Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Mitäs mieltä olette "Mass Recovery" ja "Mass Whey" -tuotteista? Hinta lienee ainakin kohtuullinen?

Olen aloittanut treenauksen pitkän tauon jälkeen, aikanaan kun harrastin ei paljon muuta lisäravinnetta käytetty kuin maltoa.

Ja vielä: kun viiskymppisenä aloittaa uudestaan treenauksen, pitäisikö ottaa jotain erityistä huomioon esim. lisäravinnekäytössä? Tällä hetkellä nuo yllämainitsemani harkinnassa ostettavaksi, lisäksi käytän purkista Omega3:sta, monivitamiinia ja D:tä.

Kiitos vaan kovasti vastaajille etukäteen!:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Recovery on hyvinkin jees palkkari ja hinta on kilpailukykyinen 12,6€/kg. Suklaan makuisena about 1/1 protsku/hiilari, 5g/100 kreatiinia mukana, protskut herakonsentraatista ja -hydrolysaatista, hiilarit maltosta ja dekstroosista, BCAA:ta lisätty vielä(?). Mass Whey on myös ok hintaansa nähden, HCT WheyPower maustamaton hakkaa sen hinta/laadussa + on tehty Suomalaisten lehmien maidosta Suomessa. HCT:ltä löytyy palkkarikin (HCT Recover), missä ihan semisti halvempi kilohinta kuin Mass Recoveryssä ja sisältö about samaa tasoa. Tätä en ole ite testannut, mutta pidän tuota sisältöä parempana, koska sisältää myös maitoproteiini-isolaattia heran lisäksi. Hyvä homma silloin jos seuraavaan ateriaan kuluu enemmän kuin tunti.

Recoveryssa on lisättyä glutamiinia. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 tuotteet on hyviä hinta/laatusuhteeltaan. Ainoa mikä massissa harmittaa on tyhjät varastot.

Recoveryssa on lisättyä glutamiinia. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 tuotteet on hyviä hinta/laatusuhteeltaan. Ainoa mikä massissa harmittaa on tyhjät varastot.

En ite huomaa että tuossa nykyisessä koostumuksessa mainittaisiin ainesosissa erikseen glutamiinia.

Jos ihan pilkuntarkkaan hintaa kattoo niin SmartSuppsin whey proteiini on pari euroa halvempi kun massin protsku. Se on taas sitten niitä maku kysymyksiä, kun smartsuppsilla ei oo liikaa ainakaan makuvaihtoehtoja.

Laita parikymppiä hintaa lisään massin wheyhin nähden (4kg purkki) - niin saat Isowheytä 4kg joka on laadultaan/sekoittuvuudeltaan & fiilikseltään mielestäni selkeästi parempi valinta.

- mutta eihän tuo erotus näy kuin hiuksenhienona sitten jos kehityksen kannalta mietitään nauttiako kumpaa.. mutta itse tykkään tuosta isowheystä, eikä sekään mielestäni kallista ole!

Maultaan kohtuuhintaisista ehdottomasti parhaita jauhoja mitä oon testannu ollut mun mielestä whey minttu-suklaa ja recovery suklaa. Sekoittuvuuskin on keskivertoa parempaa.

Eli ainakin noita kahta voin suositella. Massin muista mauista Banoffeeta kanssa testasin joskus, mutta itte en ainakaan siitä digannut.

My Wheyt on maultaan kyllä todella hyviä. Oon maistellut aika monta makua ja ainoa, jos en ihan hirveesti tykännyt oli banaaninmakuinen. Parhaimpina oon pitänyt vaniljaa ja stracciatellaa. Massin se iso protskupatukka on kans hyvä minttusuklaaversiona, mut siitä appelsiinisuklaasta en hirvesti tykännyt.

Mass Whey on kyl hinnalta, sisällöltä ja maulta parasta prodee mitä oon vetäny! 5/5 :thumbs: Pähkinäsuklaa... :kuola:

Recovery on hyvinkin jees palkkari ja hinta on kilpailukykyinen 12,6€/kg. Suklaan makuisena about 1/1 protsku/hiilari, 5g/100 kreatiinia mukana, protskut herakonsentraatista ja -hydrolysaatista, hiilarit maltosta ja dekstroosista, BCAA:ta lisätty vielä(?). Mass Whey on myös ok hintaansa nähden, HCT WheyPower maustamaton hakkaa sen hinta/laadussa + on tehty Suomalaisten lehmien maidosta Suomessa. HCT:ltä löytyy palkkarikin (HCT Recover), missä ihan semisti halvempi kilohinta kuin Mass Recoveryssä ja sisältö about samaa tasoa. Tätä en ole ite testannut, mutta pidän tuota sisältöä parempana, koska sisältää myös maitoproteiini-isolaattia heran lisäksi. Hyvä homma silloin jos seuraavaan ateriaan kuluu enemmän kuin tunti.

Tuo HCT WheyPöweri on ihan kuraa: laktoosia 10g/100g!! :hyper: :down:
HCT:n Gaineri sen sijaan on ihan hyvä ja hinta/laatusuhteelta ehkä paras mitä olemassa on :thumbs: Sitä käytän tällä hetkel itekin :)

Jos ihan pilkuntarkkaan hintaa kattoo niin SmartSuppsin whey proteiini on pari euroa halvempi kun massin protsku. Se on taas sitten niitä maku kysymyksiä, kun smartsuppsilla ei oo liikaa ainakaan makuvaihtoehtoja.

Juu, paitsi SmartSuppsit on makeutettu aspartaamilla ja on pelkkää konsentraattia, Massi on konsentraattia ja hydrolysaattia.

Tuo HCT WheyPöweri on ihan kuraa: laktoosia 10g/100g!! :hyper: :down:

Kun puhutaan perusheroista niin mitä väliä tuolla laktoosilla on? Eihän laktoosia sietämättömät mitään perusheroja käytä muutenkaan vaan isolaatteja. Kaikissa perus konsentraateissa on kuitenkin hiilaria/laktoosia.

Kun puhutaan perusheroista niin mitä väliä tuolla laktoosilla on? Eihän laktoosia sietämättömät mitään perusheroja käytä muutenkaan vaan isolaatteja. Kaikissa perus konsentraateissa on kuitenkin hiilaria/laktoosia.

No, saattaa aiheuttaa ylimäärästä ilmastointia normeillekin. Mut esim. Massin ja Tukun herois on 3x vähemmän laktoosia. Dat quality. Mut tietesti, jos se ei haittaa, ni ei sit mtn.

No, saattaa aiheuttaa ylimäärästä ilmastointia normeillekin. Mut esim. Massin ja Tukun herois on 3x vähemmän laktoosia. Dat quality. Mut tietesti, jos se ei haittaa, ni ei sit mtn.

Höpöhöpö. Jos maito ei aiheuta ongelmia niin ei aiheuta tuokaan. Tuo 9,8g/100g on sama määrä laktoosia kuin yhdessä 2dl lasillisessa rasvatonta maitoa.

Perusheroissa proteiinipitoisuus ratkaisee, yli 80% kun on protskua niin siinä ei pahimmassakaan tapauksessa hirveästi ole rasvaa ja hiilaria. Ja aika vähän eri herakonsentraateissa heittelee tuo rasva+hiilari yhteismäärä, se on siellä 11-17g/100g.

Kyllä ite oon kans tykänny näistä. Otin viimeksi tukulta jostain syystä ja paskaahan ne oli näihin verrattuna. Parhaat minusta Banoffee ja Stracciatella. Se minttupatukka on, kuten mainittu aikaisemmin, helvetin hyvä.

On tullut myös Massin recoveryä ja wheytä käytettyä viime vuosina. Halpoja ne ainakin on ja paremman makuista prodea (minttusuklaa) en ole varmaan maistanutkaan.

Itsekin voin tuota Stracciatellaa suositella, en ainakaan yhden 750g pussin aikana ehtinyt kyllästymään.

Erilaista kuin tavanomaiset suklaa, minttusuklaa,mansikka,vanilja tms. maut joita on höritty jo ämpärikaupalla...

Tosin minttusuklaa kyllä toimii myöskin edelleen.

Massin jauhot on parhaimpia näistä perusjauhoista, sieltä tilaisin aina f-tukun sijaan mutta varasto usein tyhjä ja valikoima huonompi kuin tukulla. Tulee yleensä jauhot massilta tilattua ja tukusta muut.

Itse olen käyttänyt muutaman vuoden Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n MyRecoverya ja MyWheyta ja olen ollut todella tyytyväinen. Varsinkin sulkaa on omasta mielestä markkinoiden parhaan makuinen ja sekoittuu helposti. Samoin makrojen suhde on ainakin itselle oikein hyvä! Hinnat erittäin hyvät ja nopeat toimitukset. Suosittelen!

Tuo 9,8g/100g on sama määrä laktoosia kuin yhdessä 2dl lasillisessa rasvatonta maitoa.

Tosimiehet juo täysmaitoa. :puntti:

Perusheroissa proteiinipitoisuus ratkaisee, yli 80% kun on protskua niin siinä ei pahimmassakaan tapauksessa hirveästi ole rasvaa ja hiilaria. Ja aika vähän eri herakonsentraateissa heittelee tuo rasva+hiilari yhteismäärä, se on siellä 11-17g/100g.

Hmmmmm.... About 100%:ssa perusheroista herapitosuus on noin 75% (+-2%), eli sinänsä huono vertailukohde. Erot on lähinnä maussa, valitussa makeutusaineessa, laktoosin määrässä, ja mahdollisesti eri herojen käytössä (kuten Massin mixi).

Hmmmmm.... About 100%:ssa perusheroista herapitosuus on noin 75% (+-2%), eli sinänsä huono vertailukohde. Erot on lähinnä maussa, valitussa makeutusaineessa, laktoosin määrässä, ja mahdollisesti eri herojen käytössä (kuten Massin mixi).

Nopeasti katsomalla kaikki perusherst joita kaapissa on sisältää enemmän kuin tuon haitarin verran proteiinia. Toki tuoteselosteet ei kerro paljonko tuosts on herasta, mutta heratuotteessa voisin sanoa että proteiinista kaikki on herasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom