Flamingo elämyskeidas (Vantaan Jumbo)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin mä katsomassa vaimon kanssa 3d:nä sen matka maan keskipisteeseen. Oli ihan asiallinen ja hyvä leffa, 3D:nä ihan hauska kokemus.

this is huumour...
Eiku testaa huviksesi, ett' diggaatko tuosta 3D-elokuvateatterista =)

e: baarin jälkeisiä suosituksia tosin... Notta!
Ahaa ajattelin kans, kun en oo ees kuullut. Leffaa vähän kelasinkin. Pitää mennä ensviikolla joku ilta käymään.

Kaverit tuolla Flamingossa kävikin tänään, ei kuulemma sen kummosempi paikka. Sano että oli nähnyt jotain kaks alle 10v likkaa, jotka oli puettu aivan kuin huorat. Microshortsit, ja takkia jossa napa näky, tukka tuuhennettu hienoksi. Jos ois ollut pituutta enemmän niin ois takaapäin näyttänyt aivan 20 v muijalta. Liekö venäläisiä ollut.

Tuo 3D-juttu on sinänsä ihan makee ja Matka maan keskipisteeseen sopi siihen hyvin kun siinä oli paljon hienoja maisemia ym. paikkoja jossa kolmas ulottuvuus tuli hyvin esiin.

Ennen leffan alkua tuli traileri jostain "kärpäset-lentää-kuuhun-animaatiosta-3D" ja ehdin jo ajatella miten hanurista tää onkin. Menee vaan silmät sekaisin jos kuva tulee "liikaa" ulos ruudusta ja tossa trailerissa jotku madot hyppi pitkin seiniä ja kuva vilkku silmissä kuin viimeistä päivää.

Aika jännää ettei laseista ole tehty sellaisia että silmälasit menis sinne alle? Itselläni ei ole ongelmaa, mutta joillakin on piilarit vissiin ainoa mahdollisuus.

Tuo 3D-juttu on sinänsä ihan makee ja Matka maan keskipisteeseen sopi siihen hyvin kun siinä oli paljon hienoja maisemia ym. paikkoja jossa kolmas ulottuvuus tuli hyvin esiin.

Ennen leffan alkua tuli traileri jostain "kärpäset-lentää-kuuhun-animaatiosta-3D" ja ehdin jo ajatella miten hanurista tää onkin. Menee vaan silmät sekaisin jos kuva tulee "liikaa" ulos ruudusta ja tossa trailerissa jotku madot hyppi pitkin seiniä ja kuva vilkku silmissä kuin viimeistä päivää.

Aika jännää ettei laseista ole tehty sellaisia että silmälasit menis sinne alle? Itselläni ei ole ongelmaa, mutta joillakin on piilarit vissiin ainoa mahdollisuus.

Se kärpäs traileri oli paha, silmät meni ristiin. Mulla on silmälasit ja 3d lasit sopi mainiosti päälle. No problemo, tosin mun lasien tyyli ei ole mallia roy orbison.

Se kärpäs traileri oli paha, silmät meni ristiin. Mulla on silmälasit ja 3d lasit sopi mainiosti päälle. No problemo, tosin mun lasien tyyli ei ole mallia roy orbison.

:), kuulin kun joku avautui takana siitä ettei näitä saa silmälasien päälle, mutta en tosin tarkemmin tiedä? Ehkä ne meneekin mukavasti jos omia laseja pitää ylempänä nenällä ja näitä toisia alempana.

Nyt on Finnbodyn sali korkattu. Vähän ristiriitaiset fiilikset kieltämättä. Käsipainopuoli oli todella pieni ja muutenkin vapaat painot oli aika vähissä. Laitteita oli kyllä hitosti ja varmasti jokaiselle jotakin. Ihan siisti ja viihtyisä paikka kaikin puolin ja aerobiset onkin kiva tehdä fillarilla telkkua katsellessa. :) Ainakin selkä-/takareisitreeni onnistui tänään ihan mainiosti, mutta epäilyttää hieman kyykyn suhteen. Jalkaprässi näytti aivan ufolta ja hackia en ainakaan bongannut. Pohkeille löysin yhden laitteen, joka ei mielestäni korvaa täysin istuen tehtävää pohjeliikettä tai Donkey-masiinaa. Nyt on kyllä pahat arpajaiset edessä. Sijainnin puolesta houkuttaa kovastikin, mutta toisaalta liikevalikoima hieman rajallinen kovempaa treenaavalle ja ruuhkaisemmista ajankohdista ei vielä hajua. Josko vielä pari kertaa kävisi kokeilemassa.

