Fitnessmalliksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja katru
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löysanpuoleinen hölköttely rauhallista vauhtia tuskin syö lihasta, mutta yli puolen tunnin juoksu suht hyvällä teholla alkaa polttamaan lihasta, varsinkin alavartalosta.

Perustuen mihin?.

Palautumisresurssejahan dieetillä tuollainen pitkä todella kova juoksu vie kovastikin, mutta kyllä niitä hyvin pystyy normaalin punttitreeni ohessa tekemään massakaudella. Silloin kun treenaa jalat kahdesti viikossa niin tuo menee vaikeammaksi, mutta onnistuu silloinkin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hei! mua kiinnostais tietää että kuinka pahalla tuomaristo katsoo fitnessmallien tatuointeja? Itse aion osallistua ensi vuonna ja tatuointeja löytyy. Esimerkiksi melkein kokonaan oikeassa kädessä löytyy tatuointeja, sekä kyljestä tekstiä.

Hei! mua kiinnostais tietää että kuinka pahalla tuomaristo katsoo fitnessmallien tatuointeja? Itse aion osallistua ensi vuonna ja tatuointeja löytyy. Esimerkiksi melkein kokonaan oikeassa kädessä löytyy tatuointeja, sekä kyljestä tekstiä.

Viime vuoden finalisteista löytyi ainakin yksi tyttö, jolla oli isokin kylkitatuointi.

Meette vähän off topic, jätkät.

Netti ja kirjastot on lähteitä täynnä, joista voitte tarkistaa, mitä on aerobinen/anaerobinen treeni, milloin kortisolitasot nousevat ja kuluuko lihas, jos jalan asettaaa lenkkipolulle, ilman että täällä tai monessa muussa ketjussa tarvii asiasta vääntää.

Milkä ero on bikinifitness ja fitnessmallilla. Jos mä nyt olen oikeita kuvia kattonut niin en mä keksi. Hyvin pienillä eroilla noi kaikki naisten lajit voi laittaa samaan läjään. fitness, bikini, bikinimalli (vai onko tämä joku laji??),... Kaikissa laitetaan korkkarit jalkaan naamaan pakkelia niin perkeleesti. Lihasmassassa ei mun silmällä kamalasti eroja tule.

Kehonrakennus poislaskettuna edellisestä.

[offtopic]
Täällä taas vaihteeksi puhutaan siitä, miten paljon aerobinen kuluttaa lihasta. Eikö tuo ole aika yksinkertaista, että jos syö enemmän/saman verran kuin kuluttaa ja tekee lihaskuntoharjoittelua, niin lihas kasvaa? Miten se aerobinen sitä lihasta muka "kuluttaa"? Sitten nostaa vaan ravinnon määrää kulutuksen mukaan niin lihat pysyy ja verenkiertoelimistö lihaksissa kehittyy, eikä ne lihakset mihinkään mystisesti katoa. Ja vaikka hieman enemmän kuluttaisi kuin syö niin on varmasti aika marginaalista tuo katabolia, vai kuinka paljon esim. viikon treenaamisella ei-vasta-alkajalla kertyy netto lihasgrammoja, ei kovinkaan montaa. Eikä ne lihakset (ainakaan kauhean paljon) sen nopeammin hajoa kuin kasva, käytännössä sama entsyymireaktio toiseen suuntaan, vai mitä? Ei se ihmisanatomia rakettitiedettä ole, melkeenpä lukiotason biologiaa ja kemiaa...
[/offtopic]

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom