedä laitteista näköjään riittävästi ja ovat antaneet hiukan väärää infioa niistä. Eli painopakallisiin ja aerobisiin laitteisiin tulee Technogymin wellnes-system, joka on ohjelma joka helpottaa harjoittelun seuraamista. Eli ohjaajat eivät enää tee ohjelmia paperille, vaan USB-tikkua muistuttavaan avaimeen, avain tallentaa ne sitten ohjelmaan jota asiakas voi seurata salilla tietokoneelta. Ohjelmaan voi laittaa erilaisia arvoja, esim. kun olet suorittanut harjoituksen onnistuneesti kaksi kertaa, niin seuraavassa treenissa teet jotkut liikkeet vaikka 5 kiloa isoimmilla painoilla. Painot joudut edelleen säätämään itse, koneet eivät sitä tee. Ainostaan aerobiset laitteet käynnistyvät ohjaajan määrittämän ohjelman mukaan, jos siis käytät avainta.

Kaikki laitteet toimivat ihan niinkuin ennenkin, eli niissä ei tarvitse käyttää Wellness-avainta. Laitteet ovat Technogymiltä, mukana muun muassa uusi vipuvarsilaitesarja Pure Stenght. On ylivoimaisesti markkinoiden paras vipparisarja mitä olen testannut, ainoa miinus että siihen ei kuulu hack-kyykkyä. Salista tulee varmasti yksi monipuolisimmista keskuksista mitä pääkaupunkiseudulla on, kun ottaa huomioon koko keskuksen palvelut, eli sinne vain kaikki tutustumaan.

Kun tietoa tuntuu olevan, niin mitenkäs vapaat painot ja paikat niillä heilumiseen? MaVe? Kyykky? Kässäreitä ja penkkejä?

Kun tietoa tuntuu olevan, niin mitenkäs vapaat painot ja paikat niillä heilumiseen? MaVe? Kyykky? Kässäreitä ja penkkejä?

Vaikeampi kysymys. Kyykkyy pystyy tekemään ihan hyvin, maastaveto lavaa ei varmaan tule ja käsipainojen määrästä ei pienintäkään käsitystä. Yleensä niitä on Finnbodeilla vähintään 40 kiloon asti. Joten kovimmille maastavetäjille ja painonnostajille ei paras mahdollinen treenipaikka.

Sukulainen siirty vetämään tuota hotellitoimintaa ja kuulin että itänaapurille on varattu Joulusta eteenpäin seuraavat 2 viikkoa 90% huoneista. Lupaava alku.

Avataanko toi 3d-leffateatteri siis myös tuolloin 3.9?

edit: no joo, jos vaikka oppis ensin lukemaan. avataanhan se.

Mun "omaohjaaja" soitti äsken ja ilmoitti, että maanantaina 01.09 klo 9.00 alkaen pääsee treenaamaan.

Sedulat eivät ole kyllä ikinä kauheasti kiinnostaneet, mutta tämä uusi Flamingo Club ja varsinkin sen kylpyläpuoli kiinnostavat. Alla olevan lehtijutun perusteella täällä voi vaikka vihityttää itsensä. Jos muistan oikein, niin huomenna taitaa olla avajaiset (?) kutsuvieraille.

Eli sitten kun paikka aukeaa, niin laittakaapa tänne kokemuksia paikasta. Ainakin itselleni Helsingissä asuvana tuo sijainti on vähän turhan kaukana siltä osin, että tuota matkaa alkaisi kulkemaan taksilla useammin. Kulkeeko tuota Jumbon suunnilta milloin viimeinen bussi Helsinkiin päin? Tai no reittioppaastahan sen näkee.

FLAMINGO CLUB

http://www.iltalehti.fi/vantaa/200808318175826_va.shtml
http://www.iltalehti.fi/vantaa/200808298185313_va.shtml
http://flamingoclub.fi/
http://www.lippupalvelu.fi/html/venue.htmI...I&venue=FLC

Ai toi(kin) on Sedun mesta. Eipähän tartte käydä sielläkään. :jahas: Eihän kylpylä ole Sedun?

Vituttaa jo etukäteen kun tuonnekaan "ei pääse" vaikka asuisi vieressä kun tuo tulee olemaan tupaten täynnä venäläisiä, kuten Serenakin.

http://www.iltalehti.fi/vantaa/200808298185313_va.shtml

"Hemmottelupuolella suomalaiset tutustutetaan Saksassa ja Itävallassa tuttuun Aufguss-seremoniaan. Erityinen löylymestari ripottelee vettä kiukaalle ja löyhyttää pyyhettä jokaisen saunojan kohdalla. Meno kiihtyy kierros kierrokselta ja päättyy siihen, että vettä kaadetaan railakkaasti ja pyyhettä pyöritetään villisti pään yläpuolella katon rajassa."

Broidi oli käyny työnsä puolesta tuolla heilahtamassa ja kertoili paikan olevan suht kallis. Väitti mulle, että kylpylän sisäänpääsy aikuiselta olis 60 euroa. W00t? :wtf:

Jos hinnat pitää kutinsa niin taitaa paikka olla aika vahvasti rikkaille venäläisille suunnattu.

Ei ihan 60 euroa kuitenkaan...:rolleyes:

Vesipuiston hinnasto
Vesipuistokäynti 2,5 h ................................................ 20,-
Vesipuistopäivä max. 6 h ........................................... 40,-
Lapset alle 4 vuotta ...................................................... 0,-
Aamu-uinti klo 7.00 – 10.00 ...................................... 10,-
Ryhmät min. 10 hlöä (hinta/hlö) .............................. 18,-
Lisäaika +30 min (2,5 h jälkeen ) ............................... 3,-

Ei ihan 60 euroa kuitenkaan...

Varmaan tarkoitti tuota Spa -puolta.

Spa & Wellness -käynti 2,5 h .................................... 32,-
Spa & Wellness -päivä max. 6 h ............................... 60,-