Ainakin oli nättejä tyttöjä treenaamassa. :D

Nyt on Finnbodyn sali korkattu. Vähän ristiriitaiset fiilikset kieltämättä. Käsipainopuoli oli todella pieni ja muutenkin vapaat painot oli aika vähissä. Laitteita oli kyllä hitosti ja varmasti jokaiselle jotakin. Ihan siisti ja viihtyisä paikka kaikin puolin ja aerobiset onkin kiva tehdä fillarilla telkkua katsellessa. :) Ainakin selkä-/takareisitreeni onnistui tänään ihan mainiosti, mutta epäilyttää hieman kyykyn suhteen. Jalkaprässi näytti aivan ufolta ja hackia en ainakaan bongannut. Pohkeille löysin yhden laitteen, joka ei mielestäni korvaa täysin istuen tehtävää pohjeliikettä tai Donkey-masiinaa. Nyt on kyllä pahat arpajaiset edessä. Sijainnin puolesta houkuttaa kovastikin, mutta toisaalta liikevalikoima hieman rajallinen kovempaa treenaavalle ja ruuhkaisemmista ajankohdista ei vielä hajua. Josko vielä pari kertaa kävisi kokeilemassa.

Valintojen maailma!

Samat sävelet, itse jätin liittymättä.

On eikös seil oo joku hack:in tapanen.? Käsipainoja sais olla kyl enemmä:(
Ruuhkaan en oo vielä kertaakaan törmänny.:thumbs:
tohon viimiseen en kommentoi :D

Samat sävelet, itse jätin liittymättä.

Minä vielä vähän arvon tuon kanssa. Laitoin kyselyä Finnbodylle, jossa mainitsin käsipainojen olevan riittämättömät vähänkään enemmän treenanneelle ja että hommaavatko isompia, jos asiakkaat pyytää. Normipenkki kun ei luonnistu, on pakko tehdä kässäreillä, joten... :rolleyes:

On eikös seil oo joku hack:in tapanen.? Käsipainoja sais olla kyl enemmä:(

Voihan se olla, että siellä joku hackin tapainen oli, mutta niitä laitteita oli niin saakelisti ja kaikki kovin samannäköisiä ufohärveleitä.

Ruuhkaan en oo vielä kertaakaan törmänny.:thumbs:

Eilen viiden aikaan siellä kävin ja vasta siinä kuuden pintaan rupesi porukkaa oli hieman enemmän.

tohon viimiseen en kommentoi :D

Hiljaisuus on myöntymisen merkki. ;)

Aivan naurettava kyllä se logo ja mainos missä on se kultainen muna mistä pilkehtii valoa. Kaikenlisäksi ottaneet Stadiumin käyttämän fontin sloganiin. Tietääkseni Stadium logo uudistuksen myötä kuitenkin edelleen käyttää kyseistä fonttia eri julkaisuissaan.

Pakko se on mennä katsastamaan joku viikonloppu tuo 3D anti. Työkaveri sanoi että punavihervärisokeana hän ei kyllä nähnyt yhtään mitään, vaan pelkkää sotkua <-- näin varoituksen sanana tästä kärsiville.

Minä vielä vähän arvon tuon kanssa. Laitoin kyselyä Finnbodylle, jossa mainitsin käsipainojen olevan riittämättömät vähänkään enemmän treenanneelle ja että hommaavatko isompia, jos asiakkaat pyytää. Normipenkki kun ei luonnistu, on pakko tehdä kässäreillä, joten... :rolleyes:

toivotaan lisää käsipainoja :)

Voihan se olla, että siellä joku hackin tapainen oli, mutta niitä laitteita oli niin saakelisti ja kaikki kovin samannäköisiä ufohärveleitä.

siinä takareisi laitteen vieressä, siis lähellä kyykkypaikkaa.vaimissäseoli

Eilen viiden aikaan siellä kävin ja vasta siinä kuuden pintaan rupesi porukkaa oli hieman enemmän.

mä käyn yleensä klo 16 maissa, ja aika rauhallista on.

Hiljaisuus on myöntymisen merkki. ;)

:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom