Fitnessmalliksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja katru
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei! Kysyisin täältä apua kun täällä on varmasti tietäviä ihmisiä.. Haaveilen fitnessmalliksi ryhtymistä mutta en tiedä onko minulla toivoa sinne.. Painan 53kg ja käyn salilla 3-4 krt/viikossa ja joskus kerran viikossa juoksemassa sekä ulkoilen koirieni kanssa päivittäin.. Haluaisin tietää että onko minun tarve palkata valmentaja vai pystyykö joku vain antamaan minulle jonkilaisen neuvon treenaamiseen ja kuinka kauan siihen mahtaa mennä että onko tänä vuonna toivoa ilmottautua edes kisoihin :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se, että kerrot paljonko treenaat ja minkä painoinen oot, ei kerro mitään miettien tota sun tavotetta. Kannattaa varmaan ottaa johonki pt'hen yhteyttä, joka osaa kertoa paremmin kun sut näkee.

Voit myös postat tänne kattavammat kuvat sun fitnessvartalosta niin osataan vähän arvioida että onko sulla saumaa..

Tavoitteena olisi saada sellainen vartalo mikä sopii fitnessmalli kuviin ynm..ei siis mitään bikinivartalo tyyppistä :)

Tässähän näitä pulskia lenkkeilijöitä:

img_8039.jpg

img_7936.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama "mitä salaperäisesti arvasit" ja ovatko he mielestäsi lenkkeilijöiden näköisiä, mutta tosiaan mun mielestä osa noista fitnessmalleista on aika kovassa kunnossa ja tehnyt hyvää työtä myös ihan siellä salinpuolella. Naisilla kuin tunnetusti ei niin kovin hevin ne lihat kasva. Ja hyvä vaan ettei pulskat lenkkeilijät -taso riitä voittoon. Viime vuoden voittaja oli ainakin tehnyt hyvän työn valmistautumisessaan (kts. ennen-jälkeen kuva), joten aloittajalle vinkiksi niin kannattaa tutustua fitnessmalli-kisoissa pärjänneiden treeneihin ja esim. päiväkirjoihin fastin sivuilla.

emmi_lehtomaa.jpg

Hei! Kysyisin täältä apua kun täällä on varmasti tietäviä ihmisiä.. Haaveilen fitnessmalliksi ryhtymistä mutta en tiedä onko minulla toivoa sinne.. Painan 53kg ja käyn salilla 3-4 krt/viikossa ja joskus kerran viikossa juoksemassa sekä ulkoilen koirieni kanssa päivittäin.. Haluaisin tietää että onko minun tarve palkata valmentaja vai pystyykö joku vain antamaan minulle jonkilaisen neuvon treenaamiseen ja kuinka kauan siihen mahtaa mennä että onko tänä vuonna toivoa ilmottautua edes kisoihin :)

No tuosta lenkistä ei ainakaan ole yhtään mitään hyötyä jos lihasta mielit kroppaan saada.

Jos ihan oikeasti haluat fitnessmalliksi niin suosittelen palkkaamaan pätevän valmentajan. Ei siis meinaa todellakaan sitä paikallista personaltraineria vaan joku ihan oikeasti kokenut ja pätevän oloinen kaveri, esim. Tikan Markku voisi olla varteenotettava vaihtoehto.

No tuosta lenkistä ei ainakaan ole yhtään mitään hyötyä jos lihasta mielit kroppaan saada.

Jos ihan oikeasti haluat fitnessmalliksi niin suosittelen palkkaamaan pätevän valmentajan. Ei siis meinaa todellakaan sitä paikallista personaltraineria vaan joku ihan oikeasti kokenut ja pätevän oloinen kaveri, esim. Tikan Markku voisi olla varteenotettava vaihtoehto.

No ei tosta lenkistä kyllä mitään haittaakaan ole, jos ravinto on kohallaan.... Hyötynä vois olla mm. parempi palautuminen ellei lenkki sitten ole tosi raskas ja kyllähän aerobinen kunto ja hapenottokyky tollakin kasvavat ja sitten ei kuole ihan heti, vaikka tekisi 20 toiston kyykkysarjan...

Eikä siihen lihaksen kasvattamiseen valmentajaa välttämättä tarvita. Onhan moni muukin päässyt ihan kivaan tikkiin ilman valmentajaa, kunhan jaksaa lukea pari ketjua täältä pakkikselta ja sitten vähän muualtakin jotain materiaalia. Valmentajalla pääsee tietty helpommalla, mutta maksaa enemmän. Sitten jollain kisadieetillä valmentaja on jo varteenotettava vaihtoehto.

Zone-sarja -42%
No ei tosta lenkistä kyllä mitään haittaakaan ole, jos ravinto on kohallaan.... Hyötynä vois olla mm. parempi palautuminen ellei lenkki sitten ole tosi raskas ja kyllähän aerobinen kunto ja hapenottokyky tollakin kasvavat ja sitten ei kuole ihan heti, vaikka tekisi 20 toiston kyykkysarjan...

Eikä siihen lihaksen kasvattamiseen valmentajaa välttämättä tarvita. Onhan moni muukin päässyt ihan kivaan tikkiin ilman valmentajaa, kunhan jaksaa lukea pari ketjua täältä pakkikselta ja sitten vähän muualtakin jotain materiaalia. Valmentajalla pääsee tietty helpommalla, mutta maksaa enemmän. Sitten jollain kisadieetillä valmentaja on jo varteenotettava vaihtoehto.
No joo ehkä olin vähän radikaali. Ei yksi lenkki ole kuin kärpäsen kakkakikkare kokonaisvaikutukseltaan mutta jatkuva lenkkeily esim. kuluttaa lihasta aika kiitettävästi jo. Valmentajaa ei tietenkään "tarvitse", mutta jos on kauhea motivaatio että tää on se mun juttu ja tätä haluan ihan tosissaan niin silloin ei oma kikkailu ole välttämätt se optimaalisin. Eli jos ei oo fygest kii niin valmentajaa suosittelen ilman muuta.

jatkuva lenkkeily esim. kuluttaa lihasta aika kiitettävästi jo.

Que? Ei kai se lihas mihinkään lenkillä kulu jos syö enemmän kuin mitä kuluttaa, tai edes kutakuinkin saman verran? Enkä kyllä jaksa uskoa että lenkkeily miinuskaloreillakaan söisi lihasta mitenkään "kiitettävästi" jos viikon ohjelmistoon kuuluu myös punttia ja ruokapuoli on proteiinin osalta kohdillaan.

Que? Ei kai se lihas mihinkään lenkillä kulu jos syö enemmän kuin mitä kuluttaa, tai edes kutakuinkin saman verran? Enkä kyllä jaksa uskoa että lenkkeily miinuskaloreillakaan söisi lihasta mitenkään "kiitettävästi" jos viikon ohjelmistoon kuuluu myös punttia ja ruokapuoli on proteiinin osalta kohdillaan.

Sanooko esim. kortisolitasot jotain? Meillähän zipa alkaa syntyä keskustelua jo useammassakin ketjussa :D Täähän vaatii jo kohta hyvän paukun, että jaksaa aamuyöllä miettiä ravintoasioita :D

Löysanpuoleinen hölköttely rauhallista vauhtia tuskin syö lihasta, mutta yli puolen tunnin juoksu suht hyvällä teholla alkaa polttamaan lihasta, varsinkin alavartalosta.

Back
Ylös Bottom