Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä tyttöjä jotka aikovat osallistua tän vuoden kisoihin? ..Tai muita jotka epäröivät uskaltaisko vai eikö uskaltais..? ;) Aikasempien vuosien kisaajilta olis kiva kuulla kokemuksia ja vinkkejä :haart:

Minäpä aion uskaltaa osallistua tän vuoden fitnessmallikisoihin :). Vaikka olenki vasta 17-vuotias, ehdin täyttään kuitenki sen 18 ennen kisoja:).

Sama mulla että haluisin kuulla aikaisempien vuosien kisaajilta kokemuksii..
Meinaatko sinä sit osallistua:)?

Mä en ole varma..! Olen jo pitkään ajatusta pyöritelly mutta sit taas ajatellu ettei ookkaan rahkeita ja rohkeutta:D vaikka eihän sitä nyt mikään yli-ihminen tartte olla :P Olis kyl tosi huippua että olis tavoite mitä varten treenata!

Mä ite aloin sitä viime syksynä aatteleen että vois osallistuu. Sit ku kysyin niitten sivujen kautta että riittääkö mun ikä, sanoivat että riittää, niin aloin heti hulluna treenaan sitä varten:P.
Ja sit MÄ OON KAUHEEN UJO :O, mut aion silti uskaltaa :D. Että kyl sunki ny pitää kerätä rohkeutta ;).... Motivoi kyl paljo treenaan ku kuuli että voinki osallistuu.

Heip! Eipä todellakaan tarvi olla mikään yli-ihminen, olin -08 kisassa. Kannattaa lähettää selkeät, hyvät kuvat ja harjoitella hiukan sporttista kävelyä ja kääntymistä korkokengillä ja bikineissä. Reipas iloinen ja luonnollinen olemus auttaa varmasti. Se on kyllä hyvä motivaattori treeninkin kannalta. Mut tietysti kannattaa miettiä sitä, että jos pärjää hyvin, niin onko todella valmis hommiin.

Tänä vuonna on ilmeisesti hiukan erilainen systeemi, mut viimeks jokainen meni vuorollaan tuomareiden (3 kpl) huoneeseen eka haastatteluun, jossa juteltiin eka jonkun aikaa ja sen jälkeen riisuttiin siinä jumppa-asu pois, alla valmiiks biksut, ja korkokengät siinä jalkaan; kävelyä ja käännös ja seisomista perusasennossa. Sitte odoteltiin tuloksia ja sen jälkeen infotilaisuus ym kisaan liittyvää ja kuvauksia salilla. Pitkä päivä mut hauskaa oli :)

Täällä ilmottautuu myös yksi, ketä olisi kovasti menossa, mutta ei ole vielä ihan varma jaksaako lähtee mukaan :D

Kyl se tietty kovasti panostusta tarvii, jos meinaa jaksaa osallistua :) Kasvokuva ja kokovartalon kuva bikineissä ja mahdollisimman hyvälaatuinen ja edustava.

Tänä vuonna on ilmeisesti hiukan erilainen systeemi, mut viimeks jokainen meni vuorollaan tuomareiden (3 kpl) huoneeseen eka haastatteluun, jossa juteltiin eka jonkun aikaa ja sen jälkeen riisuttiin siinä jumppa-asu pois, alla valmiiks biksut, ja korkokengät siinä jalkaan; kävelyä ja käännös ja seisomista perusasennossa. Sitte odoteltiin tuloksia ja sen jälkeen infotilaisuus ym kisaan liittyvää ja kuvauksia salilla. Pitkä päivä mut hauskaa oli :)

Mitäs ne niinku kyseli tossa haastattelussa?

Ei kai ne kaikilta kyselly ihan samoja kysymyksiä, mut mitä nyt siltä jännittmiseltä muistan, niin ainakin piti kertoa, miten treenaa, siis millainen ohjelma ja kuinka usein treenaa ja miten kauan on treenannut.. Sit esiintymiskokemuksesta, perheestä jotain.. Eka tietty esitteli itsensä ja kertoi siinä jotain esim opiskelusta. Ihan rento tunnelma siinä kuitenki oli, vaik hiukan :eek: jännittikin

Juu eipä kestä.. En ollu kolmen parhaan joukos, joten ei se sen enempää poikinut. Jotain peeärrää vois kuulemma olla tarjolla, mut en ole lähteny viel ainakaan. Joko päätit että lähdet kokeileen? ;)

Toivottavasti pystyisin siihen! muuten oon itteeni tosi pettynyt :D Aiotko ite lähtee leikkiin uudestaan parantamaan sijoitusta? eiks siel joskus oo ollu samoja tyttöjä useina vuosina?

En tiedä vielä. Joko siihen tai sit jossain vaihees ehkä body fitnessiin kokeileen. On ollu aina kai jonkun verran samoja tyttöjä, toisaalta ihan ymmärrettävää et haluaa parantaa sijoitustaan. Lähe mukaan vaan :)

Täällä ilmoittautuu myös yksi, jota kiinnostaisi osallistuminen. En vaan tiedä uskallanko! :(

Eniten ehkä hermostuttaa tuo kävely ja kääntymiset, kun ei ole mitään hajua miten nuo kääntymiset pitää tehdä? Ja kuinka seisotaan edes perusasennossa? Onko se vain hyvä ryhti ja jalat lähekkäin?

Täällä ilmoittautuu myös yksi, jota kiinnostaisi osallistuminen. En vaan tiedä uskallanko! :(

Eniten ehkä hermostuttaa tuo kävely ja kääntymiset, kun ei ole mitään hajua miten nuo kääntymiset pitää tehdä? Ja kuinka seisotaan edes perusasennossa? Onko se vain hyvä ryhti ja jalat lähekkäin?

Mul on vähä sama juttu, että hermostuttaa kävely ja kääntymiset ja siinä on viel se että en korkokengillä oo oikeen koskaan kävellyt:(..onneks ite saa silti määrätä koron korkeuden.

Toisaalta onhan tässä aikaa vielä sitä kävelyy treenata jne :)

Mietin aiemmin syksyllä et osallistuis ja sit se jäi..
Nyt taas mielessä, arveluttaa vähän oma kunto, mutta luulen, että asia on vielä korjattavissa! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom