Nyt haluan pientä apua teiltä kanssa sisaret ja veljet.. En tiedä onko tää nyt oikeassa paikassa, mutta haluan, että monet näkee tämän, jotka kisailee! Ootteko te kisailijat törmänny tollaiseen lauseeseen uranne aikana "et oo mikää urheilija, jos harrastat kehonrakennusta ja fitnestä." Perustelut siinä, että "ettehän te tee mitään lavalla, ku pullistelette ja seisotte, nii missä on se urheilusuoritus??". No oon tota kuullu useesti ja oon ottanu ton vitsillä ja sanonu "se urheilusuoritus ollaan tehty takana ja näyttö on siinä lavalla" Viimeinen tippa oli se,että siskon mies, joka on urheilijatoimittaja yhdessä suht laaja levikkeisessä lehdessä, meni sanomaan, kysyessäni, että miksei lehdessä ole paljoa tehty juttuja fitneksestä (tai siis ennemin body fitness,koska onhan fitneksessä 'urheilusuoritus' eli se vapaaohjelma ja muu ei siis ole enää urheilua) ja kehonrakennuksesta. Nii hän sanoi, ettei ne ole urheilulajeja ja eihän tekisi kehonrakennuksesta juttua, ku ne eivät ole puhtailla vesillä liikkeellä. Voimannosto ja painonnosto ovat taas hänen mielestä lajeja, koska kisoissa tehdään 'urheilusuoritus'. Koitin selittää ja sanoin, että mihin kehonrakennus ja fitness sit kuuluu. Hän sanoi, että viihteeseen!!!!! Ja kehtasi vielä verrata fitnesstä (ja erityisesti body fitnesstä) missikisoihin! Sitten näytti listan missä on kaikki urheilulajit eli sivun http://www.slu.fi/yhteystiedot/jasenjarjestot/lajit_a_sta_o_hon/ . Syrjitäänkö kenties näitä lajeja?? Siis mä luulin,että siskon mies sentään tajuaisi, koska on nähny mun tosissaan kovaan treenaan ja dieetillä melkein koko ajan oon juoksemassa. Mutta ei! Siis kyllä mä ymmärrän, että jotkut nevarit pitää tätä lajia epäurheilulajina, jotka eivät oo nähny ku kisat ja eivät ymmärrä lajia. Tais tulehtuu välit siskon miehen kanssa!
t. aloitteleva body fitness
t. aloitteleva body fitness